Ubrania z motywem róży | DIY

maja 20, 2017


Ostatnio prym wiodą różane hafty. Możemy znaleźć je na butach, bluzkach, spodniach, katanach jeansowych, torebkach czy biżuterii. Niestety ubrania z sieciówek czy z Internetu nie należą do najtańszych. Poza tym, ja nie lubię chodzić ubrana jak pół miasta i zawsze wolę wynaleźć coś wyjątkowego. Dlatego uznałam, że świetnym pomysłem będzie przerobienie samemu ubrań (pisząc przerobienie samemu - mam na myśli przerobienie przez moją mamę :D). Takie małe DIY to bardzo fajna sprawa. Możemy odświeżyć nielubiane bądź dawno nienoszone rzeczy. możecie także wyszperać cos z second handu i to poddać przeróbkom. W dzisiejszym wpisie zdradzę Wam, jak wyczarować ubrania z różami. Dziś będzie zwięźle i na temat, bo niestety masa obowiązków z dnia na dzień rośnie - ale nie martwcie się posty będą pojawiać się jak zawsze co 2 dni. Bez zbędnego przedłużania przejdźmy do merytorycznej części wpisu - tak nam zawsze wykładowcy mówią na wykładach ;)


Do DIY potrzebujemy:
  • naszywki bądź hafty
  • rzecz do ozdobienia
  • igłę i nitkę /  żelazko i ściereczkę do prasowania

Swoje naszywki zakupiłam na aliexpress. Kosztowały grosze. Znajdziecie wiele wzorów. Sprzedawane są pojedynczo lub w zestawach, a przesyłka z reguły jest darmowa. Oprócz naszywek do zaprasowania ostatnio przyszły mi haftowane róże, które trzeba przyszyć za pomocą igły i nitki.


A teraz przedstawię Wam jakie rzeczy i w jaki sposób można przyozdobić!
Moim ogromnym marzeniem było posiadanie Vansów z motywem róży. Oczywiście możecie wybrać inne sportowe buty albo i nawet baleriny - cokolwiek chcecie. Najpierw przyłóżcie naszywkę w miejscu jakim chcecie i zobaczcie, czy dobrze tam wygląda. Następnie ustawcie żelazko - ja korzystałam z żelazka w wersji mini - i sprawdźcie w mało widocznym miejscu czy nic nie dzieje się z materiałem pod wpływem ciepła. Następnie wprasowujecie naszywkę przez szmatkę -  kładziecie szmatkę na naszywkę i przyciskacie przez chwilkę żelazkiem. Oczywiście robicie to bez sznurówek w butach.  Dla pewności najlepiej "oblecieć dookoła" naszą naszywkę przy pomocy igły i nitki - będziemy mieli pewność, że nie odpadnie przy chodzeniu, zakładaniu czy zdejmowaniu butów. I tak oto powstały moje vansy z motywem róży! Czyż nie są cudne? Wpis z nimi w roli głównej w stylizacji i możecie zobaczyć tutaj.

-------------------------------------

Kolejna propozycja ubrania z haftowaną różą to oczywiście bluzka. Dzięki niej każdy zwykły, nudny t-shirt nabiera charakteru. Postępujemy podobnie jak z butami - przez ściereczkę wprasowujemy naszywkę i voila! I koszulka z różą jest gotowa do noszenia.

-------------------------------------

Następny ciuch, który może zostać poddany przeróbkom, to spodnie! Możecie dodać naszywkę na kieszeni z tyłu czy na nogawkach. Spodnie nabierają wówczas wyrazistego charakteru. Postępujemy tak samo jak z bluzkami. Spodnie z motywem róży są bardzo popularne - mam je w wielu wersjach kolorystycznych i je uwielbiam.


A teraz pora na moją perełkę - ramoneskę z różami! Postępujecie jak przy wcześniejszych ubraniach. Dla trwałego efektu proponuje przyszycie naszywek za pomocą igły i nitki. Czasami naszywki nie mają za "dobrego kleju" i mogą się odczepiać - więc zawsze od razu sprawdźcie czy wszystko właściwie się trzyma. Moja skóra nie jest prawdziwa. Pod wpływem żelazka nic jej się nie stało. Moim zdaniem wygląda obłędnie! Wpis z tą ramoneską możecie zobaczyć tutaj.


Oto kilka propozycji na ubrania z haftem róży. Oczywiście możecie przerobić wszystko, o czym zamarzycie. W taki oto sposób możemy mieć modne ubrania za śmiesznie niską kwotę. Ja wykorzystałam stare ubrania i dokupiłam naszywki, które kosztowały tylko kilka złotych. Koniecznie dajcie mi znać czy lubicie motyw róży i czy przerobiliście tak jakieś ubrania.

Do zobaczenia w kolejnym wpisie!

You Might Also Like

28 komentarze

  1. Świetny trend, bardzo fajnie wyglądają takie kwiaty na ubraniach :)
    Mój Kanał Youtube
    KLIKNIJ
    Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się motyw róży. Świetna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne te różyczki
    Zakochałam się w nich������

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko wygląda świetnie ale w tych butach można się zakochać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszulki są cuuudowne! ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. WoW! Co za wspaniały efekt końcowy, super wyszło :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Motyw róż jest super! Pomocny post :)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ten motyw pod wpływem mody na prawdę zaczyna do mnie przemawiać i chyba też coś przerobię, może z motywem róży albo w ogóle kwiatowymi haftami :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądają te rzeczy. Teraz jak zobaczyłam ten post to zamarzyła mi się taka ramoneska w różyczki. Wyszła obłędnie. Ja sama też ostatnio robiłam DIY z naszywkami ale motyle na jeansowej kurtce i też bardzo mi się podoba. Fajne jest to, że ubranie jest tedy niepowtarzalne.
    Pozdrawiam Mania
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ten motyw :) Najlepsze są jednak róże na vansach , ślicznie to wygląda ♥
    pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam naszywki, świetnie wygląda ta kurtka

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam naszywki, świetnie wygląda ta kurtka

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne bardzo podobają mi się takie motywy na stylizacjach :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. super to razem wygląda, jestem pod wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam ten trend na naszywki róże <3

    OdpowiedzUsuń
  16. No i masz ciuszki taniej, niż byś je kupiła już z naszywkami. Wygląda tu super! A najlepsze jest to, że można sememu dobrać jakie się chce naszywki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jestem jak najbardziej za wszelkimi naszywkami i haftami! Wyglądają super. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, ale zdolniacha :D!
    A to już chyba wiem czemu tyle lasek chodzi w vansach xD!

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej podobają mi się róże na oldscholach i tej skórzanej kurtce :)
    http://www.agnieszkaczechblog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. motyw róży bardzo podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  21. amazing post dear :)
    have a nice week :)
    kisses,
    Tijana

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurteczka wygląda prześlicznie. Sama mam kilka naszywek i ciągle nie mam kiedy ich przyszyć, ale muszę się w końcu zmobilizować. Efekt potem jest jak widać i u Ciebie - fenomenalny!

    magdalenblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialny pomysł i efekt! W takie róże sama "ubrała" bym swoją ramoneskę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. super są te ubrania, ale oczywiście bez przesady z różyczkami <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej bardzo podobają Mi się twoje pomysły chciałabym się spytać gdzie kupiłaś te naszywki ?

    OdpowiedzUsuń