Inspiracje | jesień/zima - Zaful

listopada 11, 2016


Nareszcie wolne! A raczej znowu! My w Polsce mamy dzień wolny z okazji Święta Niepodległości, a zagranicą sklepy organizują w listopadzie przeróżne, ogromne promocje. Każda z nas lubi robić zakupy. Fajnie jest też coś zaoszczędzić. Uwielbiamy kupić wymarzoną rzecz w niskiej cenie. Teraz możemy ziścić nasze marzenia i pokusić się na zakupy podczas promocji. Ja już upatrzyłam sobie kilka rzecz. Głównie na jesień i zimę - wybrałam sobie sweterki w przeróżnych fasonach i kolorach - tego nigdy za wiele. Strona Zaful.com ma bardzo bogaty asortyment i mało spotykany na innych stronach. Przesyłka za większe zakupy jest darmowa. Na zaful znajdziecie także ciekawe sukienki na imprezy/ studniówkę, nie zabraknie ładnych stroi kąpielowych czy pięknych letnich bluzek. Jak korzystać z promocji to na całego - a swoje must have zakupimy w okazyjnych cenach czy możemy zakupić prezenty na święta.
https://goo.gl/QOM5bl

A to kilka moich must-have. Swetry są moją miłością. Warto mieć je w różnych kolorach i fasonach, aby umilić sobie chłodne dni.
KLIK    |    KLIK    |    KLIK    |    KLIK    |    KLIK

Te sweterki ujęły mnie swoimi ciekawymi kolorami, splotem. Jak dla mnie są urocze i nietypowe. 


Zaful


A Wy jakie macie must-have? Lubicie kupować na promocjach?

You Might Also Like

2 komentarze