Mój dzień

czerwca 05, 2017


Dziś mój dzień. Moje urodziny. 20 lat temu przyszłam na świat.  Żegnam się z wiekiem naście i witam dwójkę z przodu. Czas niesamowicie leci. Ostatnio wręcz biegnie. Cieszę się, że mogę codziennie smakować mojego życia, które z dnia na dzień nabiera coraz to innych barw. Doświadczam różnych spraw zarówno przyjemnych jak i tych trochę mniej przyjaznych. Uczę się życia. Codziennie. Od nowa. Potykam się. Zwalniam. Wstaję silniejsza. I tak cały czas. I to ma swój urok. Lubię, kiedy się dzieje. Lubię, kiedy coś się zmienia. Bo życie to ciągła zmiana. Bez zmian stoimy w martwym punkcie, więc zmiany to plus!

Mam nadzieję, że kolejny rok mojego życia postawi na mej drodze dobre osoby. Że będę się cieszyć z każdej chwili. Że będę mniej uparta i leniwa czy marudna. Że będę właściwie odczytywać sygnały wysyłane mi przez życie. Że będę mniej błądzić.

Dziś czas świętowania. Święto życia. Mojego życia. Życia na swój sposób. Z najbliższymi. Życia barwnego, które codziennie zaskakuje mnie swoją ferią kolorów.

Życie, dziękuję Ci za kolejny rok. Na następny proszę o jeszcze więcej radości
 i uśmiechu. O wytrwałość, cierpliwość, sumienność. O siłę walki. O zdrowie dla najbliższych i oczywiście dla mnie. I o podróże. I o samorealizację. I w sumie to sama nie wiem co jeszcze mogłabym sobie życzyć... albo i wiem. Zawsze być sobą. Nawet wbrew całemu światu.

To był dobry rok. Następny też taki będzie. Wierzę w to. Ty też uwierz, że Twoje życie jest piękne! I ciesz się z niego zawsze, nie tylko od święta. Pamiętajcie, by celebrować każdą chwilę, bo to ważne, by zauważyć szczęście w najmniejszych szczegółach. Na które często przymykamy oko. Niestety...

______________________


Dziękuję Ci, Mamo ♥


sukienka - befree | pasek - h&m | szpilki - t.trussardi



Paznokcie - zdolna Pani Ela


A teraz zmiana klimatu zdjęć:)

 Jestem szczęśliwa. Mimo chwilowych burz czy wiatrów. Moje życie to szczęście. Liczę, że Wasze także. Doceniajcie to, co macie.

A dzisiejsze zdjęcia są wyjątkowe. Chciałam upamiętnić wejście w nowy wiek i wykonałyśmy z mamą te oto zdjęcia. Chciałam uzyskać taki styl glamour. Dużo czerni, minimalizmu. Coś takiego szykownego. Mój outfit dziś bardzo prosty. Skusiłam się na tiulową sukienkę. Ostatnio takie są bardzo modne. Do tego czarne szpilki oraz kapelusz i stylizacja gotowa. Na mojej głowie też się troszkę zadziało..
A ten piękny flower box wykonała moja Mama. Już wkrótce na blogu będziecie mogli poczytać o moim urodzinowym świętowaniu! Na razie odsyłam Was na mojego snapchata: natalowka i instagrama: natalovvka, gdzie na bieżąco dodaję, co u mnie się dzieje!

You Might Also Like

30 komentarze

  1. świetny post. Bardzo podobasz mi się w takim wydaniu. Najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jedna z najlepszych sesji na blogu, gratuluje! I wszystkeigo naj naj! spelnienia marzen!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie <3
    Wszystkiego najlepszego w dniu 20 urodzin i samych pięknych dni ....
    dziewczyno z "różowymi włosami" - sa słodkie ;-)
    Powodzenia na każdy dzień :-)
    i czekam na post z Twojego świętowania 20 urodzin ;-)
    <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. spełnienia marzeń ! ;**
    http://twinstyl.blogspot.com/2017/06/najczesciej-zadawane-pytania-o-oriflame.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :) Tobie dużo sukcesów, zdrowia, spełnienia wszystkich marzeń i czego sobie jeszcze życzysz!

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW ale mamusia ci zrobiła prezent z tych kwiatów MEGA!
    A zdjęcia super ! :D
    Wszystkiego najlepszego abyś nigdy nie straciła zapału do pracy.
    By spełniły się twoje wszystkie marzenia, te małe i te duże :D!!

    OdpowiedzUsuń
  7. This dress looks great on you and fits your figure perfectly:)
    Regards.
    Walkindiscount.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pozytywne zdjęcia! Ściskam serdecznie :*

    www.makesitsimple.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia! Jesteś przepiękna!
    Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń kochana!♡
    asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietny post, piekne zdjecia i ... Wszystkiego co najlepsze :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana życzymy Ci jeszcze wiele wiele cudownych roczków ^^ Abyś się spełniała w tym co robisz, bo wychodzi Ci to rewelacyjnie! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. No, fajnie wyglądasz. Śliczne zdjęcia. Bardzo estetyczne. Wszystkiego dobrego :)

    http://projektk18.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna stylizacja, piękne zdjęcia i piękny wiek :) Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Jestem pod wrażeniem tych zdjęć. Te czarne balony są boskie. <3 Sukienka wygląda zjawisko i super, że jest w kolorze czarnym!

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Serdeczności i najlepsze życzenia, pięknie wyglądasz i świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najelpszego ! Piękna sesja <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia cudowne.. i ten klimat ;)
    Wszystkiego co najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia naprawdę piękne <3 Wszystkiego najlepszego :) Rób to co kochasz, a będziesz szczęśliwa1
    Zapraszam do mnie: http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego :) moje ostatnie naście ma jeszcze poł roku :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego najlepszego <3
    cudne zdjęcia!

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  21. Spóźnione, ale naprawdę szczere - wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń! Mam nadzieję, że spędziłaś ten dzień wyjątkowo ;) No i gratulację dla zdolnej baby - piękne kwiaty! Czekam na ten post ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Idealny post! Te kolory i jakosc powalają. Piekne balony, wlosy, ciuchy, paznokcie, kwiaty jejku naprawde swietnie. Wszystkiego najlepszego kochana, duzo buziakow!


    Caiawichowska

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego najlepszego !! :)
    http://caydii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne stylizacje i bardzo ciekawie zaaranżowane zdjęcia. Brawo za pomysł.

    Zapraszam do siebie:
    http://zeszminkanaustach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Trochę spóźnione, ale wszystkiego dobrego <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń