Promyczek

maja 27, 2017


Promyczek.. a może i dwa albo więcej. Ostatnio słoneczko, ciepło nas nie opuszcza. Mam nadzieję, że pogoda będzie ciągle dopisywać i moje samopoczucie także. Póki co dzielnie staram się uczyć i niestety nie mam ostatnio głowy do refleksyjnych wpisów. Ale to się zmieni... po sesji egzaminacyjnej :D a może wcześniej zobaczymy. Ostatnio był dzień mamy, który spędziłam bardzo sympatycznie. Moja mama zapukała do drzwi mojego studenckiego mieszkania - zrobiła mi niespodziankę swoim przyjazdem i tak oto spędziłyśmy razem w Trójmieście dzień. Zdjęcia z Dnia Mamy możecie zobaczyć na moim instagramie: natalovvka lub snapchacie: natalowka. Lubię niespodzianki i to bardzo. Muszę się od mamy nauczyć tego fachu, aby móc i ją kiedyś zaskoczyć! Bardzo lubię takie zwariowane dni, kiedy bardzo wiele się dzieje. Człowiek jest w ciągłym ruchu i nie ma czasu narzekać, marudzić. Jest tylko i wyłącznie radość! To lubię i to bardzo!

A Wy lubicie zaskakiwać swoich bliskich?

płaszcz - tutaj | bluzka - diy | spodnie - sammydress | reebok - chmielna20 | torebka - reserved | okulary - ? | bransoletka - trendsgal




płaszcz - tutaj | bluzka - diy | spodnie - sammydress | reebok - chmielna20 | torebka - reserved | okulary - ? | bransoletka - trendsgal

Oto mój dzisiejszy look. Tak wiem, jest letnia pogoda a ja prezentuję Wam się w zimowym/ jesiennym płaszczu. Ale kiedy go zobaczyłam na stronie musiałam go zamówić i Wam go błyskawicznie pokazać. Ma cudowny kolor. Moim zdaniem rozjaśnia smutne, polskie ulice. Płaszcz (dostępny tutaj) pięknie komponuje się z białymi ubraniami. Aby było jeszcze bardziej słonecznie, mam na sobie żółte reeboki i żółtą torebkę. A bluzka z mojej stylizacji została własnoręcznie przerobiona - o tym jak przerobić ubrania z motywem róży możecie przeczytać tutaj.

Nie martwcie się wkrótce zasypię Was stylizacjami bardziej odpowiednimi na obecną pogodę - wyczekujcie cierpliwie!

_______________________


Jeszcze mam dla Was krótką informację. Mam dla Was kupon rabatowy do sklepu zaful. jak wiecie bardzo lubię ubrania i nie tylko z tej strony. Z moim kuponem: EchoM01 Wasze zakupy będą tańsze o kilka dolarów. Na stronie przesyłka jest darmowa za zakupy za 30$ i wzwyż. Warto zajrzeć na stronkę, być może coś Wam wpadnie w oko:)


You Might Also Like

25 komentarze

  1. Piękny promyczek :D Wygląda to naprawdę świetnie. Bardzo mi się podobasz w takim kolorku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz!
    Te żółte akcenty bardzo Ci pasują!

    Ogólnie bardzo ładne, typowo wiosenne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post! Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga. Zapraszam do mnie na http://zacczytana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Urzekająca stylizacja kochana. Uwielbiam te pastelowe buciki reeboka, gdyby nie nadmiar butów już byłby moje :)
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten paszcz jest po prostu cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam zaskakiwać wszystkich, nie tylko bliskich ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ślicznie Ci w tym kanarkowym kolorze :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Płaszcz jest genialny !! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajny zestaw! Najbardziej podoba mi się żółty płaszcz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna torebka, a paznokcie piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz w tym płaszczyku!

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka super stylizacja ;) piękne kolory!

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Do twarzy Ci w żółtym, bardzo pozytywny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam połączenie bieli i żółtego, super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  15. to nie tylko promyczek ale piękne olbrzymie słoneczko

    W żółtym wyglądasz slicznie a ten zestaw wygląda cudnie uwielbiam te kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. co do płaszczu to się zgadzam, na pewno rozchmurzyłby nie jedną Polską, szarą, nudną ulice!
    pozdrowionka, świetny look i fotki :)
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję kochana za odwiedziny, bardzo mi miło :*
    taaaak, ja swojego S5 też chcę już zmienić ale muszę chwilę jeszcze poczekać :p gdybym miała drugi raz kupić ten telefon to bym tego nie zrobiła :D
    zestaw ekstra, bardzo mi się podoba ta gra odcieniami żółci. bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zestawienie, to połączenie żółtych elementów stroju jest genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniały wiosenny promyczek :)
    Cudownie wyglądasz

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Żółty to na pewno Twój kolor. Świetnie Ci w nim, co do samej stylizacji to średnio mi się podoba, ale tak jak już wspomniałam - kolor płaszcza super ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam płaszcze w wyrazistych kolorach! Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń