Pomalowana |

lutego 28, 2017


Pomalowana. Ma czerwone, piękne, pełne usta, które zachwycają kształtem. Nigdy się nie zamykają, wciąż się szczerzą serdecznie, uśmiechają. Oprócz posiadania zmysłowych ust bije od niej niesamowity blask.  I ma zawsze przy sobie pomadkę,  aby poprawić swój nienaganny makijaż...
Ale kto to? Czy to ja... albo Ty? Czy ta modelka z okładki? A może to ta dziewczyna, której wszystkiego zazdrościsz i ubóstwiasz jej urodę oraz niesamowity makijaż?

Nie, to nie ja... niestety..  bo jestem leniem, aby ciągle dbać o makijaż. To też nie Ty, bo wiem, że tak jak ja masz dni lenia. To też nie dziewczyna z okładki,  bo ona w rzeczywistości nie istnieje.  To też nie dziewczyna, której zazdrościsz - ona tylko tworzy swój look na insta czy w innych miejscach w sieci...
To w takim razie kto... a może co?

Moja... torebka! Moja najnowsza miłość,  która zawsze wygląda doskonale. Cała się błyszczy, bo jest złota. Ma na łańcuszku pomadkę oraz cudowne, czerwone usta. I to mój mały ideał,  ożywiający oraz dopełniający każdą stylizację.
I to właśnie torebka może być idealna. My nie musimy. Wystarczy, że będziemy najlepszą wersją siebie, którą kochamy, doceniamy za naturalność, prostotę i skromność.
 naszyjnik - bornprettystore
 

czapka - tutaj | torebka - tutaj | spodnie - tutaj | sweter - tutaj



 sweter, czapka, spodnie, torebka - twinkledeals (tutaj) | szalik - new look | naszyjnik - bps (tutaj) | płaszcz, buty - ? |

Dziś stylizacja w mocnych kolorach. Lubię czerwień, ponieważ ożywia szarą otoczkę świata, w którym większość ludzi nosi ciemne, ponure kurtki, aby nie wyróżnić się z tłumu. Ja się nie boję. Wiem kim jestem i nie wstydzę się tego okazać.  Nie chce być jak wszyscy i zaszyć się w szarej rzeczywistości.  Chcę wyciągnąć z niej kolory i emanować nimi.
Dziś proponuję Wam moją miłość torebkę razem z długim czerwonym płaszczem, czarnymi ombre spodniami z dziurami, sweterkiem z dziurami oraz botkami na obcasie.  Na szyi ciepły dwustronny szalik, a na głowie ciepła czapka z puszkiem. Czapka jest ocieplana - idealna dla zmarźluchów! Czapka, spodnie, sweterek oraz torebka to moje nowości z twinkledeals Są świetnej jakości i mogę Wam je szczerze polecić. A okulary to mój nowy znajomy,  który przydaje się do czytania z tablicy na wykładach... a w tle na zdjęciach widzicie aquapark.. a raczej jego niedokończoną budowę, która ciągnie się i ciągnie. :D

A Wy macie "pomalowaną"? 


ps Jeśli macie jakieś pytania do mnie, to zapraszam na ask.fm/natalowka

_____________________

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Ale przepięknie wyglądasz. Ślicznie Ci w okularkach <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ach ta czerwień To mój ulubiony kolor
    Ty wyglądasz w nim świetnie a w okularkach faktycznie wyglądasz cudnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś przepiękna! :)

    Zapraszam również do mnie kochana!

    http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wyglądasz kochana,klik <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się Twój styl podania a torebka sympatyczna :)

    Shakalove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ świetny zestaw! Cudny czerwony płaszcz i bardzo fajna torebka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszcz jest fantastyczny! *_*
    https://allforgirls-1.blogspot.com/
    ZAPRASZAM! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz rewelacyjnie <3 do tego jeszcze tenn cudny plaszczyk i buty *.*
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny zestaw ;)
    bardzo ładnie wyglądasz ;*
    http://twinstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw! Płaszczyk piękny, kolor czerwony bardzo Ci pasuje <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoja torebka mnie urzekła! Jest mega, mega i jeszcze raz mega!
    Pozdrawiam, lifebystone.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi you look soo beautiful babe love you XOXO Lulus Coupon

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie stylizacje z mocnymi kolorami :) bardzo ładnie ci w czerwonym ❤
    https://nati-jest-fit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Na początku w życiu bym nie zgadła, że chodzi o torebkę :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. najbardziej spodobał mi się płaszcz :) czerwień ma moc :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna głębia zdjęć! :)
    devildisorders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Torebka jest boska i ten płaszcz, cudownie wyglądasz w takim zestawieniu <3

    OdpowiedzUsuń