Luz |

lutego 22, 2017

Nowy semestr, nowe plany, nowe nadzieje. Czysta kartka, mogę zacząć od początku - z pozytywnym nastawieniem i świeżą energią. Początki zawsze są trudne, ale mam nadzieję, że dam radę, że po raz kolejny pokażę samej sobie, że potrafię. Wy też stawiajcie sobie cele, mniejsze i większe i powoli idźcie do przodu. Mimo trudności nie zniechęcajcie się. Wszystko ma na celu nas wzmocnić. Przecież jakoś trzeba zasłużyć na chwilę odpoczynku. Liczę, że 2 semestr studiów minie mi szybko w pozytywnej atmosferze. Motywacjo, nie opuszczaj mnie i trwaj - tego też i Wam życzę. Dziś krótko, bo nowe przedmioty mnie wzywają. Nie martwcie się, bo już w weekend pojawi się dłuższy post z lubianą przeze mnie kategorią... kto zgadnie jaką? - co to będzie?
 

 katana - rosegal | bluza - rosegal | kapelusz - rosegal | kolczyki - bornprettystore.com | spodnie - h&m | koszula - orsay | kozaki - rosewholesale | torebka - wittchen

Dziś stylizacja odmienna od mojego codziennego stylu. Rzadko stawiam na dżins, gdy chodzi o górą część garderoby. Sądzę, że to nie do końca moja bajka, aczkolwiek na kimś bardzo podobają mi się katany jeansowe. Moja pochodzi z rosegal - jest świetnie wykonana, cała ocieplana (rękawy również!) Pod bluzę założyłam ciepłą bluzę z kapturem w kolorze khaki - ostatnio mam małego fioła na punkcie tej barwy. A na głowie nie mogło zabraknąć kapelusza - również w zielonkawym odcieniu. Zarówno kapelusz jak i bluza pochodzą z rosegal i bardzo Wam polecam te rzeczy - są dobrej jakości. Do dżinsu dobrałam spokojny dół - kozaki za kolano i czarne rurki. Jako biżuteria delikatne kolczyki z motywem żyrafy, a granatowa, lśniąca torebka ładnie komponuje się z dżinsem.

A jak tam u Was z motywacją i pozytywnym nastawieniem? Prześlijcie mi kopa pozytywnej energii! :)


_____________________


You Might Also Like

17 komentarze

  1. Cudna kurtka dzinsowa , którą pięknie rozjasnia tą stylizację
    Powodzenie na studiach i pamiętaj co nas nie zabije to nas wzmocni :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam taki swoisty luz w stylizacjach, choć nie zawsze na niego mogę sobie pozwolić, to z wielką przyjemnością z tego korzystam. :)
    Kurtka / kożuszek piękny!


    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Mój blog - NKFN.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja! Najbardziej podoba mi się ta jeansowa kurteczka z futerkiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Katana bardzo fajna ;D ale dla mnie wymieniła bym kapelusz na jakiś inny :D ale to moje ALE a tak to SUPER :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mam bardzo podobny kapelusz, jednak zawsze problem do czego go dopasować.. u Ciebie wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie. Mimo trudności nie zniechęcajmy się! :)
    www.mybloggingtravel.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, piękne zdjęcia. Chyba będę tu częściej zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny zestaw. Uwielbiam katany, ale jeszcze nie znalazłam dla siebie idealnej...
    Na nowy semestr życzę dużo motywacji, samozaparcia, wiary w siebie i byś po prostu wykorzystała ten czas najlepiej jak potrafisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kapelusz jest przepiękny, ma świetny kształt i kolor! :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba nigdy nie przekonam się do kapeluszy. :<

    OdpowiedzUsuń
  11. hello natalia you look so cute in those dresses.
    top rated coupons by Fivestarcoupon.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio jestem zmotywowana jak nigdy! Bardzo ładne zdjęcia, a stylizacja świetna, trafiłaś w mój gust ;)

    http://tuklaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. super zdjęcia a kapelusz i torebka bardzo przypadły mi do gustu www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Przesyłam kopa pozytywnej energii! A kolczyki idealnie trafiają w mój gust :)

    Wpadnij czasem do mnie:
    shakalove.blogspo.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale Ty śliczna jesteś! Niepotrzebnie masz obiekcie do jeansy na górze, bo błękit idealnie współgra z Twoją uroda! 😙

    OdpowiedzUsuń