niedziela, 30 kwietnia 2017

Słynne vansy z różami |


Wreszcie wyszło słońce. Może jednak są szanse na piękną majówkę. Z racji, że było dziś słonecznie, choć niestety wciąż chłodno wyruszyłam z mamą na zdjęcia na bloga. Stylizacja czekała już jakiś czas i wreszcie dziś nadeszła na nią odpowiednia pora. Zawsze mam problem z doborem miejsca, powoli brakuje mi już ciekawych miejsc w moim mieście. Chcę, by tło zawsze było inne i liczę, że nigdy nie stanie się tak, że nie znajdę nic nowego. Zdjęcia z reguły robię w moim rodzinnym mieście, bo mama to mój prywatny fotograf, który świetnie rozumie moje potrzeby i fotograficzne zachcianki. Dzięki robieniu zdjęć odkrywam różne zakątki mojego miasta, przez co coraz lepiej je poznaję. I to jest piękne. Cudnie jest ciągle odkrywać, poznawać. Ciągle na nowo. Niby coś znamy. Ale często ta znajomość jest powierzchowna i dzięki głębszemu wnikaniu możemy odnaleźć ukryte piękno, wartości i esencję danej rzeczy, osoby. Tak powinno być w życiu. Powinniśmy ciągle poznawać. Samych siebie, innych ludzi, miejsca i cokolwiek nas otacza. Dzięki takiemu podejściu nigdy nie znudzimy się daną rzeczą, osobą. Będziemy nieustannymi odkrywcami, którzy kontemplują życie.

Smakuj życie. Codziennie od nowa. Codziennie na nowo. A jego smak nigdy Ci się nie znudzi. Zawsze będzie zupełnie inny, przez co wyjątkowy i niepowtarzalny.

bluzka - tutaj | spodnie - tutaj | torebka - tutaj | naszyjnik - tutaj | ramoneska - gamiss (diy) | vans old skool - sizeer (diy) | zegarek - rosegal
naszyjnik - tutaj



Makijaż oka wykonałam paletą inspirowaną słynną paletą cieni Huda. Paleta zawiera 18 cieni. Cienie są dobrej jakości, nie osypują się, nie rollują. Są dosyć dobrze napigmentowane. Kolorki są piękne, szczególnie do gustu przypadły mi różowe odcienie. Sama paletka jest solidna, jej opakowanie jest minimalistyczne. Szkoda, że nie ma lusterka, bo tego zdecydowanie mi brakuje. Paleta cieni dostępna tutaj.
Torebka jest świetna! To mój najnowszy nabytek. Jej materiał jest solidny, miękki, wygląda jak prawdziwa skóra. Torebka jest na zatrzask, ma dużo kieszonek i jest serio pojemna. Możemy regulować długość paska - pasek zapinamy na oczka jak zwyczajny pasek do spodni. Torebkę dostaniecie tutaj.



bluzka - tutaj | spodnie - tutaj | torebka - tutaj | naszyjnik - tutaj | ramoneska - gamiss (diy) | vans old skool - sizeer (diy) | zegarek - rosegal

Moja dzisiejsza stylizacja wykorzystuje ponadczasowe trendy i nie tylko. Jeden z nich to czarna ramoneska. Niezastąpiony element każdej garderoby zarówno damskiej jak i męskiej. Moja ramoneska nie jest taka uniwersalna jak te, które najczęściej posiada ludzkość. Moja ma naszywki róże. Sama dokonałam przemiany kurtki, o czym wkrótce Wam napiszę. Kolejny hit to motyw pasków, który nigdy nie wyjdzie z mody. Ja postawiałam na koszulę z dekoltem w literę V z tym motywem. Koszula jest miła w dotyku, dobra rozmiarowo. Znajdziecie ją tutaj.  Do takiej góry dobrałam spodnie z falbanami na nogawkach. Falbany to istny hit, gorący trend 2017 roku. Najczęściej spotykane są na bluzkach. Natomiast ja pokusilam się na spodnie z falbankami.  Te spodnie bardzo mi się podobają - są wykonane z dobrego materiału. Są eleganckie, bardzo wygodne i urocze dzięki falbanom. Pochodzą z tej strony. Do tak intrygujących spodni ubrałam kultowe vans old skool, które nosi spora część osób. Ja jednak nie lubię być jak wszyscy i postanowiłam je lekko przerobić, o czym dowiecie się niebawem. Oczywiście nie może zabraknąć dodatków. Wybrałam torebkę worek (dostępna tutaj) oraz naszyjnik (dostępny tutaj) oraz czarny, minimalistyczny zegarek. Jeśli chodzi o makijaż postawiłam na ostatnio modne różowe cienie na oczach (dostępne tutaj) i matowe usta.




Chcecie na blogu post DIY? Mogę w nim pokazać,  jak stworzyć modne ubrania z motywem haftowanej róży za małe pieniądze

Dajcie znać, czy chcecie taki post :)

39 komentarzy:

  1. Wow stylizacja jest naprawdę oryginalna i niesamowita. Lubię taki styl.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. What a pretty look! Totally love those rose details! <3
    Simimaus

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog.

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W końcu zrobiło się ładnie chociaż nie powiem, nad morzem piździ ;p
    strasznie podobają mi się hafty z różą, a najbardziej właśnie na vansach <3
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi sie podobają te buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te vansy totalnie skradly moje serce!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te vansy są cudowne, wszystko idealnie są łączy, stylizacja piękna! Ta paleta jest wspaniała, zastanawiam się nad zainwestowaniem w nią ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo spodobała mi się twoja ramoneska ! :) Paznokcie również masz bardzo ładne, długość i kształt śliczne!
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Vansy z różami to mega hit! :)

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    BLOG

    - INSTAGRAM

    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja :D Ja ostatnio też z naszywkami szalałam, ale na spodniach :) Motyw róży bardzo mi się spodobał, no i rewelacyjne zdjęcia.
    A co do miejsc to ja mam tak samo, dzięki blogowi odkrywam mnóstwo nowych miejsc na sesje i poznaję własne miasto :)
    Pozdrawiam Mania
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne buty! Spodnie też mi się podobają :) z przyjemnością obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna stylizacja, niestety te spodnie pogrubiają łydki i z nich bym zrezygnowała :) Bardzo lubię motyw róż, który jest bardzo modny w tym sezonie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny makijaż i piękna stylizacja! <3
    http://alkaa14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna nietuzinkowa stylizacja, i piekne zdjecia gratuluje mamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa stylizacja, buty to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodnie są bardzo ciekawe ale ta długość do mnie nie przemawia niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty zarąbiste! Przyznaję, że przypadły mi bardzo do gustu <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Buty przyciągają wzrok :) Całość świetna

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham te naszywki! Super zestaw. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Really a cool look! And the shoes are so beautiful 🖒😍

    Have a nice day,

    Tabea
    http://tabsstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Cute bag, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyglądasz <3
    kocham naszywki
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham vansy! Nie dość , że mega wygodne to jeszcze wyglądają na nodze świetnie :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. oryginalna stylizacja, podoba mi się :)

    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardziej od Vansów przypadła mi do gustu ramoneska. Jest naprawdę przecudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. WOW! Świetny zestaw! A te trampki - extra!! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kreacja przyciągająca uwagę :)
    Też zdjęcia na bloga wykonuje mi mama :D
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Kocham ten outfit i z tym makijarzem!!! Wygladasz bosko!! <3
    Kinga xx
    http://rockthisrunway.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Super są te buty! Uważaj, bo telefon Ci wypadnie haha <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny zestaw! Uwielbiam te kwiatkowe naszywki :)


    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  31. Buty prezentują się naprawdę bardzo fajnie :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  32. Te różyczki sa mega urocze! Pięknie wyglądasz :) tez powoli kończą mi sie miejsca w moim mieście :(
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  33. No i kto by pomyślał, że jeszcze kiedyś zechcemy nosić rybaczki w połączeniu z tenisówkami!

    Pięknie to wszystko razem zestawiłaś, wyszło w zgodzie z aktualnymi trendami, ale i pasuje ta całość do Ciebie!

    Co do zdjęć - czasami zrobione w tym samym miejscu mogą być zupełnie inne, w zależności od światła, kadrów i innych takich ;)
    Zdjęcia robione w tym samym miejscu to żaden grzech - tło to tylko tło!

    OdpowiedzUsuń
  34. ach te róże ..... Slicznie wszystko dobrałaś a róże sa po prostu obłedne <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger