Różowa wiosna | KONKURS

czerwca 08, 2017


Witam Was w kolejnym czerwcowym wpisie. Wkrótce na blogu pojawi się sporo postów o innej tematyce niż dotychczas. Proszę o cierpliwość i wyrozumiałość, bo póki co siedzę z nosem w książkach. Byle do 21 czerwca i wracam! Dlatego też musicie poczekać na refleksyjne posty, bo niestety nie mam do tego głowy. Ostatnio doba jest dla mnie za krótka. Zasypiam w ubraniach i nie ogarniam. Rzeczywiście jest to istna #sesjadepresja. Może macie jakieś pomysły na szybką i efektywną naukę? Poza tym koniecznie trzymajcie za mnie kciuki!

A propo wpisu dziś przedstawiam Wam wiosenną stylizację z ubraniami ze sklepu zaful, który obchodzi 3. urodziny. Mam na sobie sukienkę w kwiatowy wzór:  cudne kwiaty wiśni. Sukienka nie gniecie się, jest lekka, zwiewna. Jej długość jest genialna! Idealna na ciepłe dni. Do niej wybrałam sandałki na wygodnym obcasie bądź eleganckie szpilki - co kto woli. Oczywiście nie mogło zabraknąć torebki - postawiłam na małą, czarną, zamszową torebkę z frędzlami. Rzeczy są bardzo dobrej jakości. Jestem z nich bardzo zadowolona!

Pod koniec wpisu mam dla was niespodziankę - KONKURS! Sklep zaful obchodzi swoje 3. urodziny i z tej okazji przygotowano konkurs dla jego fanów. Sądzę, że warto wziąć w nim udział, bo można wygrać niezłą kwotę na zakupy w zaful! Ich ubrania są świetne jakościowo, więc warto spróbować swoich sił!

Na dole notki znajdziecie szczegóły o tym, jak wygrać 400 zł na zakupy!


sukienka - tutaj |  torebka - tutaj | szpilki - tutaj | sandałki - tutaj | naszyjnik - bornprettystore


Paznokcie wykonała pani Ela:

Luna Studio Słupsk


sukienka - tutaj |  torebka - tutaj | szpilki - tutaj | sandałki - tutaj | naszyjnik - bornprettystore


KONKURS

Rozdanie odbywa się na oficjalnym blogu sklepu, w tym poście zamieszczę Wam informacje odnośnie konkursu. konkurs znajdziecie TUTAJ

Zasady:

1. Zaobserwuj blog Zaful (tutaj), YouTube oraz Instagram
2. Kliknij na 1 dowolne zdjęcie, aby wziąć udział w konkursie. 
3. Wróć do wpisu na blogu zaful, zostaw w komentarzu swój nick z Zaful: @xxx i nazwę wydarzenia, do którego przystąpiłeś. W komenatrzu umieść także moją nazwę @fotografiasposobemwyrazu

Co tydzień zostanie ogłoszony numer szczęścia. Komentarze będą numerowane według kolejności dodania. W zależności od ilości komentarzy, wzrasta liczba szczęśliwych numerów - wygranych!

Każdy zwycięzca wygra po $100 do wykorzystania w sklepie Zaful.


Czas trwania konkursu: 08.06-20.06.2017r.

Uwaga! Zwycięzcy zostaną wybrani tylko ze zweryfikowanych kont użytkowników. Powodzenia!


Zapraszam na mój fanpage, aby być na bieżąco:)

Fotografia sposobem wyrazu

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Różowo mi ... pierwsze skojarzenie oglądając Twoje fotki
    Wiosenna sukienka z motywem kwiatów, soczysta zieleń w tle, kwiaty głogu , Piekna dziewczyna z różowymi włosami ..... czegóż chcieć więcej
    Cudnie wyglądasz , sesja widać Ci służy bo wyglądasz kwitnąco - jak kwiaty głogu na Twoich fotkach....
    Sukienka fajna a szpileczki sa cudne
    Powodzenie na sesji Wszystko będzie dobrze , tylko pozytywne myśli musza być w Twojej głowie Nastawienie to połowa sukcesu
    Przesyłam wiosenne rózowe całuski i całe mnóstwo pozytywnej energii na czas sesji i nie tylko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wzory z kwiatami wiśni. :) Sandałki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW sukienka jest prześliczna !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wyglądasz ;) i oczywiście cudne zdjęcia! 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna sukienka i buty :) szkoda, że torebka czarna :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna wiosenna stylizacja! Ładny masz kolor włosów , jest to efekt chwilowej koloryzacji , czy uzyskałaś go będąc u fryzjera? :))

    http://madame-marcelline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz cudownie,świetne zdjęcia i bardzo mi się podobają Twoje włosy D:

    OdpowiedzUsuń
  8. Nono, widzę, że masz świetny gust. Na tą samą sukienkę czekam, aż mi dojdzie. :D Szpileczki rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz!
    Ładne są te butki :)

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka jest przepiękna!
    Taka delikatna, dziewczęca, subtelna!

    I zdjęcia - cudne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna sukienka i świetny kolor włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja osobiście nie lubię takich sukienek, ale to wynika z tego, że kiepsko w takich wyglądam :D Natomiast Ty jak zawsze świetnie się prezentujesz :) Zabrałaś nas swoją stylizacją do Japonii :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna sukienka! Wyglądasz cudownie <3
    Powodzenia na egzaminach!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    MÓJ INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz oszałamiająco, po prostu jedno wielkie WOOOW, dla mnie bosko! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie ci w różowych włosach!! ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz! :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Such lovely pictures, dear. You look stunning, as always:)
    Regards.
    Walkindiscount.com

    OdpowiedzUsuń