Żółta frustracja |

marca 25, 2017

Czasami chciałabym uciec gdzieś daleko. Zaszyć się. Wykrzyczeć to, co siedzi mi w głowie i w sercu. Wylać swoją złość, smutek, frustrację. Pozbyć się negatywnej energii, która chcąc nie chcąc, pojawia się w życiu każdego z nas.  Czasami tracę cierpliwość.  Nawet ostatnio często.  Robię się nerwowa. I męczy mnie wszystko. Przecież idzie wiosna. Zbliża się wielkimi krokami a Ty Natalia masz stany złości? Chyba coś z Tobą nie tak... Sama nie wiem... czy ze mną czy z ludźmi czy ze światem jest coś nie tak. Bo to nie tylko ja sama mogę doprowadzić siebie do szału przez swój marazm i lenistwo,  ale też świat się do tego przyczynia. Świat,  który ostatnio mnie dobija. Tyle dzieje się zła.  Choć to mnie tak nie nurtuje. Nurtuje mnie jak można być jednocześnie sztucznie miłym i jednocześnie ranić. Nie widzieć starań jednej osoby. Nie widzieć jej zaangażowania, jej pasji, a nagradzać drugą osobę, która pojawia się jak coś potrzebuje i podlizuje się. Wiem, powiecie dziewczyno takie jest życie. Nigdy nie będzie sprawiedliwie. Ale ja wiem, że nigdy nie będzie idealnie. Ale ja chcę poszanowania mojej osoby. Poszanowania mojej pracy. Poszanowania mojej obecności. Czy to tak wiele? Czy to tak wiele szanować, doceniać i patrzeć obiektywnie na sytuację? Jak dla mnie nie.

Kochani bądźmy obiektywnymi obserwatorami życia. Wyzbywając się subiektywizmu, zyskujemy prawdziwy ogląd świata i postaw ludzkich. Rzetelnością nikogo nie skrzywdzimy. Nie bądźmy zaślepieni chwilowym szałem, chwilowym zachwytem lub tak zwanym "zaćmieniem mózgu", które odbiera nam racjonalne myślenie. Bądźmy fair, nie faworyzujmy. Doceniajmy czyjąś pracę, obecność, a nie wybrzydzajmy. O to Was dziś proszę. Bo tego dziś mi bardzo potrzeba.
ramoneska - gamiss | pasek - gamiss
ramoneska - gamiss | pasek - gamiss | bluzka - zaful | spodnie - sammydress | torebka - sammydress | skarpetki - primark | buty - adidas | bransoletka - rosewholesale


Po wylaniu w kartę bloggera negatywnych emocji, może przejdę do opisu stylizacji. Jako blondynka jestem średnio przekonana do noszenia ubrań w żółtych kolorach zwłaszcza tych górnych części garderoby, jednak stwierdzam, ze nie wyglądam w nich źle. Kurtka jest świetnie wykonana, skóra jest miękka, miła w dotyku. Solidnie uszyta, niewygnieciona, a szła do mnie dużo kilometrów. Do tak mocnego akcentu kolorystycznego dobrałam stonowaną resztę - czarna bluzka z chokerem i szerokimi rękawami, czarne spodnie, adidasy, torebkę. W stylizacji spodnie stanowią ciekawy element, ponieważ są rozszerzane i nierówno postrzępione. Założyłam do nich bardzo modny pasek, który jest dobrze wykonany, fajnie się prezentuje i jest na gumce, dlatego dopasuje się do każdej sylwetki. Torebka jest w urocze kwiatki i bardzo kojarzy mi się z wiosną mimo swojego smutnego koloru. Mimo nietypowych spodni postanowiłam zaszaleć ze skarpetkami - wybrałam pończochowe skarpetki z Myszką Mickey z primarka, które pokazywałam Wam w haulu zakupowym z Londynu tutaj. Oto moja stylizacja na cieplejsze dni wiosny, które mam nadzieję, że już niedługo uraczą nas swoją obecnością, ponieważ uwielbiam popylać w ramoneskach, a mam ich całkiem sporo. Moje nowości w tej propozycji ubioru pochodzą ze strony gamiss i mogę Wam je szczerze polecić.


Udanego weekendu, ja kochani zmykam spać (bo jak zawsze pisałam ten post w nocy)!

_______________________________________________


Nie zapomnijcie dodać mnie na moich mediach społecznościowych, aby być na bieżąco.

Fotografia sposobem wyrazu

You Might Also Like

27 komentarze

  1. Ramoneska jest cudna! :)
    Sama chętnie bym się w taką zaopatrzyła :)
    Buziaki,
    My blog(Click)♥

    OdpowiedzUsuń
  2. od dłuższego czasu przeglądam Twojego bloga i każdy kolejny post coraz bardziej mi się podoba <3
    dodatkowo jesteś piękna, dlatego Twoje zdjęcia oglądam z wielką przyjemnością <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chyba też chciałabym wybiec gdzieś na jakiś samotny szczyt, zmeczyć się przy tym swoje ciało niemiłosiernie i wykrzyczeć wszystkie swoje negatywne myśli, stany, emocje. Pozbyć sie tego co gdzieś tam głęboko przeszkadza, a potem wrócić i cieszyć się wiosną

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna kurtka i bardzo Ci pasuje ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz! Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja :)


    http://jowitamichalowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizacja ;)

    Mój blog: http://wikka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, bardzo mi się podoba, bardzo odważna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj chętnie bym Ci zabrała z tego zestawu skarpetki i torebkę są takie w moim stylu ale cała reszt atez super !

    OdpowiedzUsuń
  9. też czasami zastanawiam się czy to ze mną jest coś nie tak czy z innymi ludźmi ;) cudowna kurtka ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka piękna kurteczka *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta torebka jest cudowna!
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeslicznie wyglądasz! pasuje Ci ta kurtka :D

    pozdrawiam,
    nikolaa123.blogslot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam prawie identyczną kurtkę :) Śliczna jesteś.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, każdy komentarz bardzo wiele dla mnie znaczy.
    http://blue-light-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko idealnie współgra. Cudne spodnie, wspaniale skarpety, ten pasek i kurtka. Ah świetne! Obserwuję. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. torebka jest urocza,reszta nie pod mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna stylizacja, podoba mi się ! :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nienawidzę, dy ktoś jest sztucznie miły, a potem rani! :) Dlatego sama próbuję być szczera, nie ranić i pomimo tego, że również ostatniio jestem nerwowa, staram sobie radzić :D Świetna ramoneska! To co, że jesteś blondynką, żółty do Ciebie pasuje :))

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  18. La chaqueta me parece una preciosidad, y tú look me encanta. Un besazo
    http://meryofstyle.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  19. Absolutely loving that jacket! the colour is amazing. & your eyeshadow is really seductive. Love it!

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowna jest ta kurteczka, zdecydowanie hit sezonu!

    pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nice jacket, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/
    https://twitter.com/Elegant_e_blog

    OdpowiedzUsuń
  22. samo zycie ... Nigdy nie było sprawiedliwie i nie będzie .... Tak było jest i będzie ... niestety
    sama w zyciu nie lubie ludzie nieszczerych , fałszywych i dwulicowych- którzy zmienija swoje poglądy - jak wiatr zawieje.... W takich sytuacjach staram się nie zniżac do ich poziomu, nie przejmować się tym co mówia .... wiem dobrze powiedziec gorzej wykonać
    A z drugiej strony uważam, że los nie "świnia i się obraca" - także dobro powraca razy dwa a zło wyrządzone ..... jak myślicie ?
    Stylizacja super a kurtka w ulubionym moim kolorze od niedawna- bo tak jak Ty uważałam że do ludzi rudowłosych żółty nie bardzo pasuje :-)

    Miłego dnia , glowa do góry i pamiętaj
    CO NAS NIE ZABIJE, TO NAS WZMOCNI <#

    OdpowiedzUsuń
  23. Ramoneska i skarpetki - suuuuper! Nie do końca przemawiają do mnie tak "wykończone" spodnie ale wiem ze to teraz ostatni krzyk mody :) Bardzo ładne zdjecia.

    OdpowiedzUsuń