Moje miejsce | syreni pokój

marca 19, 2017

 Pokój, własny pokój odgrywa dla każdego z nas istotną rolę. To nasz mały azyl, punkcik  w  głowie. Dbamy o niego, chcemy, by wyglądał jak najpiękniej i jak z naszych marzeń. To nasze małe miejsce, w którym przeżywamy chwile radości i smutku.
Dla mnie także mój pokój pełni ważną funkcję. To w nim zaczynam i kończę każdy dzień. Ważne, aby był przytulny i jasny, ponieważ wtedy czuję się w nim komfortowo. Musi być też czysto i wszystko poukładane, bo czuję, że jak nie mam chaosu w pokoju, to mam także mniejszy chaos, mętlik w głowie...

Dziś chcę Wam pokazać mój studencki pokój po małej metamorfozie. Zostały zmienione tylko dodatki takie jak pościel i poduszki oraz inne drobiazgi. Pokój nabrał zupełnie innego charakteru. Teraz to pokój syrenki. Która z nas nie chciała być syreną? Która nie podziwiała pięknej Arielki? Sądzę, że ciężko znaleźć osobę, która tego motywu nie lubi.

Gdy ujrzałam tą pościel na instagramie Primarka, uznałam, że będzie moja i tak się stało. Już od tygodnia śpię sobie smacznie w syrenich pieleszach. Pościel jest dwustronna i genialnie się prezentuje. Dzięki jej nietypowemu wymiarowi i zdolnościom krawieckim  mojej mamy powstało kilka dodatkowych poduszek, które cudownie komponują się z cekinowymi szczęściami, które mają 2 warianty kolorystyczne w zależności jak ułożymy cekiny. Pościel stanowi główny element pokoju, więc wystarczyło dobrać jasne, pastelowe dodatki i pokój gotowy!


W pokoju czuję się wspaniale. Co więcej, koszt zmiany charakteru miejsca był bardzo niski - pościel kosztowała tylko 11 funtów, a inne dodatki kupiłam jakiś czas temu i czekały na odpowiedni moment.
Warto zmieniać nasze otoczenie. Starajmy się, by było przytulne, przyjazne. Małe rzeczy, a tak dużo znaczą. Ja teraz czuję się fenomenalnie w moim syrenim pokoju i Wam też polecam kombinowanie z wystrojem Waszego pokoju. Małe odświeżenie wystroju jest wskazane. Daje nam nową energię!

Dbajmy o nasze małe miejsca. To one nas wyrażają. W nich zasypiamy i się budzimy. Kończymy i zaczynamy coś nowego. Warto kończyć i zaczynać w pięknym, naszym, niepowtarzalnym stylu!

________________

A Wy lubicie dbać o wasze pokoje? Często dokonujecie zmian w wystroju?


You Might Also Like

51 komentarze

  1. Bardzo ładny pokój. Poduszka "Mermaid Hair Don't Care" jest po prostu świetna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te syrenie drobiazgi z Primarka :D <3 Piękne są również zawieszki na ściane, które kosztują jedynie £1 :)

    Pozdrawiam, Podkowaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka cudowna pościel! Bardzo przytulnie wygląda twój nowo urządzony kącik, ważne, abyś to ty czuła się w nim najlepiej :)

    Miłej niedzieli!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. pazurki też masz śliczne
    ciekawie urządziłaś swój kącik

    OdpowiedzUsuń
  5. Na prawdę syrenkowy pokój :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. o kurcze blaszka, super sprawa. Moj pokój nie zmienił się już od wielu lat, a chętnie dokonałabym zmiany.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moglabym z niego nie wychodzić calymi dniami :) hehe
    pięknie go urządziłaś, jest mega przytulny, dziewczęcy, aż chce się w nim przebywać :)
    piękna pościel i cottony :)

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo klimatyczny, zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale cudowna ta pościel!! nie przepadam za innymi niż białe ale chyba też bym przepadła gdybym miała możliwość ją dorwać :)


    skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdy mam chaos w pokoju to czuje się w nim po prostu źle. To prawda że szczegóły dają to piękno. Fantastyczny pokój!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, wygląda ślicznie i tak estetycznie ;) Mam nadzieję, że mój studencki pokój będzie równie przytulny
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przyjemna pościel. Też lubię sobie czasem w pokoju pozmieniać detale, niby nic a jak dużo daje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku, śliczna jest ta pościel <3 Pasuje do ciebie i twoich pięknych jasnych syrenich włosów <3

    dustyredplace.weebly.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna pościel :3 Bardzo ubolewam nad faktem, że nie ma primarka w Polsce :c

    Zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga :)
    Nowy Post!-click

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny pokój, posiada swój urok.
    Najważniejsze to mieć swój kąt- taki, w którym czujemy się "na miejscu".
    Pozdrawiam, Julia

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki uroczy *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny pokój :)
    Wszystko pięknie dobrane :)
    Prosze o glos ❤http://szyciowyblogroku.pl/zgloszenie/mnisiowo/

    OdpowiedzUsuń
  18. mozna sie rozmarzyc <3 piękny wystroj...i idealne zdjęcia!


    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki masz śliczny pokoik, jest przeuroczy <3 masz rację, nasz pokój jest to bardzo ważne miejsce i wpływa na nasze samopoczucie- musimy sie w nim czuć dobrze! Świetnie że masz taką mamę co szyje podusie ;) Pozazdrościć! Ogon syrenki także świetny ;>

    Ps. napisałam Ci maila (mam ogromną prośbę, chodzi o zwierzaki)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak pięknie! Tak... po Twojemu. Uwielbiam kiedy ktoś czuje, że ma naprawdę swój kącik, pokój, w którym czuje się niezwykle dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zakochałam się , twój pokój jest prześliczny. Wszystko zgrane i starannie zaplanowane. Bardzo dziewczęco.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny pokój! Wszystko wyglada tak magicznie :)
    Kocyk mi się spodobał najbardziej <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. wow ale cudowna pościel! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Jej <3 Cudownie, marzy mi się syreni kocyk, bardzo :) Łóżko mamy bardzo podobne, teraz potrzebna mi syrenia posciel i kocyk i będę spełniona :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie i dziewczęco. Taki pokój na pewno wycisza i uspokaja. Pozdrawiam :)
    Www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękny pokój zazdroszczę!Paznokcie równie piękne :)

    Zapraszam na mojego bloga:
    http://purpurowyksiezyc.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny pokój ,uwielbiam zmieniać dodatki w pokoju czy domu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne to Twoje miejsce na ziemi w studenckim mieszkaniu ... Tylko pozazdrościć
    tez uwielbiam zmiany w wystroju - małe dodatki potrafią zdziałać cuda
    Własnie myślę co zmienić w dodatkach na wiosne ....

    OdpowiedzUsuń
  30. Podobają mi się kolorki. Gdy miałam pokój dla siebie ciągle coś w nim zmieniałam, teraz dzielę go z mężem i 5 miesięczną córeczką i nie mogę sobie pozwolić na zmiany nie biorąc pod uwagę moich współlokatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny pokój.
    Fajnie by było jak byś pokazała jak wyglądał przed i po zmianie.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. Prześliczny!
    Obserwuje;)
    Zapraszam do mnie ;)
    https://okiembaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystko świetnie do siebie pasuje! Kocyk w kształcie syreniego ogona SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie, pastelowo! Śliczny pokój, a poście faktycznie cudna!:)
    Też bardzo dbam o porządek i czystość w pokoju, w przeciwnym razie nie byłabym w stanie skoncentrować się na czymkolwiek, ani funkcjonować normalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. uroczy i klimatyczny pokój. Czuć syreni klimat :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. wow!!!!! piękna jest ta pościel! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. wow, wow i wow, jestem pod niesamowitym wrazeniem jak pieknie wyglada pokoj. Bardzo stylowo a jednoczesnie przyjemnie. Jestem w obserwatorach i bede tutaj zagladac czesciej.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    www.blingblingmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ojej, ale to pięknie i DZIEWCZĘCO wygląda ! Mega ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  39. Wspaniały pokój <3 Piękna syrenka z Ciebie

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. WOW. Beautiful post and photo!
    I'd be happy friendship blogs ♥
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczna ta pościel i ten ogonek :) Niestety, mój pokój w domu rodzinnym tak czy siak jest dość ciemny ;/ To boli czasami, zwłaszcza, że o ile zimą jest w nim non stop półmrok to latem nie da się w nim wyrobić z gorąca.

    OdpowiedzUsuń