Studentka | sammydress

października 05, 2016

 I już nastał ten moment. Raczej niewyczekiwany. Idę na studia. Jutro pierwszy wykład. Nowe miasto, a nawet dwa. Co to będzie? Czy dam sobie radę? 
Mam nadzieję, że dobrze rozpocznę nowy etap mojego życia. Trzymajcie kciuki!
NASZYJNIK - KLIK
Naszyjnik w kolorze rose gołd.  Jest zdobiony swiecidelkami i można go otwierać i coś w nim umieścić. 

Na zdjęciach nowości z sammydress.com Rzeczy jak zawsze świetne - nic dodać, nic ująć. Bardzo polecam!

Pamiętajcie o kodzie do BPS

SAMMYDRESS  FACEBOOK | PINTEREST | GOOGLE PLUSBLOG | RETAILMENOT
VK | REVIEWS | REVIEWS

You Might Also Like

9 komentarze

  1. wyglądasz kwitnąco mimo jesieni za oknem
    Na studiach wszystko bedzie OK
    trzymam kciuki i pamietaj .....
    co Cię nie dobije to Cie wzmocni

    Będzie dobrze całuski <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo nietuzinkową urodę.
    Powodzenia na studiach. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również zaczynam w tym roku studia. :) Fajne ciuszki.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dasz rade, trzymam kciuki :D Śliczne ubranka :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia :)
    Co do zdjęć, proponuję wstawiać większe :)
    Pozdrawiam, Cami

    OdpowiedzUsuń
  6. Dasz! I choć nie znam szczegółów życzę powodzenia!
    Xavilove Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. na początku jest podnieta i ekscytacja, potem zacznie sie NIE chodzenie na wyklady i olewka hehe :D. ja juz skonczylam, zostala mi tylko obrona, która mam za 2 tygodnie <3 haha :d powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  8. O nic się nie martw. Pamiętaj ! Pozytywne myślenie to podstawa, wszystko zaczyna się w głowie ! :) To od Ciebie zależy jak będzie wszystko wyglądało. ;) Nastawisz się źle - będzie źle, nastawisz się dobrze - będzie dobrze. =) Masz charakterystyczny i oryginalny typ urody :* Gratuluję studiów.
    Zapraszam do mnie: http://bylasobiepanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń