Tłum

lipca 19, 2017


Tłum. Wielu z nas boi się z niego wymknąć. Wolimy być jak wszyscy. Albo wolimy się nie wyróżniać. Chcemy żyć w spokoju. Bez problemów. Często w cieniu. Czasami boimy się tego tłumu i według nas lepiej się nie wychylać. 

Kiedyś bałam się tłumu ludzi. Jednak nie chciałam być kolejną kopią. Zawsze chcę żyć w zgodzie ze samą sobą. Choć momentami bywało to bolesne, to cieszę się, ze nie wymiękłam. Dzięki temu, wiem teraz kim jestem. I żaden tłum nie jest mi straszny. Wiem, co robię, po co. 

A Ty wciąż jesteś jak inni? Przybierasz maski, udajesz? Boisz się odrzucenia?

Przecież takie maskowanie się to nie jest życie. To jego karykatura. Weź swój los we własne ręce i zadecyduj o sobie. Nie pozwól innym na kreowanie swojej osoby.


kombinezon - zaful (tutaj) | koszyk - zaful (tutaj) | okulary - zaful (tutaj) | sandały - cndirect | zegarek - paulrich


KOD RABATOWY DO ZAFUL

nata050697




kombinezon - zaful (tutaj) | koszyk - zaful (tutaj) | okulary - zaful (tutaj) | sandały - cndirect | zegarek - paulrich

Mój dzisiejszy look to kolejna letnia propozycja, choć w Polsce ostatnio bardziej wiosenna pogoda. Mam na sobie cudowny kombinezon w kwiaty. Jest bardzo lekki, nie  gniecie się. Jestem nim oczarowana. Do niego dobrałam fikuśne okulary i koszy. Obiecuję, że to ostatni koszyk w najbliższym czasie i wkrótce uraczę Was innym typem torebek. Na nogach mam białe sandały na słoninie, które bardzo lubię. I oto moja wakacyjna stylizacja:)


_________________________


KOD RABATOWY DO ZAFUL

nata050697

6$ rabatu na zamówienie za 50$
12$ rabatu na zamówienie $100
Ważność kodu:01.07.17-01.10.17
_____________________________

Pamiętajcie o kodzie rabatowym na zegarki Paul Rich. Na kod natalovvka_10 macie -10% na wszystko. Z kodu korzysta pierwsze 5 osób. Kod użyjcie na stronie eu.paul-rich.com
Post udostępniony przez Natalia (@natalovvka)

You Might Also Like

45 komentarze

  1. Ciekawy post i bardzo ładna stylizacja! Do tego masz piękne włosy!!! ♥
    Zapraszam do mnie https://cakemonika.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne fotki i stylizacja takie wakacyjne aż zachciało mi się gdzies wyjechać chociaz na kilka dni

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mądry, przemyślany wpis 😃
    Zdjęcia niesamowite💓
    Pozdrawiam.
    www.swiatwedlugidoli.blogapot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastycznie wyglądasz:) piękny kombinezon:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kombinezon, pięknie wyglądasz! <3

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Post mimo,że krótki - przekazuje najważniejsze informacje! Kombinezon też świetny. Pozdrawiam!
    s-busz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja lubię się wyróżniać z tłumu!:)

    https://malusiawerusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz swietny kombinezon :)
    klik

    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Zwróciłam nawet ostatnio uwagę na ten koszyk w sklepie zaful :) Mogłabyś mi napisać na blogu w komentarzu czy jest lekki, bo widziałam w opisie, że dość sporo waży i zastanawiałam się czy wygodnie się go nosi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest ciężki, wiec spokojnie można go nosić na dłuższe i krótsze wypady ;)

      Usuń
  10. Byłam dokładnie taka jak Ty, jednak na szczęscie to się zmieniło ;)
    Bardzo lubie kombinezony, dzięki niemu mamy gotową stylizacje.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Śloczny kombinezon oczywiście i racja z tym tłumem. Ale niektórzy po prostu nie chcą się wychylać bo nie mają potrzeby. Bo wolą być schowani, chcą aby ich życie nie było takie wyróżniające sie. Może to jest okej? Skoro sami tak chcą...co innego jesli sie boją


    chwilapochwili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz w tym kombinezonie! :)
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna z Ciebie dziewczyna, a w tym kombinezonie wyglądasz bardzo delikatnie i kobieco!


    Zapraszam do mnie na nowy post.
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz :-)
    Obserwuję.
    Pozdrawiam!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. No niestety taka prawda, większość ludzie boi się wyjść przed szereg, więc najlatwiej przybrać im maskę i topić się w tłum, dopasować do otoczenia... to smutne, ale prawdziwe :/

    kombinezon masz świetny kochana i koszyczek rownież bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny kombinezon :) podoba mi się jego wzór

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyjście z tłumu jest najtrudniejsze, później już tylko do przodu. Trzeba tylko zrobić ten pierwszy krok!
    Pięknie wyglądasz<3

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    Zapraszam Cię do grupy na FB : https://www.facebook.com/groups/124238751499996/
    Jeśli masz ochotę - dołącz. Będzie Nam łatwiej sobie pomagać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Perfect smile .. perfect skirt.. you look totally amazing..
    Regards
    Shopafford.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja staram się być sobą, nie lubię i nie chcę przybierać masek - bo po co. Każdy jest wyjątkowy :D
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny kombinezon wyglądasz w nim rewelacyjnie. :))

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. To smutne, że połowa osób to są kopię innych, ale też czasami ciężko jest się wyróżnić bez wywołania fali krytyki.
    Śliczny kombinezon!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Love your post dear ♥ Your blog is amazing!
    I'm following you now.♥ #836
    How about to follow me back, I would be glad. :)

    www.cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Niektórzy nie potrafią odnaleźć siebie i kopiuja wszystko z innych. Bardzo podoba mi się kombinezon, Zaful ma świetne ubranka :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny ten kombinezon ;)
    Poklikane
    Zapraszam do mnie : http://kobiecomania.blogspot.com/2017/07/wiosenna-sukienka-z-odrytymi-barkami-i.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety wiele osób woli zakładać maski, a szkoda...
    Zapraszam na nowy post :) http://karolinaiwaniec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Mądry wpis... niestety czasem łatwiej jest żyć nie wychylając się. Lepiej być sobą:)
    świetnie wyglądasz :) śliczna z Ciebie dziewczyna:)

    OdpowiedzUsuń
  27. "Tłum uśrednia i uprzeciętnia, zabija twórczą i żywą myśl".

    Wyglądasz pięknie, kwitnąco.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja nie lubię tłumu bo rówieśnicy mi dokuczali ni kiedy byłem w grupie to zawsze byłem odrzucany i oceniany. Czasem taki spokój jest najlepszy.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznie! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne zdjęcia, koszyk jest mega!
    Zostaję na dłużej <3
    OLIVKV.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ciekawy post i jak zawsze prześliczne zdjęcia!

    Pozdrawiam cieplutko i ściskam :*
    M.
    martynapiorowieczne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń