Natalia poleca | ulubieńcy stycznia

stycznia 31, 2017

Moje województwo skończyło ferie, a ja zaczęłam sesję na studiach. Już pierwszy egzamin za mną. Jeszcze tylko jeden i wyczekiwane wolne. A z racji, że wolne to będzie się działo - śledźcie mnie na instagramie i snapchacie. Wiecie,  że nie potrafię usiedzieć na jednym miejscu :D
Dziś post jakiego jeszcze nie było na moim blogu. Pomyślałam o czymś nowym i odmiennym od stylizacji i zdjęć z podróży.  Przedstawiam Wam ulubieńców!  Sama bardzo lubię czytać i oglądać ulubieńców na innych blogach - zawsze poznam coś nowego i być może dla mnie przydatnego.
Zacznijmy od makijażu. 
Odkąd poszlam na studia, zaczęłam codziennie się malować. Sprawia mi to przyjemność,  lepiej organizuję czas, aby rano ze wszystkim na spokojnie zdążyć.
Co polecam z kosmetyków? 
Ostatnio zakochałam się w rozświetlaczach Live Love. Bardzo dobrze je widać,  wystarczy niewielka ilość,  a efekt jest widoczny. Mam jeden z poświatą różową a drugi ze złotą.
Od wakacji zakochałam się w pomadkach matowych. A teraz to must-have mojego makijażu.  Najbardziej lubię te z lovely - tanie, dobrze się utrzymują i ładnie prezentują i jest coraz więcej kolorów.

pomadka - rossmann | kalendarz - biedronka | aparat - home&you
Zestaw do brwi z I ♡ makeup bardzo fajnie podkreśla brwi. W zestawie mamy dwa odcienie, wosk, pencetę oraz lusterko.

zestaw - rossmann |  ozdoba - aliexpress | gąbeczki -  chińskie strony internetowe 
Oczy to ważna część makijażu. Wiele dobrego słyszałam o czekoladkach z MUR. I wreszcie ją mam. Odcienie idealne dla mnie - nie za ciemne a są dosyć delikatne i naturalne. Odpowiednie do stworzenia makijażu na co dzień jak i na imprezę. Dobra pigmentacja, ładnie się prezentują na oczach.

cienie, pomadka, konturówka - rossmann | biżuteria - primark, bornprettystore.com, chińskie strony internetowe 
Bronzer - lubię wyszczuplić sobie twarz nieinwazyjnym sposobem. Produkt jest trwały i bardzo dobrej jakości. 

bronzer - rossmann | naszyjnik - bornprettystore.com | pędzle - chińskie stronki internetowe | ozdoba - pamiątka z Izraela 
Kolejna ulubiona rzecz to pomadka do ust z eos. Słynne kuleczki podbiły cały świat. Mam ją już ponad rok i wciąż jest jej dużo. Dobrze nawilża moje usta i pięknie pachnie.

eos - douglas
Kolejna rzecz, którą ostatnio odkryłam to słodkość Biedronki. Donut oreo - bardzo lubię lody oreo, czekoladę, więc nie mogłam przejść obok niego obojętnie.  Bardzo smaczny, z kremem w środku. Raz na jakiś czas można sobie pozwolić na kaloryczną bombę.

donut - biedronka | pędzel - primark | kubek - home&you | talerzyk - ikea 
Lubię moją kompaktową wersję tangle teezer, ale niestety ciężko mi za jej pomocą uczesać kitkę, dlatego kupiłam Tangle Angel. Wygodna, ładna. Nadaję się zarówno do suchych jak i mokrych włosów. 

szczotka - empik | naszyjnik - bornprettystore.com
Staram się dbać o moje włosy, dlatego próbuję różnych odżywek. Padło na Elseve - ma ładny zapach, jest wydajna i włosy są po niej gładkie i miłe w dotyku.

odżywka - drogierie, supermarkety 
Jestem fanką zapachów delikatnych, lekko słodkich. Ten zapach z adidasa uwielbiam. 

adidas - drogeria,  supermarkety | naszyjnik - bornprettystore.com
W tym miesiącu moich ulubieńcem jest wzór marmuru. Mam z tym motywem biżuterię, etui na telefon, podkładkę na stół. Ach ten marmurek :D

biżuteria - chińskie strony internetowe
Dbam  o nawilżenie twarzy. Ten krem z Perfecty używam jako maseczki. Moja twarz jest wyraźnie nawilżona.

krem - drogerie | róże do kąpieli  - auchan
W tym miesiącu zaczęłam pić herbatę. Ja wielki wróg herbaty a zwolennik cappuccino. Cappuccino stało się dla mnie za słodkie, więc przestawiłam się na coś mniej słodkiego i mniej kalorycznego, choć nie powiem czasem wpadnie jakaś kawka.

herbata malinowa - herbapol | kubki - home&you
Testuję masę kremów do twarzy. Staram się za każdym razem wybrać inny. Te dobrze nawilżają,  ładnie pachną i są w przystępnej cenie. Polecam krem do twarzy 1, choć 2 też nie jest zła, choć dla mnie jest za tłusta i ciężko jest ją rozprowadzić na buzi, ale głębokie nawilżenie zapewnione.

kremy - drogierie, supermarkety | naszyjnik - sinsay 
Moje paznokcie także z motywem marmuru. Już jutro idę na nowe i już wkrótce zobaczycie, co tym razem wymyśliłam. W tym miesiącu kilka raz piłam Caramel Macchiatto z McDonald's. Kawa dosyć dobra, choć dla mnie ciut za słodka. W przystępnej cenie, jeśli skorzystacie z kuponów (cena z kupnem to 7zł, wiec to dobra cena w porównaniu ze Starbucks'em czy innymi kawiarniami).

paznokcie - Pazurek | etui - aliexpress | litera N - chiński sklep

Oto moi styczniowi ulubieńcy. Dajcie znać jacy są Wasi. Z chęcią dowiem się, co sami polecacie.

Miłego tygodnia! :)


You Might Also Like

63 komentarze

  1. Nice pictures, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny i ciekawy post
    Z zainteresowaniem czytałam dalej i dalej , kto jest kolejnym Twoim numerem jeden :-)
    Ja kremy podobnie jak Ty zmieniam często moim ulubieńcem jest Eveline, kosmetyki do twarzy do Astor , pomadki dobrze nawilżające usta ( na codzien i w podróży zawsze mam w torebce Eveline 8 w 1.
    Szampon do włosów farbowanych ostatnio Elseve
    Kawa od czasu do czasu najczęściej w podróży a na co dzień mam szeroka paletę herbat - Dilmah

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam tę odżywkę Elseve oraz perfumy z adidasa, z obu produktow bylam bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam taką samą szczotkę oraz paletkę cieni, również je uwielbiam! :) Mogę wiedzieć skąd kalendarz Myszki Minnie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalendarz jest z Biedronki, ale kupiony dwa lata temu :)

      Usuń
  5. Ale przepiękne zdjecia robisz wow ;o

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej chyba lubię posty właśnie w takim stylu. Wszystkie rzeczy,o których tutaj napisałaś są świetne :) Bardzo fajnie się prezentują i są godne polecenia :D
    Pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękni ulubieńcy! Prawdę powiedziawszy, dużo z tych produktów nie używałam, ale mam tą samą matową szminkę i jestem z niej bardzo zadowolona, jest fantastyczna! w ogóle uwielbiam kosmetyki z lovely, masz rację cena niska a jaki fajny kosmetyk :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ulubieńcy, zwłaszcza ta paletka! :)
    Pozdrawiam! :)
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam tą szminkę z Lovely i uwielbiam ją!

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post, I haven't tried any of those. But I love your mugs and your pictures are beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  11. Herbatka mainowa-pycha :) Aż muszę iść sobie zaparzyć,taka mnie naszła ochota :)/ rzepaczki.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo świetni ulubieńcy :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczotka TA jest genialna ;) Ale ta herbata cóż... dla mnie ona jakością nie grzeszy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Też uwielbiam ten balsam do ust z eos. Świetni ulubieńcy.
    Bardzo mi się podoba pomysł na zdjęcia. Jesteś kreatywna!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny post i pomysł na zdjęcia! :) Szukałam dobrego rozświetlacza i po Twojej opinii wypróbuje tego Live Love :)
    Moim ulubieńcem stycznia jest tusz do rzęs Really Me od Miss Sporty, nie lubię sklejonych i sztucznych rzęs a ten tusz daje naturalny efekt i koloryzuje rzęsy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem właśnie w trakcie testowania tego tuszu z miss sporty i na obecną chwilę jestem z niego bardzo zadowolona :) nie osypuje się, daje naturalny efekt i delikatnie barwi rzęczy

      Usuń
  16. Fajny post i pomysł na zdjęcia! :) Szukałam dobrego rozświetlacza i po Twojej opinii wypróbuje tego Live Love :)
    Moim ulubieńcem stycznia jest tusz do rzęs Really Me od Miss Sporty, nie lubię sklejonych i sztucznych rzęs a ten tusz daje naturalny efekt i koloryzuje rzęsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Beautiful pictures of the beauty products. I will have to try a few them!

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne rzeczy

    http://skucinska.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakochałam się w szczotce jak i w paznokciach, CUDO! :)

    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Tangle Angel to moja ulubiona szczotka. Naprawdę dobrze rozczesuje włosy i na dodatek jest taka piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja namiętnie pijam herbatę.Z reguły około 10 filiżanek dziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. perfumy są cudne:) My również uzależnione od herbaty:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  23. Musze koniecznie kupić te pomadki z lovely :)
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post, tylko pozazdrościć takich ulubieńców ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sesja to ciężki czaa dla studenta 😂
    Uwielbiam pomadki z Eos 😍
    maksimilion.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne pazurki <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Na T.A. zbieram się już dłuższą chwilę :D

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne fotki ;) Inspiracja dla innych :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana, wiem o czym mówisz- u mnie też zaczyna się sesja. Od poniedziałku same egzaminy, ale damy radę! :)
    Śliczne zdjęcia w poście, aż idę zrobić malinową herbatę! ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Powodzenia z egzaminem;) Pomadki z eos uwielbiam, a co do herbaty, którą piję namiętnie - polecam czerwoną!

    http://minuty-sekundy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Znam jedynie błyszczyk lovely ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękne zdjęcia! Powodzenia na egzaminie, ja swój mam już za sobą. :) Z herbat koniecznie spróbuj Jagodowej Muffinki z Liptopna!

    Obserwuję!
    https://callmefashionblogger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Widać, że post mega dopracowany! :) Też w tym miesiącu zakochałam się we wzorze marmuru :) Ja mam 2 paletki z MUR i jednej w styczniu używałam bardzo często i również jest moim ulubieńcem :)

    VLEKSVNDRV

    OdpowiedzUsuń
  34. Mega podoba mi się ten pomysł z układaniem słów :D Fajnie to wygląda:D Pomadka z eos jest faktycznie świetna, mam 2 i są meega wydajne!
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo lubię kremy Ziaja, są bardzo delikatne, a jednocześnie skuteczne. Zabawna ta czekoladowa paletka, "wygooglałam" sobie jej wnętrze i kolory są faktycznie bardzo kuszące:)

    OdpowiedzUsuń
  36. A mnie zachwycił motyw z literkami <3
    Musiałam to napisać:D

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam paletkę i ten bronzer - bardzo sobie chwalę! :)EOSa jeszcze nigdy nie próbowałam... Co do serii kozie mleko z ziaji - lubię!
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. jak się sprawuje ta tangle angel? nie wyrywa włosów? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co sprawuje się bardzo dobrze. Włosów nie wyrywa. ;)

      Usuń
  39. Paletka MUR wygląda zachęcająco :)))

    OdpowiedzUsuń
  40. Wiele razy probowalam dorwać ta paletkę z MUR ale ciagle jesy niedostępna stacjonarnie :(
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale pięknie zrobieni ulubiency! Super :-)
    Tangle angel są takie słodkie!
    www.pauladowlasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetni ulubieńcy!!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  43. Pomadki matowe to najlepsze co jest na tym świecie! Ja osobiście nie kupuje takich jak KylieCosmeticks bo dla mnie ponad 110 zł za pomadkę to stanowczo za dużo. Jestem zakochana natomiast w matowych pomadkach/błyszczykach z Wibo! Z tego co się orientuje są tylko 4 kolory i w przystępnej cenie bo 11,60 zł za jedną sztukę ;)
    Bardzo fajny post,pisz takich więcej !
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie reginaboguckaaa.blogspot.com ;))

    OdpowiedzUsuń
  44. Ziaje uwielbiam ;) Czekoladka już sama w sobie może robić za piękną ozdobę toaletki ;)
    https://magdalaa.blogspot.com/2017/02/ulubiency-112-styczen.html Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo, ale to bardzo ciekawi mnie ta szczotka :)

    OdpowiedzUsuń
  46. O tym rozświetlaczu Live Love słyszałam wiele pozytywnych opinii :)

    Dziękuję za komentarz i zapraszam częściej!
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Paznokcie cudowne ! Tą pomadkę z Lovely bardzo lubię i od ponad roku jest moim stałym ulubieńcem :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  48. Super ulubieńcy, ja bardzo lubię tą herbatkę :D
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Ciekawe zdjęcia. Uwielbiam tą paletke czekoladke. Posiadam już dwie. ❤

    OdpowiedzUsuń
  50. cudowne paznokcie ♥ a pomadki matowe uwielbiam :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Paznkcie naprawdę boskie, ale najfajnieszy jest sposób wykorzystania liter z gry planszowej.
    www.monarea94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Paletkę do brwi posiadam sama i też skradła moje serce! :)
    www.mybloggingtravel.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Twoje zdjęcia są wspaniałe! :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Same cudowności <3 i piękne paznokcie :*

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń