Idealny prezent dla podróżnika | mygiftdna.pl

kwietnia 22, 2017


Och już prawie koniec kwietnia i niedługo majówka. A co się z tym wiąże? Oczywiście wyjazdy! Sądzę, że majówka to czas rozpoczynający wszelkie wojaże. Ja jeszcze konkretnych planów co do majówki 2017 nie mam, ale może gdzieś pojadę - któż to wie. Dziś moi drodzy czytelnicy przychodzę do Was z podróżniczym wpisem. Nie będzie to fotorelacja. Nie będzie to masa zdjęć z wyjazdu. Dzisiaj przedstawię Wam idealny prezent dla podróżnika - osoby, która kocha podróże.
Ostatnio bardzo modny trend wystroju wnętrz stanowią motywy podróżnicze. Wiele osób decyduje się na ozdobną mapę świata, globus czy jeszcze inne związane z podróżowaniem gadżety. Sama natknęłam się na piękną drewnianą mapę świata na ścianie podczas szukania lokum na studiach. Od tej pory ten motyw bardzo zapadł mi w pamięci i sama zapragnęłam mieć taki element w swoim domu. Internet oferuje nam przeróżne modele map.

Mi z pomocą przyszła strona internetowa mygiftdna.pl


Na tej stronie zaprojektowałam swoją pierwszą w życiu mapę świata. Do wyboru są różne rodzaje map - różne rozmiary, materiały. Ja zdecydowałam się na mapę na płótnie o wymiarach: 60x90cm. Swoją mapę samodzielnie spersonalizowałam. Dodałam na mapie miejsca odwiedzone, wymarzone, dom oraz przyszłe wyjazdy. Każdy kolor odpowiada danemu zagadnieniu - na mapie mamy legendę kolorów. Oprócz tego na mapie znajdują się flagi państw, w których byłam. Co więcej, nadałam mojej mapie tytuł oraz napisałam dedykację. Uwieńczeniem i maksymalnym spersonalizowaniem mapy są zdjęcia z moich podróży. Tak oto powstała moja mapa. Mapa, która pokazuje obecny dorobek podróżniczy, który mam nadzieję, będzie się stale powiększał. Warto jeszcze wspomnieć o przesyłce mapy. Mapę dostałam w błyskawicznym tempie kilku dni. Dostarczono mi ja kurierem. Była zapakowana w duży karton, który był oklejony z każdej możliwej strony. W środku mapa była owinięta w folię bąbelkową również pozaklejaną taśmą. Mapa dotarła do mnie cała, zdrowa i szczęśliwa.
Ale koniec kochani mojej pisaniny, sami się przekonajcie, jaka moja mapa jest piękna:
Mapę znajdziecie tutaj

Podróżować zaczęłam od najmłodszych lat i nie wiedziałam wtedy, że to tak bardzo polubię. Moim pierwszym wyjazdem był wyjazd do rodziny na Litwę w 1 klasie podstawówki. Nie był on z przyczyn urlopowych, niestety przyczyną wyjazdu był pogrzeb krewnego. Na szczęście moje następne wyjazdy za granicę były organizowane z samych radosnych przyczyn. Od 4  klasy podstawówki jeździłam na obozy i wycieczki szkolne za granicę. Potem przyszedł czas na wycieczki zorganizowane z mamą i jej znajomymi, a teraz najczęściej latamy z mamą na samodzielne wyjazdy.

Na mapie umieściłam zdjęcia dla mnie najlepszych podróży.
 Moja egzotyczna podróż do Tajlandii - wkrótce pojawi się z niej wpis na blogu i nie tylko!
na razie nacieszcie oko zdjęciami z podróży z instagrama - musicie zjechać do września 2016 roku - mój instagram - tutaj
 Kolejna ważna podróż to pielgrzymka do Ziemi Świętej.
 Następnie niezapominany wyjazd do Turcji. Fotorelację możecie zobaczyć tutaj.
 Oczywiście nie mogło zabraknąć ukochanego Londynu. Fotorelacje z wyjazdów do Londynu:

1. Londyn 2014 - tutaj
2. Jednodniówki do Londynu - tutaj i tutaj
3. Majówka 2016 - tutaj
Oto fotorelacje z innych podróży:

1. Maroko 2014 - tutaj
2. Rzym 2015 - tutaj i tutaj
3. Paryż 2015 - tutaj i tutaj
4. Barcelona 2016 - tutaj
5. Mediolan 2017 - tutaj
Oto moja mapa świata. Wreszcie spełniłam swoje małe marzenie i jestem posiadaczką własnej mapy, która pięknie zdobi mój pokój. Uwielbiam elementy wystroju, które opowiadają o nas, o naszych pasjach. Kochani, jeśli tak jak ja jesteście fanami podróży lub Wasi bliscy to koniecznie musicie sobie sprawić taką mapę. To cudowna pamiątka i genialny pomysł na prezent. Na prezent idealnie nada się mapa z pinezkami, gdzie sami zaznaczamy miejsca i na bieżąco dodajemy nowe odwiedzone państwa, taką mapę znajdziecie na stronie mygiftdna.pl  Inne rodzaje map możecie zobaczyć tutaj.

Moją mapę znajdziecie tutaj



A Wy lubicie podróżować? Jakie kraje możecie mi polecić? Czy lubicie takie elementy dekoracyjne jak ta mapa?

You Might Also Like

19 komentarze

  1. bardzo super pomysł dla osób, które rzeczywiście podróżują!:)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, fantastyczny pomysł. Sama taki chciałabym. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam podróżować tak samo jak Ty. Myślałam już dawno o zrobieniu/kupieniu takiej mapy, chciałabym mieć taką w pokoju. Zwiedziłaś dużo miejsc i krajów! Jestem pod wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. tylko pozazdroscic! taka mapa marzy mi sie od pewnego czasu i mam nadzieje, ze kiedys bede wstanie tak podrozowac jak ty :)

    mogę liczyć na poklikane w linki, to dla mnie bardzo, bardzo ważne <3

    http://justemsi.blogspot.com/2017/04/how-to-wear-it-can-find-it-festival.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna mapa! Ja sama mam w planach kupić coś takiego i zaznaczać miejsca w których już byłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna mapa! Mi sie marzyla taka mapa swiata ale zdrapka zeby ciagle na biezaco moc zaznaczac te zwiedzone panstwa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Świetny post,pomysł - rewelacja ! :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super mapa, lece zrobic swoja. Zawsze podobaly mi sie prezenty z pomyslem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety nie miałam okazji, żeby tak podróżować. Z tej strony zamówiłam prezent dla mojej mamy.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dla mnie super pomysł!:) każdy podróżnik byłby zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super pomysł na prezent dla podróżnika Ja marzę o takiej mapie aby na bieżaco zaznaczać odwiedzone kraje lub zdrapywać po kolei kolejne podróze

    OdpowiedzUsuń
  12. O kurcze!!!!! Idealne!!!!!!!!!!!! Jak bardzo chciałabym coś takiego :D

    OdpowiedzUsuń
  13. That is actually a very beautiful and great gift for a traveller. Thanks for sharing this.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super to wygląda :D Ja dla siostry planuje kupić zwykłą mapkę zdrapkę świata :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne 😍

    www.kasinyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń