Zimowo | zaful

grudnia 16, 2016

 Już coraz bliżej Święta! Już zaczynam swoją przerwę świąteczną - to piękne uczucie, gdy wiem, że nie muszę biec na pociąg i siedzieć w nim nawet i po 2,5h. Nie musze targać torby z grubymi książkami. Wreszcie troszke zwolnię tempo, choć nie obędzie się bez nauki - sesja zbliża się wielkimi krokami i trzeba wygrać z nią bitwę!  
Dziś przychodzę do Was z innym postem niż zazwyczaj - z reguły pokazuję ubrania na sobie - dziś pokażę Wam kilka zdjęć moich nowych butów. Niestety przyszyły za małe, więc uznałam, że pokażę je w innej formie niż zazwyczaj. Buty pochodzą ze strony zaful.com Są dobrze wykonane. Przypominają popularne timberlandy, tylko oczywiście w o wiele niższej cenie, co jest świetnym rozwiązaniem dla tych, którzy nie chcą kupować drogich butów. To super sprawa dla tych, którzy lubią mieć wiele par butów za małe pieniądze. Ja uwielbiam kupować buty. Lubię mieć ich dużo. Moja miłość do butów tak na serio rozpoczęła się w gimnazjum - nosiłam wtedy mundurek szkolny i tak naprawdę tylko buty mogły wyrażać mój styl, więc kupowałam najróżniejsze. I tak mi zostało - mam masę butów i już mi się nie mieszczą w szafkach a mieszkam teraz na dwa domy. Ach to życie kobiety! Ale moim zdaniem butów nigdy dość, a jeśli możemy wyrwać je w przystępnej cenie - to czemu nie.

Wiele z Was ma obawy do kupowania butów w chinskich sklepach czy przez internet. Chcę rozwiać Wasze obawy. W Polsce w sieciówkach większość rzeczy jest z Chin i są naprawdę dobrej jakości. Moje buty są solidnie wykonane. Należy brać rozmiar większe, a najlepiej czytać wymiary w cm. Przede wszystkim uważnie oglądajcie zdjęcia, czytajcie opis butów i szukajcie zdjęć i recenzji kupujących. Dzięki temu unikniecie wpadek. Ostatnio w moich postach pojawia się wiele chińskich butów i są godnie polecenia.
buty - zaful | szal - new look | czapka - sammydress

Buty są dobrze wykonane. Nie są ocieplane, więc idealne na jesień i ciepłą zimę. Ładnie prezentują się na nodze. Tak szkoda, że zamówiłam za małe - już pobiegłabym w nich na uczelnię. Na stronie są wyprzedane, ale może jak pojawią się ponownie to spróbuję zamówić większy rozmiar - bo warto i szczerze je Wam polecam. Do takich butów świetnie będzie wyglądać zaprezentowany przeze mnie na zdjęciach duży szal w kratę oraz czapka z daszkiem, do tego dodałabym parkę i stylizacja na co dzień gotowa!

A Wy też macie butową manię? Jakie buty mi polecacie kupić?


You Might Also Like

24 komentarze

  1. Buty naprawdę wyglądają świetni! Chętnie bym je zamówiła ;)
    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty wyglądają na dobrze wykonane! Jak na jedną z tych chińskich stron są naprawdę solidne :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda ze buty za male bo sa mega ladne ! :)
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy bardzo podobne buty i są cudowne! Jednak ich minusem jest to, że szybko się rysują :/ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio kupowałam buty z chińskiej stronki, ale niestety były za małe i średniej jakości :/ Fajnie, że Twoje są dobrze wykonane <3
    Zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są świetnie, ale też nie trafiłam z rozmiarem :D

      Usuń
  6. Genialne buty! :)

    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super te buciki :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ! Buziaki!♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem posiadaczką Timberlandów i nie zamieniłabym ich na żadne inne. Mam nadzieję, że Twoje repliki posłużą tobie tak jak moje klasyki, bo już po zdjęciach widzę, że mają dosć fajne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z treści wpisu wynika, że nie posłużą, bo są za małe ;p

      Usuń
    2. Z treści wpisu wynika, że nie posłużą, bo są za małe ;p

      Usuń
  9. O, te buty są naprawdę podobne do Timberlandów. Ja wolę jednak przymierzyć buty normalnie w sklepie stacjonarnym i kupić już za pierwszym razem coś, co będzie mi pasować ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka razy udało mi się nie trafić przez internet, ale z reguły dobrze trafiam. Czasami najpierw mierze buty w sklepie, a potem zamawiam przez internet - są znacznie tańsze ;)

      Usuń
    2. Kilka razy udało mi się nie trafić przez internet, ale z reguły dobrze trafiam. Czasami najpierw mierze buty w sklepie, a potem zamawiam przez internet - są znacznie tańsze ;)

      Usuń
  10. buty serio świetne:D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne bardzo podobają mi się takie trapery *O*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń