Natalia poleca | ulubieńcy lutego

marca 04, 2017

Witajcie. Już mamy marzec, który zaczął się pozytywnie dzięki pięknej pogodzie, choć niestety miało miejsce jedno smutne zdarzenie... kruchość i krótkość życia i nieprzewidywalność wygrały kolejny raz.. Ale skupmy się na temacie wpisu. Dziś pokażę Wam moich ulubieńców lutego. Luty to był dla mnie miesiąc pełen stresu jak i radości. W lutym miałam pierwszą sesję na studiach, z której wyszłam zwycięsko - zdane za pierwszym razem. Egzaminy przysporzyły mi sporo nerwów jak i samo oczekiwanie na wyniki. Z drugiej strony w lutym byłam na 2 świetnych wyjazdach, z których fotorelacje możecie zobaczyć na blogu. Luty to także miesiąc zmian - zaczęłam samodzielne życie na studiach w innym mieście - na razie wszystko na plus i miana nie była tak bolesna i drastyczna jak myślałam. A teraz po krótkim wstępie przejdźmy do ulubieńców!

ULUBIONE JEDZENIE I NAPOJE

W tym miesiącu pozwoliłam sobie na masę rozpusty - na wyjazdach bardzo sobie dogadzałam i poza nimi też. Ale marzec i połowa kwietnia to czas postu i odpoczynku od słodyczy, więc w lutym mogłam poszaleć. Polecam Wam różowego donuta z Biedronki - ma w środku dosyć dobre nadzienie pana cotta i pięknie prezentuje się na zdjęciu. Co do tego zdjęcia to najczęściej w tym miesiącu nosiłam chokery. I możecie zobaczyć jedne z moich lutowych hybryd. Uwielbiam babyboomer i efekt syrenki.

Pączki! Skusiłam się na tradycyjnego, z twarogiem i z czekoladą. Były pyszne! :)
Kolejne cudo to rogaliki mojej mamy - były z czekoladą i marcepanem. A ta czekolada miętowa z Biedronki to super napój.

Chyba najlepsza rzecz w tym miesiącu to rogal z czekoladą. Był genialny.
Ta herbata to magia. Bardzo ją lubię, ma piękny zapach. Mój zdecydowany faworyt. Znajdziecie ją w Biedronce.
ULUBIONE CASE
Najczęściej w tym miesiącu nosiłam te obudowy i jeszcze jedną z mapą świata. Są dobrej jakości, chronią telefon i nadruk się nie zmywa/ściera.

ULUBIONE KOSMETYKI - WŁOSY
Ten szampon ma ładny zapach i moje włosy bardzo dobrze prezentują się bo użyciu go.
Odżywka w sprayu to mój bardzo długi ulubieniec - dzięki niej nie mam problemów z rozczesywaniem mokrych włosów. A odżywka bardzo ładnie je wygładza. Oba produkty mają cudowny zapach.
Nie wyobrażam sobie życia bez tych 2 produktów. Batiste - genialnie pachnie i odświeża włosy i podnosi u nasady. A Isana tez dobrze działa i rewelacyjnie sprawdziła się na wyjeździe do Mediolanu, gdzie nie mogłam umyć włosów.
ULUBIONE KOSMETYKI - KĄPIEL
Bardzo lubię ten żel. Ma cuuudowny zapach - a dla mnie zapach jest bardzo istotna.
ULUBIONE KOSMETYKI - TWARZ
Krem dobrze nawilża, jest tani i co najważniejsze jest w tubce. Nie muszę się kłopotać, aby wyciągnąć go z pudełeczka. Zawsze krem wchodził mi niestety pod długie paznokcie a teraz nie mam z tym problemu.
ULUBIONE KOMSETYKI - MAKIJAŻ
Matowy błyszczyk z chińskiej stronki - piękny kolor i trzyma się cały dzień mimo jedzenia i picia. A tusz z bell to nowe odkrycie - tani i daje ładny efekt, nie skleja rzęs i nie rozmazuje się.
Ulubione paletki w tym miesiącu. Używam ich na co dzień, gdy idę na uczelnię i bardzo dobrze się sprawdzają.

ULUBIONE PAZNOKCIE
Uwielbiam wymyślne paznokcie. Tym razem zaczerpnelam motyw z paletek czekoladek oraz motyw mapy świata. 
ULUBIONE WYDARZENIE
Wyjazd do Mediolanu - to była idealna odskocznia od studiów i genialnie spędzony czas z bliskimi mi osobami. Fotorelację z Mediolanu możecie zobaczyć tutaj
Jednodniowy wyjazd do Londynu to strzał w dziesiątkę! Kocham Londyn i jednodniowe zakupy w Primarku. Fotorelację z wizyty w Londynie znajdziecie tutaj.

Oto moi ulubieńcy lutego. A jacy są Wasi? Polećcie mi coś godnego uwagi!

Mam jeszcze małą niespodziankę. W każdy czwartek marca możecie mnie posłuchać na snapchacie pinkgirlsbloger. Chętnie odpowiem tam na Wasze pytania, poradzę. Razem gotujemy i robimy wiele ciekawych rzeczy!


You Might Also Like

40 komentarze

  1. Hej,świetny post,piękne zdjęcia .....pozdrawiam serdecznie.....Sylwia(www.passion4luxus.com)

    OdpowiedzUsuń
  2. Good post, have a good weekend

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jakie pyszności na zdjęciach. Zazdroszczę wyjazdu do Mediolanu. Mam nadzieję, że kiedyś też odwiedzę te miasto :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też używam tego szamponu Loreal i jest genialny :)
    Pozdrawiam ;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja uwielbiam ulubieńców 😍 naprawdę cudne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post, prześlizne zdjęcia swoją droga też uwielbiam batiste *o* Gratulacje zdania za pierwszym razem !
    Pozdrawiam cieplutko.
    www.chiyoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia i świetne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tusz do rzęs i paletkę z lowley mam i te kosmetyki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mediolan i Londyn w jednym msc - zazdraszczam 😉

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo tych ulubieńców! Różowy donut to życie. Pyszny jest. Ps. Masz nowego obserwatora ;)))

    https://zuzaboba.blogspot.com/2017/03/list-of-best-sad-films.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz ogromny talent kiedy przychodzi do zdjęć, nadają postowi klimat i dzięki temu przyjemnie się czyta. A przez to jedzenie zrobiłam się strasznie głodna.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeny tyle słodyczy a ja na diecie, kocham to jak dobierasz produkty do zdjęć, ich kompozycja jest cudowna.Bardzo estetycznie to wszystko wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja bym chciała pojechać do Mediolanu zazdroszczę! A te smakołyki wyglądają bardzo zachęcająco , sama bym sobie na chwilę rozpusty pozwoliła :) pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia :) z ulubieńców lubię szampon Batiste :) P.S. czym robisz zdjęcia na bloga?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia z dzisiejszego wpisu są wykonane Samsungiem S5. A tak ogólnie robię zdjęcia Nikon em D5200 ;)

      Usuń
  15. Jakie piękne casy na telefon <3
    No zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Super rzeczy, dodatkowo przepiękne zdjęcia - śliczne to wszystko przedstawiłaś :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. nigdy pączka z twarogiem nie jadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ile pysznosci *.*

    rlseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Też nie wyobrażam sobie życia bez batiste,świetnie odświeża włosy, i pięknie pachnie! (mam ten sam tropikalny co Ty) btw. zrobiłaś piękne zdjęcia,bardzo przyjemnie się je ogląda :)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurczę. Jakie Ty robisz cudne zdjęcia.
    Ahh. Słodycze ♥

    http://rumianek-i-mieta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię tego donuta, choć nie mogę jeść słodyczy, nie tylko ze względu na dietkę, ale i zęby :) Poza tym uwielbiam Primarka <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Efekt na paznokciach piękny i ładna paletka cieni.
    Zazdroszczę sprzętu oraz wyjazdu za granicę, szczególnie do Londynu.
    Szkoda, że nawet tych słodkości nie mogę jeść na pocieszenie :(

    czytelnicze-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekolada miętowa wow, wygląda na bardzo smaczną :)
    Uwielbiam produkty z gliss kurr zwłaszcza odżywki w sprayu :)

    Co powiesz na wzajemną obserwację?? :) Ja już dodałam, zapraszam również do mnie :)


    http://zanett01.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne paznokcie *O* Ja bardzo lubię szampony z Loreala *O*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Początki na studiach są trudne, ja przeszłam to dwa razy. W rodzinnym mieście licencjat i w nowym, obcym, samodzielnie mieszkając - magisterkę. Super, że zdałaś pierwszą sesję bez problemów! Ja miałam małe potknięcie ale to już na szczęście za mną.
    Jutro wybieram się do biedronki i na 100% kupię polecaną przez Ciebie herbatę... Tylko gdzie ja ją później zmieszczę! :D
    Pozdrawiam! Ja, Pingwinek

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam Iconic 3, czyli kolorystycznie podobną do tych Twoich paletek i choć używam jej już mniej to na co dzień faktycznie była OK :) Teraz po prostu maty mi się skończyły :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjęcia, ale również moi ulubieńcy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piekne zdjęcia i fajni ulubieńcy
    Do tej pory byłam przeciwnikiem suchych szamponów
    a sama od jakiegoś czasu doświadczyłam tego luksusu w awaryjnej sytuacji .... Uzywam Isanę i jestem Bardzo zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Czekolada miętowa <3 muszę zakupić :D i herbatkę też :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne podsumowanie miesiące! Case'y na telefon są piękne! A donuty z Biedronki są najlepsze i ta pomadka matowa od Lovely <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zrobione zdjęcia, w tym miesiącu skusiłem się ja na pączka też i to ze 3 o ile nie mylę się.

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne zdjęcia!

    www.monarea94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Twoje zdjęcia są przegenialne :D To był dla Ciebie naprawdę miesiąc pełen wrażeń. Tylko życzyć takich więcej!
    Pozdrawiam :)
    http://wiktoriagloria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne pazurki! Mam oryginalna paletke Naked3 i uwielbiam ją:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mogłabym sie pod każdym ulubieńcem podpisać! Ale w szczególności pod batiste który tez ratuje moje włosy oraz pod Anglią, w której tez jestem zakochana :)

    Pozdrawiam i ślę buziaki!
    Pola z Pryzmatu Poli

    OdpowiedzUsuń