4 wiosenne stylizacje

czerwca 02, 2017


Witajcie! Dziś przychodzę do Was z propozycją czterech wiosennych stylizacji. Pierwsze skrzypce będą w nich grały: biała katana, torebka oraz buty. Uznałam, że taki zbiorowy post może być ciekawą odmianą dla wpisów z jedną stylizacją.
Zdjęcia, które za chwilę zobaczycie zostały wykonane w Dzień Mamy, który był piątkiem pełnym wrażeń. Rano jak zawsze wstałam i zaczęłam się szykować na uczelnię. Miałam spakowaną torbę, bo w piątki odrazu po wykładzie śmigam na pociąg. Dzwoni telefon. Mama. Pyta jaka u mnie pogoda i jaki jest kod do moich drzwi. Ja nic nie ogarniałam. Myślałam, że żartuje z tym kodem. Aż Mama wchodzi. Z wyprasowanymi ubraniami na zdjęcia i jedzonkiem! Lepszego rozpoczęcia dnia nie mogłam sobie wyobrazić.
 Aby było jeszcze cudniej, po wykładzie byłam umówiona na makijaż, który wykonała mi Karolina Wagner Make up. Byłam jej modelką. Jestem bardzo zadowolona z jej usługi. Makijaż wyglądał pięknie, utrzymał się cały dzień. Miałam wyszczuploną twarz, moje sińce wreszcie nie straszyły pół miasta. Moje zielone oczy zostały genialnie podkreślone. Po makijażu pojechałyśmy z mamą na zdjęcia, które zaraz ujrzycie. Bez zbędnego przedłużania zapraszam do obejrzenia moich propozycji!



Pierwszy look to połączenie koloru khaki i pudrowego różu. Uwielbiam pudrowy róż a w zestawieniu razem z moro wygląda bardzo ładnie! Aby stylizacja nie była zbyt przekombinowana, postawiłam na białe dodatki i look gotowy!

katana - tutaj | torebka - tutaj | buty - tutaj | czapka - tutaj | spodnie - primark | 



Kolejny look - w kobiecym stylu. Postawiłam na bluzkę z modnym ostatnio gorsetem. Gorset ma piękne hafty. Bluzka jest idealna dla dziewczyn, które chcą optycznie powiększyć swój biust i wyszczuplić talię. Do bluzki dobrałam welurową spódniczkę, slip-ony, białą katanę, torebkę oraz szary,welurowy choker.

katana - tutaj | torebka - tutaj | slipony - primark | spódnica - zaful



 A teraz inna wersja bluzki z gorsetem. Mam na sobie czarne dopasowane spodnie, kapelusz i czółenka.

katana - tutaj | kapelusz - drogeria natura | buty - ccc



Następna stylizacja - to miętowy zawrót głowy. Mam na sobie t-shirt z ciekawym haftem, malachitowe spodnie, choker. 

bluzka - tutaj | katana - tutaj | torebka - tutaj | buty -primark  | czapka - tutaj | spodnie - orsay 



Ostatni outfit - biel i czerwień. Połączenie kolorystyczne, które najbardziej kojarzy mi się z moim ubiorem na mecze reprezentacji Polski w siatkówce czy piłce nożnej, na które kiedyś jeździłam. Bluzka ma bardzo fajny, ciekawy haft. Z pewnością przyciągnie wzrok wielu osób.

bluzka - tutaj | choker - tutaj | katana - tutaj | torebka - tutaj | buty - tutaj | czapka - tutaj | spodnie - h&m


Oto moje wiosenne propozycje. Ostatnio polubiłam proste stylizacje. I mam małego bzika na punkcie t-shirtów. Ostatnio czułam ich deficyt w mojej szafie, dlatego musiałam powiększyć moją kolekcję. Mam nadzieję, że moje outfity przypadły Wam do gustu. Już wkrótce na blogu będzie specjalny wpis - cierpliwie wyczekujcie - będzie bardzo ważny dla mnie! Poza tym makijaż autorstwa Karoliny będziecie mogli zobaczyć jeszcze w innym wydaniu - zdradzę, że w bardziej dziewczęcej otoczce.

black floral dress


Życzę Wam udanego weekendu, a ja wracam do nauki prawa konstytucyjnego.


You Might Also Like

20 komentarze

  1. Super zdjęcia, świetne koszulki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko jest takie piękne, ale najbardziej podoba mi się drugi zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne stylizacje i cudne zdjęcia Powiało ciepłą wiosna, wakacjami, aż chce się wyjść na dwór i łapać garściami te promyki słońca. Mi wpadła w oko Twoja biała koszulka z dłońmi- jest super.
    Chyba fajnie jak ktoś myśli o Tobie, robi Ci niespodzianki... to musi być fajne uczycie.
    Oglądając te zdjęcia zrobione w wielu miejscach brakuje mi niestety jednego :-(
    Zbliżenia na Twój makijaż , bo z daleka widać, że jest cudny taki dopracowany ...
    Miłej nauki i ciekawa jestem jaki to będzie ważny dla Ciebie post - już mnie żzera ciekawośc ;-)
    Miłego dnia pa pa <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie ładne t-shirty! Ten pierwszy osobiście posiadam tylko, że w kolorze białym :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem najlepiej wypadła ostatnia propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Love the pink shirt!
    Eszter
    www.shineonsilver.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo spodobał mi się Twój makijaż. :) Wszystkie te stylizacje wyglądają świetnie.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie zestawy świetne, ale pierwszy i ostatni najbardziej podbił moje serce. :D
    Ale ci mama niespodzianke zrobiła. Super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie stylizacje świetne :) ja również lubię takie proste zestawienia :) a niespodzianka super, pomysłowa mama :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie stylizacje sa całkiem fajne, ale to te dwie pierwsze najbardziej przemawiają do mojej osoby :D Jednak ty wyglądasz świetnie w każdej z nich

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie zestawy mega mi sie podobaja ale pierwszy skradl moje serce!

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jako wielka fanka kapeluszy ja stawiam na zestawy z nimi :D
    Może będę nieobiektywna, ale co poradzić :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stylizacjE Takie świetne, że nie wiem któr jets naj :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza i czwarta stylizacja super! Nosiłabym :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyznam, ze najbardziej podoba mi się 3 stylizacja
    Pozdrawiam, Madda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja, trafia w moje gusta :) Bluzka jest cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudną niespodziankę zrobiła Ci Mama! Stylizacje i makijaż są świetne :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń