Nowości | BPS

stycznia 27, 2017

Każda z nas uwielbia błyskotki.  Lubimy do naszych stylizacji dobrać wisienkę na torcie poprzez wybór odpowiedniej biżuterii. Bardzo lubię nosić różnego typu bransoletki, kolczyki czy naszyjniki. Mam tego tyle, że sama nie wiem, co mam - czas to ogarnąć i zacząć wykorzystywać zasoby moich szkatułek z biżuterią.  Za czasów gimnazjum i mundurka bardzo skupiałam się na biżuterii,  bo tylko ona i buty pokazywały choć w małej części mój styl. A teraz jestem leniem, któremu nie chce się kombinować a powinien. Czy Wy też tak macie? Macie dużo biżuterii,  ale nie nosicie... albo wklepujecie się w jedną bransoletkę czy naszyjnik? Mam nadzieję, że nie tylko ja tak mam. Jeśli o biżuterii mowa (a przecież jest), dziś mam dla Was post z nowościami ze sklepu bornprettystore.com
Sklep jak zawsze zachwyca mnie swoimi produktami, które są dobrze wykonane oraz tanie, co rekompensuje długi czas oczekiwania na przesyłkę.

Zapraszam na HAUL! 
Kolczyki - KLIK
Kolczyki to dla mnie "kropka nad i". Mały detal a bardzo dużo daje. Postawiłam na delikatne gwiazdki. Czyż nie są urocze?
Naszyjnik - KLIK
Naszyjnik z motywem snieżynki, który ma przypominać zimową śnieżną aurę, która zdaje się czasami minionymi. U mnie w tym roku zawitał na jakiś czas śnieg,  ale taka snieżynka fajnie go zastępuje - nie ma pluchy, mrozu, ale jest element śnieżny.
Naszyjnik jest wykonany ze srebra próby 925.
Naszyjnik - KLIK
Kolejny naszyjnik do kolekcji to oryginalne połączenie. Moim zdaniem jest bardzo elegancki i nada klasy każdej stylizacji i z pewnością nie będzie wiało nudą.
Choker - KLIK
Słynne chokery owładnęły świat mody. Występują w najróżniejszych wariantach. Tym razem postawiłam na szeroki. 
Pierścionki  - KLIK
Uwielbiam nosić pierścionki,  choć zdecydowanie jestem w tym aspekcie minimalistką. Jednak czasami lubię zaszaleć i o to są "szalone" pierścionki.
Naszyjniki - KLIK
W tym sezonie przepadłam za motywem marmuru. Do moich marmurkowych zdobyczy dołączył zestaw 3 naszyjników. Możemy je nosić razem lub osobno.
Choker - KLIK
Kolczyki - KLIK
Lubię nosić pastelowe kolory, więc nie może zabraknąć biżuterii w delikatnych, wiosennych odcieniach.  Wybrałam uroczy choker z zawieszką kwiatkiem oraz pasujące kolczyki do kompletu. Czyż nie wyglądają genialnie z moim etui do telefonu?


Oto moje zamówienie z BPS. Rzeczy bardzo mi się podobają. Wyglądają tak samo jak na stronie. Już nie mogę się doczekać,  aby je założyć.  

Podoba Wam się moje zamówienie? 
Co jest Waszym faworytem?

Pamiętajcie o kuponie rabatowym do bornprettystore.com


Zapraszam na mojego instagrama: natalovvka i snapchata: natalowka - niedługo będzie się działo!  Śledzicie, aby być na bieżąco :)

You Might Also Like

55 komentarze

  1. Nice pictures and jewelry, have a good weekend

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rzeczy i świetne zdjęcia - bardzo ciekawe
    jedno mnie zastanawia skąd Ty masz tyle etui na telefon Ludzie maja jedno góra dwa a Ty masz tyle że dech zapiera
    Dla mnie numer jeden jest różowy choker

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem fanką minimalizmu, więc te pierwsze kolczyki sa dla mnie strzałem w 10! Takie lubię najbardziej. Cudne są.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierścionki są mega! :)
    Zapraszam serdecznie! <3
    https://allforgirls-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tak samo jak ty. W gimnazjum nosiłam sporo biżuterii, dziś stawiam raczej na coś delikatnego. Czasem zaszaleje i faktycznie założę mocną biżuterie. Świetne zamówienie, fantastyczne rzeczy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten case i ta babezka na pierwszym zdjeciu idealnie ze soba wspolgraja,haha-cudowne zdjecie:P! Kocham twoj naglowek!♥ xoxo
    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega cudowne nowości :)

    Zapraszam do przyłączenia się do nowej grupy na fb:
    https://www.facebook.com/groups/358638521181651/

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko jest piekne, jednak ja nie lubie choker'ow ;) zwyczajnie mi sie to nie podoba ;)
    obserwuje i zapraszam do siebie, tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiekne naszyjniki i choker, zdjęcia też robisz przesliczne :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne rzeczy :D Najlepsze są jednak chokery i ta obudowa *_*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Przypadły mi do gustu pierścionki i zestaw trzech naszyjników. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie jakoś nie przyciągają błyskotki, wole minimalizm .ładna biżuteria

    http://skucinskaemilia.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Robisz śliczne zdjęcia ! Pozdrawiam i zapraszam - https://ituciemam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super dodatki :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Everything is so pretty. I really like all the jewelry.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne naszyjniki ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. I love all those stuff, especially the jewelry, I love the rings they are so chic <3

    OdpowiedzUsuń
  18. You got some great new jewelry pieces! I really love the marbles necklaces - they're so cute, but still totally casual.

    OdpowiedzUsuń
  19. These are all so pretty. I love them all. And I could always go for a McCafe too.

    OdpowiedzUsuń
  20. I love little things! That necklace makes me super happy! I love your nails too!

    OdpowiedzUsuń
  21. I love everything in this post, but I love your nails more than anything. Those rings are awesome too.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post. Bardzo podobają mi się chokery. I obudowa na telefon w kwiatuszki ^^
    Mogę wiedzieć ile płaciłaś za przesyłkę?

    http://rumianek-i-mieta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na bornprettystore.com przesyłka jest darmowa :)

      Usuń
  23. Najbardziej podobają mi się te naszyjniki z marmurkami, są po prostu przepiękne! A tak poza biżuterią to podoba mi się też ten case z gwiazdkami z pierwszego zdjęcia :)
    Pozdrawiam!
    worldofloverance.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. oh so many pretty and girl products that I have to say i would personally use so great item choices

    OdpowiedzUsuń
  25. These are great! I love your style! Thanks for the links I think I'm gonna try and purchase the star earrings! My daughter would love them!

    OdpowiedzUsuń
  26. Biżuteria cudowna! Z chęcią bym nosiła!
    Co do pytania - lubię... kolekcjonować(?). Często kupuję jakąś biżuterię, ale żeby nosić... Czasami tak, ale zazwyczaj nie. Wiąże się to z moim samopoczuciem. Jak za długo wstaję rano to nie chce mi się wyglądać i plątać w łańcuszkach :D
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. I'm not much of a jewellery person but these aren't flashy so would most definitely wear them.

    OdpowiedzUsuń
  28. Marmurkowe naszyjniki skradły moje serducho! Uwielbiam wszelakie błyskotki! <3
    Poklikałam we wszystkie linki. :)
    Pilnie potrzebuję klików w najnowszym poście. Pomożesz? :-)
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. These are all very cute accessories

    OdpowiedzUsuń
  30. Naprawde cudne zamówienie! Ale chyba najbadZiej spodobała mi sie obudowa hahaha
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam Twoje zdjęcia! Ani zamówienie bardzo fajne, ale i tak najbardziej podoba mi się sposób w jaki je przedstawiłas :)

    OdpowiedzUsuń
  32. That snowflake necklace is so pretty, especially right now when it's wintertime!

    OdpowiedzUsuń
  33. Do pierścionków się nie przekonam chyba nigdy- no może dopiero jak dostanę zaręczynowy. Najbardziej z zamówienia podobają mi się kolczyki gwiazdki. Schludne i minimalistyczne ;)

    www.wgwiazdki.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Podobają mi się pierścionki :) Mogą się przydać żeby zrobić fajne zdjęcia stylizacji paznokci :D Muszę się w takie zaopatrzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Love everything you listed. Looks great. Especially love the necklaces.

    OdpowiedzUsuń
  36. Michael kors perfume is the best. I have it and I love it. I also like the phone cases on this post too.

    OdpowiedzUsuń
  37. I think that my daughter would really like all of the rings in that one picture. Great products!

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładnie pokazałaś rzeczy na zdjęciach dbając o tło, które w tego typu fotografiach są połową sukcesu ! Kalendarz mam net sam i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    http://stylistfashioon.pl/?p=209#more-209

    OdpowiedzUsuń
  39. Kilka rzeczy wpadło mi w oko, może się skuszę :)

    lolliesolies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Jeju to chyba pierwszy haul, który spodobał mi się od a do z! Każdy post ze zdjęciami twojego wykonania jest niesamowicie estetyczny i cudowny <3
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ładne rzeczy (zwłaszcza choker i pierścionki - są piękne!)
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  42. Love the jewellery, looks really unique and Chic.
    Katja xxx
    www.katnapped.com

    OdpowiedzUsuń
  43. It's always nice to have a lot of accessories, they add life to any outfit. I love your choices and thanks for sharing the links on where to get them too! Really appreciate it.

    OdpowiedzUsuń
  44. I am a sucker for lovely accessories, especially when it comes to necklaces and bracelets! These are all so lovely!

    OdpowiedzUsuń
  45. Beautiful pictures! Thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń