Róże |

marca 21, 2017



Już jest! Już ją widać i czuć! Nareszcie mamy kalendarzową wiosnę, choć teraz średnio ją czuć, to ostatnie dni były piękne. Uwielbiam wiosnę, ponieważ wszystko budzi się do życia. Lubię patrzeć na krokusy, przebiśniegi. Na trawę, która zaczyna nabierać koloru cudownej zieleni, na drzewa, które kwitną. Lubię, gdy o 18 jest jasno. Lubię wiosnę. Bo nie tylko natura ożywa, ale i my sami. Mam nadzieję, że wiosno dasz mi możliwość nabrania pięknych barw jak Ty. Będziemy razem "kwitnąć", aż staniemy się rozwiniętym kwiatem, który każdy podziwia i który zachowa swoje piękno jak najdłużej. A propo kwiatów dziś pokażę Wam stylizację z sukienką w róże. Różane motywy to ostatnio hit. Ja już pokazywałam Wam ten motyw na spodniach TUTAJ, a teraz zobaczycie go w innej wersji!

 sukienka - zaful




sukienka - zaful | portfel - pimkie | bransoletka - verona | płaszcz - rosewholesale | kozaki - rosewholesale |

Dziś "rzadkość" na blogu - czyli ja w sukience. Jest coraz cieplej, więc może coraz częściej zobaczycie mnie w takim wydaniu. Do pięknej, welurowej sukienki z zaful, która ma naszywane 3D róże, dopasowałam długi, ciepły, czerwony płaszcz. Nie mogło zabraknąć długich kozaków i portfela w róże, który pokazywałam Wam w haulu zakupowym z Mediolanu - możecie go zobaczyć, co kupiłam tutaj. Postawiłam na cienkie czarne rajstopy, bo już trochę wstyd chodzić w ciepłych "grubaskach" 100 den, choć pewnie jeszcze nieraz je założę, bo wiadomo, ze wiosna bywa kapryśna. Na ręce widzicie ostatnio przeze mnie maltretowaną bransoletkę z wyjazdu do Verony. I wreszcie! Dziś też widzicie mnie w innej fryzurze - mam na głowie "niechlujnego" koka. Stylizacja dosyć elegancka, aczkolwiek ja lubię czasami nawet na uczelnię ubrać się elegancko. W takim wydaniu byłam ostatnio na imieninach, ale może niedługo wyskoczę w tej sukience na zajęcia. Zobaczymy jak to będzie z pogodą.

________________

Życzę Wam udanego tygodnia, a ja zmykam do studenckich obowiązków!


Nie zapomnijcie polubić fanpage bloga, by być na bieżąco:)

You Might Also Like

24 komentarze

  1. Nie poznałam *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super <3
    Wyglądasz obłednie a ta czerwien to twój kolor na 100%.
    Ja tez kocham wiosne i wyczekuje kiedy zrzuce ciepłe kurtki , płaszcze i założe cos lżejszego
    Kiedy słonko przygrzeję wskoczę na swój rower i rusze na kolejne wycieczki rowerowe- aby poznać swoja okolicę z perspektywy dwóch a nie czterech kółek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny kolor plaszcza- taki wyraźny i soczysty <3
    gdyby więcej tak pięknychn kolorow pojawialo się na ulicach, od razu świat bylby piękniejszy :)

    sukienka rownież szarpnęła mnie za serducho, bo uwielbiam hafty <3


    21,99$
    mogę prosić o to samo ?
    z gory wielkie dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja :)
    http://momentdlamniee.blogspot.com/2017/03/pojecie-szczescia-osobiste-odczucia.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz, powinnaś częściej nosić tak upięte włosy <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Co za elektryzujący płaszcz! Śliczny :)

    Zapraszam do siebie:
    http://purpurowyksiezyc.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna sukienka, mam podobną tylko hiszpankę, klik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ochotę krzyknąć WOW i to bardzo głośno...!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  10. That's a gorgeous outfit! The dress is very special, but the way you styled it takes it to the next level <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo elegancko :) świetny płaszczyk!
    Miłego wieczoru!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna stylizacja! Płaszcz rewelacja! Piękny kolor. Aż czuć wiosnę :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietnie wygladasz w sukience :)
    Plaszcz bardzo w moim stylu, kolor rowniez. Przypomina mi dosc duza dawke Nowego Yorku. Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.blingblingmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. sukienka z tym płaszczem wygląda genialnie!! poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna stylzacja, powinnaś częściej chodzić w sukienkach, bo wyglądasz cudownie! Wiosna i jesień to moje ulubione pory roku i też bardzo się cieszę, że wszystko ożyje na nowo!
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna stylizacja, bardzo mi się podoba <3
    Pozdrawiam www.this-iss-it.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń