Moro | Soufeel

marca 03, 2017

Ostatnio czas przelatuje mi przez palce. Godziny, dni mijają mi w zatrważająco szybkim tempie. Tydzień na uczelni i poza domem mija w oka mgnieniu, co mnie cieszy, ale niestety także czas w rodzinnym domu umyka mi. Czy Wy też tak macie? Może macie  jakieś sposoby na zatrzymanie czasu?
Przechodząc do tematu wpisu, dziś pokażę Wam jak prezentuje się piękna biżuteria od  Soufeel "na człowieku". Z dnia na dzień jestem coraz mocniej oczarowana moją biżuterią od tej firmy i bardzo ją Wam polecam. Uwielbiam mieć spersonalizowane rzeczy, które opowiadają "moją historię" i są dla mnie użyteczną pamiątką. Może wspomnę Wam co nie co o marce Soufeel. Firma zajmuje się sprzedażą biżuterii wykonanej głównie ze srebra próby 925 i nie tylko. Strona gwarantuje dobrą jakość w niskiej cenie. Wysyłka jest darmowa - za zamówienia powyżej 49$. Firma zapewnia możliwość wymiany lub zwrotu biżuterii w ciągu 365 dni. Biżuteria jest wykonywana starannie. Do wyboru mamy różne typy bransoletek, zawieszek. Możemy je personalizować - dodać własne zdjęcie czy napis. Wybór charmsów jest ogromny i łatwo znajdziemy interesującą nas zawieszkę dzięki tematycznym kategoriom na stronie marki. Firma oprócz słynnych bransoletek sprzedaje naszyjniki - z imieniem czy charmsami. Ja zdecydowałam się na bransoletkę z 3 charmsami i stoperem oraz naszyjnik z zawieszką.

Biżuteria Soufeel świetnie dopełnia moją stylizację. Dziś postawiłam na sportową elegancję. Mam na sobie ostatni hit "ulicy" czyli wszechobecne moro, które u mnie przejawia się w spodniach z pięknym różanym haftem. Na górę ubrałam biały top, a na niego welurowy top z koronką oraz "przydużą" marynarkę. Na nogach ulubione botki z bonprix. A lustrzane okularki dodają charakteru. W ręce torba mojej mamy w cudownym głębokim kolorze. Stylizacja idealna na co dzień, na wyjście ze znajomymi.




Biżuteria - Soufeel

 Biżuteria - Soufeel


t-shirt - newchic | czarna bluzka, marynarka - zaful | spodnie - primark | botki - bonprix | torebka - mohito | okulary - dresslink

Biżuteria - Soufeel

Zapraszam na stronę Soufeel. Ich biżuteria to idealny prezent dla samej siebie lub bliskiej nam osoby. Mam dla was mały prezent kod rabatowy -15%  - zróbcie sobie prezent bez okazji lub z okazją - przecież już niedługo nasze święto Dzień Kobiet.

SFQH5V2D


Dziękuję za uwagę i zapraszam Was na kolejne posty.

Mam jeszcze małą niespodziankę. W każdy czwartek marca możecie mnie posłuchać na snapchacie pinkgirlsbloger. Chętnie odpowiem tam na Wasze pytania, poradzę. Razem gotujemy i robimy wiele ciekawych rzeczy!

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Super ta Twoja strona, naprawdę wielki szacun , zapraszam do siebie na www.kuzniahome.blogspot.com ;-) i na pewno będę częściej;-)

      Usuń
  2. Stylizacja super
    Bizuteria rewelacyjna Fajnie że pokazujesz swoje pasje w ten sposób
    A róze haftowane <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna jest ta bransoletka. :) Nie lubię biżuterii w kolorze srebra, ale ta bardzo mi się podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam motyw moro a te spodnie są takie świetne! :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zarówno biżuteria jak i ten dodatek w postaci motywu moro wspaniale się komponują! Btw. super sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biżuteria bardzo delikatna i kobieca. Lubię to 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz, bardzo fajne spodnie i cudna biżuteria :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piekna biżuteria *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia i piękna biżuteria ❤ na dzień kobiet idealna ;)
    https://nati-jest-fit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie się prezentuje
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo śliczna biżuteria!! <3

    http://livetourevel.blogspot.com/2017/03/pedzle-z-allegro-testujemy.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Również mam bransoletkę od Soufeel,noszę ją cały czas od ponad pół roku i dalej jest w idealnym stanie :)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna jest ta bransoletka <3

    OdpowiedzUsuń