Świąteczny klimat |

grudnia 26, 2016

 Święta, święta i po świętach. koniec rodzinnego świętowania, spotkań i prezentów. Koniec objadania się, leniuchowania. Czas powrócić do szarej rzeczywistości. W końcu trzeba odpocząć po odpoczynku. Przepraszam, że nie złożyłam Wam świątecznych życzeń. Nie miałam chęci, aby usiąść o komputera i coś naskrobać. ogólnie byłam mniej aktywna w Internecie - taka mała przerwa dobrze robi. Mam nadzieję, że spędziliście Święta w rodzinnej, radosnej, pełnej pokoju atmosferze. Że czuliście świąteczną atmosferę i nacieszyliście się chwilami z bliskimi. Liczę, że dostaliście zastrzyk pozytywnej energii i otrzymaliście wymarzone (a nawet jeśli nie, to dane z serca) prezenty i także sami obdarowaliście bliskim nie tylko tym co materialne, ale obdarzyliście ich uśmiechem, pomocą i dobrym słowem. Chciałabym wam życzyć, abyście potrafili wzniecić rodzinna atmosferę, nie tylko kiedy są Święta, ale aby taka atmosfera panowała jak najczęściej. Abyście byli radośni, pełni energii i chęci do działania. Abyście szanowali bliskich i zapomnieli urazy. Dbajcie o rodzinę i Was samych. Sprawcie, aby "świąteczny" czas pełen uśmiechu, pogody ducha, życzliwości trwał jak najdłużej - nie tylko od święta.
Dziś chciałabym Wam pokazać odrobinę świątecznego klimatu, który nastał w naszym mieszkaniu. W moim pokoju dominuje czerwony kolor. Jest tak świątecznie. Także moje pazurki poczuły święta. Nasza choinka znów jest żywa a nie sztuczna jak zawsze. Jest przyozdobiona w pierniczki i suszone pomarańcze. Nie zabrakło rękodzieła mojej mamy - bombek, choinek i pierników. W tym roku także postawiłam na świąteczne poduszki - w salonie królują te z motywem świątecznym, a u mnie z cekinami. Tak prezentują się moje świąteczne dekoracje. 

Zapraszam do obejrzenia zdjęć i do zobaczenia w następnym wpisie!



Przypominam o urodzinowym konkursie - KLIK


You Might Also Like

15 komentarze

  1. Ffakt, święta,święta i po świętach. Tyle przygotowań, szał prezentowy. A już po wszystkim. Jeszcze tylko sylwester i witamy rok 2017 ;)
    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam , tak piękne pierniczki, idealnie sprawdzają się na prezent.
    Pazurki rewelacyjnie się prezentują!
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne paznokcie, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :) Może coś pogotujesz, jeśli szukasz inspiracji zapraszam do mnie ;)
    http://fitbyrafal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach jak ja nie lubię tego stwierdzenia ''święta święta i po świętach''. Ale rzeczywiście minęły one w błyskawicznym tempie. Twoje paznokcie i ozdoby choinkowe bardzo mi się podobają :)

    Serdecznie pozdrawiam: ' mój blog '

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne paznokcie kochana! :)

    obserwuję cię→ mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia :) Przepiękne pazurki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia oddają przepiękny klimat świąt :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nasza choinka w tym roku również jest żywa i nieskromnie musę przyznać, że wymiata. Jestem nią zachwycona :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne zdjęcia i te paznokietkii :)



    https://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Klimat świąteczny jest cudowny! Zdjęcia super :)
    Śliczne paznokcie!
    http://naxxessmysecretlife.blogspot.com - Zapraszam dopiero zaczynam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne zdjecia I Pazurki super !

    OdpowiedzUsuń