czwartek, 22 czerwca 2017

Pierwszy krok


Ostatnio żyłam w ciągłym biegu. Goniły mnie terminy, egzaminy. Nauka po nocach, egzaminy dzień po dniu. Teraz nadszedł czas, aby zwolnić tempo. Odpocząć, naładować baterie, wrócić do tego, co przyjemne. Znów odrobinę porozmyślać. Pomyśleć o życiu, przyszłości. I też zapomnieć o przykrych sytuacjach.

Ogromnie się cieszę, że 1 rok studiów za mną. ten rok jak nigdy minął mi bardzo szybko. Już wiem co to samodzielne życie. Już wiem jak to jest mieszkać w nowym mieście, znacznie większym niż moje. Już wiem. I wiem, że nie warto było się stresować i martwić. Studia nauczyły mnie spokoju i zdrowej obojętności. I z tego się cieszę, bo nie chcę być chodzącym kłębkiem nerwów. Może i ja sama się zmieniłam. Ale najwidoczniej było mi to potrzebne. Nie bójcie się studiów, to one uczą prawdziwego życia. I nie chodzi mi o imprezy - bo to nie o to w życiu chodzi - aby pobalować i nic nie robić. W życiu chodzi, o to aby zawsze sobie radzić i umieć liczyć tylko na siebie.

Dlatego nie obawiajcie się. Studia pomogą dorosnąć w zabójczym tempie. Nauczycie się sami o siebie dbać, rozliczać z czasu, pieniędzy i obowiązków. To potrzebny etap w życiu, który będzie trwał u mnie jeszcze kilka dobrych lat. Liczę, że nauczy mnie sporo nowego i wniesie do mojego dnia dużo dobrych oraz potrzebnych doświadczeń.

I choć wiem, że studia może mnie odrobinę przygasiły, przyćmiły beztroskę i uśmiech, tak wiem, że teraz odżyję. Bo wiem, już z czym to się je. I wiem, że wszystko jest do przejścia. I małe błahostki przestają być problemami.

sukienka - zaful | torebka - zaful | okulary - no name | zegarek - paul rich | bransoletka - lilou | sandały - dresslily 




sukienka - zaful | torebka - zaful | okulary - no name | zegarek - paul rich | bransoletka - lilou | sandały - dresslily

Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszym wpisem z mojego wakacyjnego wyjazdu. Już wkrótce zdradzę Wam na blogu, gdzie byłam. Jeśli już teraz chcecie dowiedzieć się, gdzie się udałam, to zapraszam na mojego instagrama: natalovvka. Wyjazd był mi bardzo potrzebny, ale więcej o nim już niebawem - będzie osobny post z fotorelacją. Moja dzisiejsza stylizacja jest elegancka. Na wyjeździe z reguły ubieram się wygodnie, ale tym razem postawiłam na odrobinę szyku. Sukienka jest bardzo wygodna, lekka, zwiewna. Sukienka ma granatowe podbicie, a koronki i tiul są czarne. Do sukienki dobrałam czarną torbę typu shopper bag. Torba jest bardzo pojemna i zapina się ją na zatrzask. Ma w środku jedną małą kieszonkę. W kwestii butów zdecydowałam się na czarne sandały z pomponami. Sandały się dowolnie wiąże. Najlepiej zawiązać je na kostce, bo wtedy najlepiej się trzymają. Sandały są dosyć wygodne, sądzę, ze sprawdzą się na krótkie wypady, raczej na długie zwiedzanie na pieszo lepiej wybrać sandały sportowe czy jakieś trampki. Jeśli chodzi o biżuterię to ubrałam minimalistyczny zegarek i moją ukochaną bransoletkę od lilou. Oczywiście nie mogło zabraknąć okularów. Dzisiejsze miejsce do zdjęć bardzo mi się podoba. jest nowoczesne i sądzę, że idealnie komponuje się ze stylizacją. A miejsce do zdjęć stanowi jeden z dworców w... cudnym mieście.

14 komentarzy:

  1. Piekne zdjęcia i stylizacja Ciekawe gdzie byłas??/ licze na fajna fotorelacje
    Zdjecia cudne takie jasne, przejrzyste a Ty na pierwszym planie Super pozdrawiam i udanych wakacji zycze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz zjawiskowo, a te buty... piękne! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlatego właśnie chcę iść na studia!
    Ciekawe te sandałki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dasz radę mała !! Lepiej szybko dorosnąć niż być wiecznie dzieckiem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dasz rade! Powodzenia ;D
    Piękna stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja takie lekcje przeżyłam w liceum, kiedy zdecydowałam się na szkołę w dużym mieście.
    Pięknie wyglądasz <3

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  7. Z każdym kolejnym rokiem będzie Ci łatwiej, trzymam kciuki, by moje słowa się sprawdziły ;)

    Gratuluję pomyślności na egzaminach!

    Super wyglądasz, sukienka jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sukienka i super buty. Ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale stara jestem ... kurczę człowiek sobie dopiero uświadamia jak czyta że ktoś do szkoły chodzi lub studiuję. Zazdroszczę ! Super są te sandały :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie wyglądasz tylko tak trochę mroczno :D przydałby się jakiś kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie *.*
    Udanych wakacji :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger