Haul zakupowy | Mediolan

lutego 15, 2017


Dziś pora na post, które lubię czytać / oglądać na innych blogach, a mianowicie mowa o haulu zakupowym. Sama stosunkowo rzadko kupuję coś stacjonarnie,  ale lubię popatrzeć na to, co ktoś kupił i poleca.
Dziś mam dla Was haul zakupowy z Mediolanu. Niestety nie kupiłam za wiele, bo ograniczał mnie mały bagaż,  choć z jednej strony może to i lepiej - mniej pieniędzy wydałam. W Mediolanie jest kilka ulic typowo modowych, jednakże tam są droższe marki. Głównie stawiam na sklepy z przystępnymi cenami, ponieważ jak coś mi się znudzi, to nie ma takich wyrzutów sumienia i żalu. Uwielbiam Primarka i z radością się do niego udałam, kiedy odkryłam, że jest w Mediolanie.  Sklep mieści się na obrzeżach Mediolanu w Rho. Dojechałam tam kolejką podziemną i autobusem. Droga do galerii trwała godzinkę, ale było warto. Do galerii należy dojść kilometr na pieszo, bo nic tam nie dojeżdża. Galeria Il centro jest ogromna. Jest w niej wiele sklepów i restauracji. Ma piękny wystrój, co możecie po części zobaczyć w fotorelacji z wyjazdu do Mediolanu. Gorąco zachęcam do obejrzenia jej, jeśli jeszcze tego nie zrobiliście -> fotorelacja (TUTAJ)

Bez zbędnego przedłużania przejdźmy do haulu :)
Nie mogło obyć się bez kapelusza. Wiecie, że bardzo je lubię. Ten ma piękny szmaragdowy kolor i kosztował tylko 5 euro. Już wkrótce pojawi się z nim stylizacja na blogu - wyczekujcie.
 W tym sezonie jest szał na motyw róży. Moja mama kupiła sobie portfel i koszulkę z tym motywem. Bluzka na krótki rękaw kosztowała 2,5 euro a portfel 13 euro.

kapelusz - pimkie | portfel - pimkie | koszulka - primark
Uwielbiam piżamy z Primarka z serii Disneya. Są urocze, tanie i materiał jest dobrej jakości. Kosztują chyba 10 czy 11 euro.

piżama - primark
Oprócz piżam lubię skarpetki z Primarka.  Tanie, słodkie wzory. Skusiłyśmy się na pastelowe stopki i na błyszczące dłuższe skarpety. Niestety nie pamiętam cen.

skarpetki - primark
Kolejna rzecz to torba. Potrzebowałam sprytnej, nie za dużej nie za małej torby na wyjazdy, aby nosić to, co najpotrzebniejsze typu aparat, butelka wody i inne drobiazgi. Ta ma uroczy kolor, śliski materiał, który nie przemaka i łatwo się go czyści. Kosztowała bodajże 12-13 euro. Ma dwie krótsze rączki i dłuższy regulowany pasek.

torba - primark
Zawsze kupujemy coś babci z zagranicznych wojaży. Wybrałyśmy uroczą koszulę w groszki. Ma dobry materiał, który się nie gniecie i kosztowała tylko 7-8 euro.

koszula - primark

Jak wiecie uwielbiam bluzy. Wybrałam błękitną, która ma cudowny kolor i materiał jest miły w dotyku. Kosztowała 6 euro.
Uwielbiam kapelusze, ale na mrozy preferuję ciepłe czapki. Skusiłam się na czapkę w uroczym kolorze z modnym motywem lustra. Czapka kosztowała 7-8 euro, wiem, że to nie jest jakaś atrakcyjna cena, ale bardzo mi się spodobała.
Lubię słuchać muzyki, gdy jeżdżę pociągiem, autobusem czy latam samolotem. Moje ukochane słuchawki z chińskiej strony powoli umierają, więc zdecydowałam się na takie cudeńka. Kosztowały 9 euro. Wreszcie pasują do mojego białego telefonu. Niestety przy regulacji słuchawek, można naruszyć kabelki, bo są na zewnątrz, więc trzeba na to uważać.

bluza, słuchawki - primark | czapka - h&m
Modne jest noszenie ciekawych skarpetek. Wybrałam skarpetki z przesłodką falbanką. Zdecydowałam się także na istny hit tego sezonu - kabaretki. Jednak nie w postaci rajstop a świecących skarpetek - nie lubię być jak wszyscy.
Kabaretki są sprzedawane jako 2 pary za 2 euro.  skarpetki z falbanką kosztowały bodajże też 2 euro.
Nie może zabraknąć zwyklaczka do chodzenia po domu. Leginsy z pasem na brzuchu. Mają dosyć dobry materiał, więc mam nadzieję, że za szybko się nie rozciągną i nie będą prześwitywać. Póki co dobrze się je nosi. Są dopasowane, ale nie uciskają. Kosztowały 5 euro.

leginsy, skarpetki - primark
Bardzo lubimy kurtki przeciwdeszczowe z Primarka. Są dobrej jakości, tanie. Można je nosić jako parkę lub narzucić na kurtkę, aby stricte służyła jako coś przeciwdeszczowego. Czerwoną można złożyć w mały pakunek i mieć zawsze przy sobie.  Jest odcinana w talii i możemy dopasować kurtkę do naszej sylwetki dzięki ściągającym sznurkom. Czerwona kosztuje 10 euro i jest bardzo dużo wariantów kolorystycznych. Czarna ma inny fason - taki oversized. Kosztuje chyba 12-13 euro.

kurtki - primark

Moja obecna miłość to głęboki zielony kolor. Wybrałam zwyczajną bluzę z nadrukiem i t-shirt w tym kolorze. Bluza kosztowała 6 euro, a bluzka 1,5 euro. Bluzka ma dekolt w serek.

bluza, t-shirt - primark

______________________

Oto moje mediolańskie zakupy. Ogólnie asortyment w sklepach jest bogaty i zupełnie inny jak w Polsce. Primark całkiem dobrze zaopatrzony, choć dosyć mały 2 piętra, ale w porównaniu z primarkiem w Barcelonie wypada dobrze.


A Wy co ostatnio ciekawego kupiliście? Co polecacie? Podobają się Wam moje zakupy?


You Might Also Like

34 komentarze

  1. Przepiękna pidżamka! Chętnie bym ją kupiła!
    Skarpetki są serio super, takie ciepłe i futrzane zawsze u mnie mile widziane :)
    Świetne zakupy!
    Życzę miłego dnia :) !
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie fajne rzeczy. Najbardziej mi się podobają skarpetki. Są urocze.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O jakie świetne nowości! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Do gustu mi bardzo czerwony płaszczyk w kropki. Już wyobrażam sobie go w połączeniu z tym przeuroczym kapeluszem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko super , ale ta pizamka - MEGA !


    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku piżamy z primarka są zawsze obłędne, tak bardzo żałuje, że nie mam dostępu do tego sklepu :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko raz byłam w Primarku i nie kupiłam tam zbyt dużo (byłam w gimnazjum i dużo nie potrzebowałam^^). Świetne zakupy. Ta błękitna bluza najbardziej mi się podoba :)
    Moim ostatnim zakupem był obiektyw :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. jeeeju ale cudowne zakupy! uwielbiam primark :) zakochałam się w płaszczyku w kropki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piżamy z primarka <3
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Myszka miki najlepsza :D Kurcze, wszystko idealnie w moim guście :D Aż miło popatrzeć. Super post, będę zaglądać częściej :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.odcienczerni.pl :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne ciuchy, choć większość jest nie w moim stylu, ale z jedną lub ze dwie bym pewnie wybrała - portfel i kapelusz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie cudowności :) prześliczne ciuszki, ale kurteczka przeciwdeszczowa jest najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja Ci zazdroszczę! Wszystko mi się podoba haha :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile fajnych rzeczy, tyle Twojej radości na kilku zdjęciach! ;D

    Musisz pokazać jak to wszystko wygląda na Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zakupy ! :)
    Obserwuję i zapraszam :) http://goldshinebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piżamka jest cudowna :) Super zakupy!
    Zapraszam do mnie - xnebeska.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam ten sklep, ma on wielki asortyment. Świetny kapelusz i torba! :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. byłam w Berlinie w tym sklepie, tylko kurcze jak na zlosc wszystko było na mnie za duże lub za długie...:(

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo spodobała mi się koszula w groszki, o ile zdjęcie nie przekłamuje ma naprawdę bardzo ładny kolorek :)
    wiktoriazuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. super zakupy!
    Zapraszam do mnie
    http://zycie-z-kanapowcem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. super ciuszki i fajne zdjęcia
    Proszę o więcej fotorelacji i hauli zakupowych
    Można duże się dowiedzieć o świecie i o tym co warto gdzie kupić
    Pozdrowienia i miłego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zakupy, mnie najbardziej oczarowała ta kurta czerowna w groszki, no cudowna jest ;) Sama chętnie wybrała bym się do Primarku mam nadzieję, że będę miała taką okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne i udane widzę zakupy! Najbardziej podoba mi się błękitna bluza i czapka! Koniecznie zrób potem w tych rzeczach fotki. Pozdrawiam i zapraszam do mnie, a może akurat coś ci się spodoba i zostaniesz ze mną na dłużej poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny haul i zdjęcia w stylu tumblr lub instagrama!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też chcę do Primarka. Fajne te piżamki, skarpetki też urocze. Miło z twojej strony że kupiłaś coś babci, na pewno się ucieszy.

    OdpowiedzUsuń
  26. Torba i skarpetki skradły moje serce. ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie te piżamy są śliczne! Boski kapelusz ♥
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Naprawdę piękne zakupy! Uwielbiam to, że znalazło się tam tak wiele pięknych kolorków!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. Kupiłaś tyle świetnych rzeczy,że chciałabym mieć je wszystkie! ❤

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna ta niebieska bluza i portfel :) obserwuję i zapraszam
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale dużo cudowności <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. jak jestem w Anglii, to zawsze rzucam się na Primark, wtedy wracam do Polski z wypchaną walizką oraz pustym portfelem ;)

    Kisses, Patt

    OdpowiedzUsuń