Szaleństwo |

lutego 17, 2017

Czy Was też czasem ogarnia szaleństwo? Szaleństwo zakupowe, ubraniowe - mam na myśli oczywiście. Ostatnio mój wzrok skierowany jest na rzeczy, na które kiedyś był rzekła "nie, to nie mój styl". Dziś jest zupełnie inaczej. Stałam się bardziej otwarta na modę, jej propozycje, choć nie przyjmuję jej ofert bezkrytycznie. Staram się być bacznym obserwatorem, który wybiera to, co mu się podoba a nie to co jest na fali i muszę koniecznie to mieć. Dzięki blogowi otworzyłam się, zaczynam powoli kombinować, choć od zawsze lubię ubrania i małe  eksperymenty. Małe to odpowiednie określenie, bo czasami mam chęć wystylizować się a czasami ubieram "co popadnie" czyli standardowo dżinsy i jakąś bluzę, ciągle tą samą kurtkę i buty. Jestem zła na siebie za takie niedbalstwo i mam nadzieję, że walka z nim zakończy się zwycięsko. Jak dbam o swój strój to znacznie lepiej się czuję. Czuję się pewniejsza siebie, silniejsza. Nie chodzi tylko o aspekt wizualny, ale także o wewnętrzną moc. Dlatego warto szaleć z ubiorem. Bawmy się modą, kreujmy nasze ja i budujmy swoją samoocenę i nie wklepujmy się w "jedno i to samo", bo tak jest najprościej i niesamowicie wygodnie. 

Dajmy z siebie więcej niż myślimy, bo największym ograniczeniem naszego rozwoju jesteśmy my sami - my, którzy często boimy się zmian, uciekamy w "bezpieczną przystań" i zostajemy w cieniu swojej osoby z ociężałą głową zmartwioną masą niespełnionych marzeń.  Pamiętajcie, że marzenia się spełnia. A najważniejszym jest ciągłe spełnianie samego siebie w najróżniejszych płaszczyznach naszego życia. Nie tylko w modzie (jak to pisałam na początku wpisu). Realizujmy się zawsze i wszędzie. I nie zapominajmy o nucie szaleństwa, o nucie zmiany, która doda świeżej energii.

Po moim dłuższym "wywodzie" zapraszam na mini szaloną stylizację!


pierścionek -  bornprettystore.com



misiu - sammydress | komplet (spódnica + top) - sammydress | torebka 2w1 - sammydress | breloczek-puszek - sammydress | czapka - sammmydress | pierścionek - bornprettystore | buty - bonprix | koszula - orsay | naszyjnik - bps


Moja dzisiejsza stylizacja zupełnie inna niż dotychczasowe. Postawiłam na milutkiego białego misia, który bardziej nadaje się na sweter niż na płaszcz. Do tego skórkowa czapka z pomponem, biała koszula i bawełniany zestaw. Zestaw jest bardzo ciekawy  i sądzę, że dosyć dobrze komponuje się z resztą stylizacji. Torebka to super sprawa, ponieważ jest 2w1. Mamy taką średniej wielkości, a w środku mamy taką małą torebeczkę na ramię. Nie mogło przy niej zabraknąć puszka - hitu ostatnich dni. Moje nowości pochodzą z sammydress i są godne polecenia. Dobra jakość, nietypowe / niespotykane ubrania i akcesoria to aspekty, które bardzo cenię.

_____________________



You Might Also Like

34 komentarze

  1. czasem dobrze jest zaszaleć
    podoba mi się komplet top i spódnica
    poklikane

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudnie wyglądasz ta biel a w zasadzie ecru i ten snieg w tle pieknie się uzupełniają i komponują
    Twoja czapeczka i futerko są cudne
    A co do treści zgadzam się w 100% - to jak dbamy o siebie - strój, makijaż ma ogromny wpływ na to jak nas ludzie postrzegają i tak jak piszesz na pewnośc siebie. Ludzie inaczej nas odbierają kiedy ubierzemy się fajnie - za pazurem a inaczej kiedy wibijemy się w stare dżinsy i rozciągnięty swetrek.
    Tylko żeby nam się tak codziennie chciało ....
    Ale idzie wiosna, dzień robi się coraz dłuższy, jest coraz więcej słońca co ma tez ogromy wpływ na nasze samopoczucie i na nasze chęci do zmian, eksperymentów, chwytania zycia garściami ..
    Miłego weekendu i czekam na kolejny ciekawy post

    OdpowiedzUsuń
  3. oj ja odkąd współpracuję stałam się bardziej otwarta na modę :) kiedyś kupowałam rzeczy tylko uniwersalne, które będą pasować do wszystkiego. Teraz nie przejmuję się np. gdy zamówię koszulę, która pasuje tylko do jednych jeansów :D
    super wyglądasz, poklikane :* :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w tym białym misiu ;D. Też jestem tego zdania, że kobieta powinna dbać o siebie. Sama po sobie widzę, że jak "lepiej" się ubiorę to i humor mam lepszy ;D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. OJEJKU, wyglądasz bajecznie! Chociaż nie ukrywam, że zdecydowanie bardziej podoba mi się stylizacja od pasa w... górę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie napisane, trzeba czasem zaszaleć z ubiorem!:)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne futerko i cudowne paznokcie!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również zauważyłam, że coraz chętniej kupuję rzeczy, na które kiedyś bym nie spojrzała. Uwielbiam kombinować ze stylem, zawsze człowiek czuje się pewniej i pozytywniej ;)

    www.boroviecka.pl (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też śledzę modę i wybieram z niej coś dla siebie :)Zestaw jest na prawdę super, oglądałabym się na ulicy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam zakupy! Naszyjnik skradł moje serce. Piękny! Fantastycznie wyglądasz. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem typem ktory lubi ubrac sie "tak jak inni" zeby nie wyrozniac sie z tlumu ale przyznam ze czasami rowniez uwielbiam eksperymentowac tylko musze miec na to sile psychiczna! :D
    Uwielbiam takie miskowate plaszczyki dodaja mega uroku! :3 Masz przepiekny kolor wlosow <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  12. Lovely post! X

    Love, http://herrendezvous.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja rowniez stalam sie od jakiegos czasu bardziej otwarta na modę, wybieram coś o czym kiedys w zyciu bym nie pomyslala. Z checia obserwuje, pozdrawiam Patrycja
    :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz bardzo ciekawie, choć polączenie bluzki koszulowej i topu nie jest w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej, świetna stylizacja! Ja również od pewnego czasu stałam się bardziej otwarta na mode! Warto czasem zaryzykować i kupić coś co nie jest w naszym stylu, możemy wtedy bardzo się zdziwić jak będzie nam w tym ładnie :)
    Super post! :)
    Pozdrawiam i Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej.podoba mi sie kurteczka, właśnie się zastanawiam czy jej nie kupić :). Super naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham zakupy - ale szaleję z rozsądkiem :)
    Piękna stylówka <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna stylizacja :) podoba mi się ten komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Naprawdę ciekawa stylizacja, masz śliczne paznokcie :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Naszyjnik robi wielką robotę w tej stylizacji
    super <3

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne futro i urocza czapka z pomponem! :)Dodajemy do obserwowanych i pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, świetnie wyglądasz. Ja ostatnio również eksperymentuje z modą - a co, jak bawić się to na całego! Super post. Będę zaglądała częściej do Ciebie. Zapraszam do mnie, a może akurat coś ci się spodoba i zostaniesz ze mną na dłużej poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Sama ostatnio zastanawiałam się nad czapką z pomponem i chyba twoja stylizacja mnie do niej przekonała, bo całość wygląda naprawdę bardzo gustownie i przede wszystkim spójnie.

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety ja w zimę tak mam, że narzucam na siebie to co jest najcieplejsze i najwygodniejsze, ale im bliżej wiosny tym będę bardziej szaleć :)

    Mój blog-klik !
    Mój kanał-klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzoo ciekawa stylizacja! super
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Też mam tą czapkę, tylko bordową :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Robisz śliczne zdjęcia i masz śliczny uśmiech!

    https://www.strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
  28. Fenomenalne połączenie, świetny ten to ze spódniczką :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne są te zdjęcia! A stylizacja? Cudo! Warto czasem zaryzykować i zmienić coś w swoim życiu. Musisz być odważna bo nie każdy by zrobił jak Ty :) Trzeba czasem zaszaleć w życiu i w stylizacjach :)
    http://rooksiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń