Świątecznie | rosewholesale

grudnia 14, 2016

Wszędzie czuć świąteczny klimat. Dookoła nas światełka,  ozdoby, a w sumie masa świecących łańcuchów i najróżniejszych dekoracji. Tylko czy te ozdoby pomagają poczuć świąteczny klimat czy wręcz przeciwnie? Uważam,  że takie detale to dobra sprawa, jednakże nie w nadmiarze. Nie lubię widzieć ozdób juz w listopadzie. Nie lubię, gdy na każdym kroku słyszę świąteczne piosenki, reklamy i widzę tonę światełek. Choć nie, światełka akurat bardzo lubię.  Pięknie wyglądają na zdjęciach. Zresztą dziś zobaczycie piękne światełka w moim mieście,  które ufundował w głównej mierze prezydent. Napis I ♡ S..... cudownie wygląda! 
A co do tematu ozdób moim zdaniem nic w nadmiarze nie szkodzi, bo i tak najważniejsze jest to, co czujemy. Żadne światełka czy brak śniegu, odpowiedniej aury nie powinien decydować o świątecznym nastroju. Najważniejsze jest to, co w naszym sercu. Jeśli świętujesz Boże Narodzenie to myśl o tym. Jeśli świętujesz spotkanie z rodziną czy prezenty myśl o tym. Skup się na swojej idei Świąt i przestań zamartwiać się drobiazgami, które czasami niepotrzebnie mieszają nam w głowach. Bo najważniejsze jest to, co niewidoczne dla oczu. Sęk w tym, aby chcieć zobaczyć i poczuć to co niewidzialne, to co jest często przykryte jaskrawą, często zbędną otoczką. Do Świąt został tydzień z hakiem. Może pomyśl jak chcesz je spędzić,  z kim. Zatrzymaj się na chwilę i pzypomnij sobie swoją istotę świąt,  a wtedy w pełni je wykorzystasz.

choker - bornprettystore

 bluza - rosewholesale | płaszcz- primark | spódnica - wykonanie mamy | torebka - stradivarius | czapka - terranova | choker - bornprettystore

Dziś stylizacja elegancka. Jasna góra w połączeniu z ciemnym dołem. Na sobie mam uroczy płaszczyk z Primarka,  piękną wyszywaną bluzę z rosewholesale, która jest bardzo dobrze wykonana i jest super jakości Trzymam cudowną bordową torbę - mój zakupowy  łup z Warszawy. Kolejny łup to słodka czapka. Na nogach kozaki istny hit sezonu.

ROSEWHOLESALE | FACEBOOK

Jakie posty chcelibyscie zobaczyć na blogu?
Kto wie jaka ważna data (dla mojego bloga) się zbliża? 

Przypominam o kodzie rabatowym do BPS:


You Might Also Like

22 komentarze

  1. Good pictures, have a good day

    https://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super fotki Piekny napis zawsze lubię robic fotki przy tego typu napisach na świecie ... super
    A ja wiem co się zbliża .... Jakaś rocznica bloga ???? może ????

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze Pięknie wyglądasz,zjaawiskowa sceneria!
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajnie wyglądasz! Cudna torebka i jaki uroczy naszyjnik! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aj Kobieto !
    Nie nadążam za Tobą, co chwile nowy post... już mam wrażenie że jestem na bieżąco, a Ty znów zaskakujesz.
    Świetna bluzka choć bardziej niż że świętami kojarzy mi się z wiosna ;-)
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozszalalam się ostatnio z postami :D fakt bluza typowo wiosenna, ale mogłam się jej oprzeć, gdy zobaczyłam ją na stronie :)

      Usuń
  6. pięknie wyglądasz ;) poszukuje takiej czapki i spódniczki <3

    >> Pozdrawiam 22 letnia mama z bloga http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne, klimatyczne zdjęcia <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam chokery wszelkiego rodzaju! Ślicznie wyglądasz, a zdjęcia mają bardzo świąteczny klimat <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. choker jest przeuroczy, zdjęcia bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń