Przytulnie |

października 19, 2016


Wiele osób lubi jesienne wieczory. Lubią zaszyć się pod kocem z kubkiem gorącej herbaty. Mi nie potrzeba jesieni, często tak robię i nie potrzebuję do tego tej pory roku. Ale to fakt, ze w zimne dni lubię wygodnie usiąść i wypić moje ulubione cappuccino.
Wiadomo nie można tylko siedzieć pod kocem, oglądać seriale i się obijac. Warto też zrobić coś dla siebie - poczytać,  pouczyć się, zrobić domowe spa.
Ale koniec mojej gadaniny - dziś chcę Wam pokazać rzeczy, które świetnie sprawują się jako dodatki domowe. Jak wiecie lubię różne drobiazgi, wiec dziś post o nich.
Na sobie mam bluzkę z wiązaniem - hit sezonu. Jestem z niej bardzo zadowolona - dobry materiał,  fajnie wykonana. Pochodzi ze strony dresslily.com przesyłka tam jest darmowa,  co jest ogromnym plusem.
BLUZKA - KLIK
  
  
Jedną z moich nowości jest osłonka. Można ją zastosować na kilka sposobów. Może służyć jako osłonka na świecę, pojemnik na pędzle, długopisy.  Moim zdaniem pojemnik świetnie wygląda i może pełnić wiele funkcji. Jest dostępny w kilku kolorach. Do mojego pokoju najlepiej pasuje w odcieniu różowym. 
Następna rzecz to stojak na biżuterię. Cudownie wygląda i bardzo ładnie będzie wyglądać na toaletce czy komodzie. Jest dostępny w kilku kolorach.
Ostatnia rzecz to długopis.
Ile bym ich nie kupiła, zawsze nagle mam ich coraz mniej. Poza tym robie dużo notatek, więc bez długopisu ani rusz. Ten jest żelowy.
Podobają Wam się moje nowości? 

Pamiętajcie o kodzie rabatowym do bornprettystore.com 
LINK 2

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Piękny masz jasny pokój uwielbiam takie klimaty
    Osłona super i stojącej fajny do uporządkowania biżuterii

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta bluzka jest świetna! ;*
    absolvedreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te nowości! Przydałby mi się taki stojak na biżuterię :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rzeczy, jednak najbardziej wpadła mi w oko bluka i stojaczek na biżuterię, muszę sobie taki sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje paznokcie wyglądają cuudownie! Pojemnik/świecznik prezentuję się naprawdę fajnie!
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo wszystko nie lubię jesieni :( Śliczne zdjęcia! Planuję właśnie kupić sobie takie osłonki na świeczki :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super gadżety :)



    thesnowtime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. gustowni i po prostu pięknie:) świetna bluzeczka! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta bluzka jest aaaaaaaaaaaaaaaaaa! piękna :)
    zofiakuca.online

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te twoje nowe rzeczy ;) Najbardziej to spodobały mi się te bransoletki ;p Zapraszam do siebie: http://bogwilife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń