Puder

czerwca 10, 2017


Dziś przychodzę do Was z kolejną wiosenną stylizację i znowu z kolorem różowym w roli głównej! Dzisiaj przedstawiam Wam różowy total look. Lubię ubierać się w pudrowy róż. Bardzo dobrze czuję się w tym kolorze, więc postawiłam na sukienkę, torebkę i buty w tym odcieniu. Sukienka ma bardzo fajny fason. Najbardziej lubię u gór dopasowane, a następnie odcinane w pasie sukienki z rozkoszowanym dołem. Ta ma ciekawe rękawki i cudowne hafty. Torebka jest słodka i bardzo mała - no może nie tak bardzo. Mieści format A5. Ja w niej zmieściłam portfel, telefon i inne (nie)potrzebne głupoty. Aby dopełnić różowy ubiór, zdecydowałam się na zamszowe pudrowe vansy.
A makijaż wykonała zdolna Karolina Wagner Make up.
Karolina bardzo profesjonalnie maluje. Moja twarz wygląda ładnie, jest dobrze wykonturowana, zielony kolor tęczówki podkreślony, sińce pod oczami schowane - wszystko jak należy! Serdecznie polecam Wam makijaż u Karoliny - z pewnością pięknie Was pomaluje, w dodatku panuje podczas makijażu świetna atmosfera! Dziś to by było na tyle z mojej strony, zostawiam Was ze zdjęciami i śmigam dalej do książek. Muszę wytrzymać najbliższe 1,5 tygodnia i wkrótce wyczekiwane wolne!


sukienka - zaful (tutaj) | torebka - zaful (tutaj) | vansy - sizeer






sukienka - zaful (tutaj) | torebka - zaful (tutaj) | vansy - sizeer

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Cudowne kolory :) Świetnie wszystko do siebie pasuje

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku jak ja uwielbiam kolor pudrowego różu <3 Świetna jest ta sukienka z tym haftem <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna jest ta sukienka :) Piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie! Moja miejscówka na fotki pff... ! ZGAPIARA ;*
    Sukienka jest idealna do tych trampek :D!!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna sukienka :) kolorek jak najbardziej do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To była cudna sesja w upalny dzień
    Łapałysmy chwile kiedy słońce lekko zachodziły za chmurki
    Bałyśmy się , żeby cudny makijaż nie słynął .... Dobrze był zrobiony i przetrwał do końca dnia
    ❤💋👄

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny makijaż *.*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż śliczny , bardzo ładnie dobrany do twojej urody i stylizacji.
    Sukienka w kolorze pudrowego rózu - idealnie Ci pasuje - wyglądasz cudnie
    Miejsce na zdjęcia - nic dodac nic ująć
    Wszystko pięknie komponuje się w jedną spójna całośc
    Brawo tylko tak dalej ;-)
    A torebka to cukierczek do schrupania - jest taka słodka <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz ślicznie, no i ten makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz. Cudowny makijaż i sukienka. POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam połączenia dziewczęcych sukienek i sportowych butów :) Super wyglądasz, piękny makijaż !

    pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia i super makijaż :) Wszystko idealnie dobrane. Brawo ! Podoba mi się :) Serdecznie zapraszam do Bartollandi w imieniu Bartka ! ;)
    http://bartollandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie troszeczkę za różowo. Fajnie by było, gdyby torebka była w jakimś innym kolorze. Poza tym w porządku ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia, widać, że robione zawodowo.

    OdpowiedzUsuń