Wiosenne must-have

kwietnia 29, 2017


Nareszcie wolne! Choć w sumie nie tak dawno były święta i też była okazja do odpoczynku... ale ja w święta zawsze jestem zalatana. Mam nadzieję, że w majówkę uda mi się odpocząć oraz nabrać sił na kolejne tygodnie studiów. Liczę, że Wy także wypoczniecie. Koniecznie pochwalcie mi się, jakie są Wasze majówkowe plany. Moje to nauka, pisanie postów i odpoczynek i może coś jeszcze... któż to wie. Oby pogoda dopisała, to wtedy z pewnością się zregeneruję. A propo pogody, to podobno w maju ma przyjść do nas prawdziwa wiosna. Z tej racji chcę Wam dziś pokazać kilka must-have na wiosnę. Trendy, które wam pokażę są bardzo lubiane przez wiele dziewczyn. Już sporo osób na ulicach nosi hafty, falbany i inne hity sezonu wiosna 2017 typu kabaretki, chokery, przeźroczyste topy. Mi tegoroczne trendy przypadły do gustu, więc z chęcią je noszę, oczywiście nie podążam ślepo za wyznacznikami modowymi tego sezonu - jak zawsze muszę trochę sama pokombinować. Dziś wpis będzie krótki, ponieważ przyznam szczerze - narobiłam się na działce. Sadziłam ziemniaki, przerzuciłam kompost - silna, niezależna kobieta to cała ja. I tak zleciała mi sobota. Największe plusy tego dnia to odrobina aktywności fizycznej, której mi na studiach brakuje oraz oczywiście masa świeżego powietrza, od którego aż dostałam rumieńców. Niestety nie było najcieplej i byłam ubrana bardzo "stylowo" na cebulkę. Oby kolejne dni były ciepłe - mam w planach zrobienie kilku stylizacji na bloga i nie chcę, jak ostatnio moknąć i marznąć na zdjęciach. Oj i znów się rozpisałam. To teraz już tak na serio, przechodzę do pokazania Wam moich wiosennych faworytów. 
Pochodzą ze strony zaful. Prawie codziennie przeglądam jej asortyment przed pójściem spać. Zawsze zaglądam w zakładkę nowości. Wypatruję tam ciekawych rzeczy i dodaję je do mojej wishlisty. Strona bardzo mnie inspiruje i często moje stylizacje są tworzone pod jej wpływem. Oto moje wiosenne must-have:


sukienka - tutaj | sukienka - tutaj | sukienka - tutaj 

Bardzo podobają mi się długie sukienki. Kojarzą mi się z wakacjami, plażą, słońcem. Te, które Wam pokazuję nie są iście wakacyjne. Pierwsza łączy w sobie hit sezonu motyw róży oraz przeźroczystość. Druga sukienka także ma haftowane róże. Połączenie bieli i róży wygląda znakomicie. Ostatnia sukienka to zwykła, szara maxi. Pod nią ubrałabym biały t-shirt, na nogi trampki, w rękę torbę typu shopper bag, na głowę okulary i stylizację mamy gotową. mam nadzieję, że uda mi się w tym roku upolować jakąś ładną maxi sukienkę, która idealnie sprawdzi się na wakacyjnym wyjeździe. Tutaj możecie znaleźć więcej długich sukienek - maxi slip dress 


spodnie - tutaj spodnie - tutaj | spodnie - tutaj 

Kolejny trend w tym sezonie to bardzo nietypowe spodnie. Spodnie obecnie mają najróżniejsze fasony i motywy. Mają falbanki na nogawkach, są szerokie, mają hafty, naszywki - to kompletne szaleństwo, które bardzo do mnie przemawia. Być może wkrótce pokażę Wam jakieś z nietypowych spodni na blogu.
 top - tutaj | szorty - tutaj | choker - tutaj | buty - tutaj

Wcześniej wspomniany absolutny hit - haftowane róże. Bardzo lubię ten motyw i chętnie go ubieram. Trend przejawia się na przeróżnych elementach garderoby począwszy od t-shirtów, spodni aż po akcesoria i dodatki.

torebka - tutaj | torebka - tutaj | torebka - tutaj | torebka - tutaj
 
Oczywiście w moich propozycjach nie mogło zabraknąć torebek. Jak wiecie uwielbiam wszelkiego rodzaju torebki i ich nigdy za wiele. W tym roku do gustu przypadły mi następujące torebki. Jedną z nich jest mała torebka na ramie w palmy. Bardzo kojarzy mi się z wakacjami i z przyjemnością zabrałabym ją na wyjazd. Mój kolejny typ to biała torebka w kwiaty. Na jej widok myślę o pięknej wiośnie, kwitnących kwiatach, zapachu bzu. Następna propozycja to mała, czarna torebka z odrobiną błysku - cekinami, która idealnie sprawdzi się na wieczorne wyjście. Mój ostatni must-have to torebka na szerokim, wzorzystym pasie, który bardzo polubiły blogerki. Jeszcze takiej nie mam w swojej kolekcji, ale może wkrótce się na podobną skuszę.


Oto moje propozycje. Więcej ciekawych trendów możecie znaleźć na stronie zaful. Ta strona jest dla mnie kopalnią inspiracji. Asortyment jest bardzo szeroki i z pewnością każda z nas znajdzie coś dla siebie. 

A Wy, które trendy sezonu wiosna/lato 207 lubicie?


Fotografia sposobem wyrazu

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Biała torebka w fioletowe kwiaty jest przepiękna! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim największym hitem jest denim i hafty. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna torebka w palmy *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się w końcu przekonać do Maxi :D !

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Sukienka maxi, to jedna z pozycji "must haves" dla mnie na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta biała Torebka jest bomowa!

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niektórych chyba nie będę mieć :c

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi w oko wpadły szorty jeansowe z rózami :-)

    OdpowiedzUsuń