Soufeel |

września 23, 2016


Błyskotki. Każda z nas lubi błyszczeć, czuć się wyjątkowo i być zadbaną. Każdy najmniejszy szczegół pełni istotną funkcję. Takim ważnym elementem jest także biżuteria.
Z wiekiem doceniam srebrną biżuterię. Jak dla mnie ona pasuje do wszystkiego. Doceniam jej prostotę, która ma w sobie tyle wdzięku.
Dziś chcę Wam pokazać biżuterię od Soufeel
Wyjątkowa biżuteria wykonana ze srebra próby 925. Firma zapewnia bardzo dobrą jakość w niskiej cenie. Co więcej, oferuje darmową dostawę za zamówienie powyżej 59 dolarów. Mamy 365 dni na wymianę lub zwrot biżuterii.
przesyłka dochodzi do bas w szybkim czasie i bardzo bezpiecznie. Zapakowana została w kopertę bąbelkową. Każdy element biżuterii znajduje się w strunowym woreczku. Koperta bąbelkowa trafia do pudełeczka, a pudełeczko do kolejnej koperty. Oprócz bransoletki w paczce znajduje się certyfikat próby srebra, woreczek na biżuterię, ściereczka do czyszczenia - wszystko sygnowane logiem firmy.
Wybrałam znaną wielu osobom bransoletkę z charmsami oraz naszyjnik z moim imieniem. Biżuteria jest starannie wykonana z dbałością o każdy detal. Bransoletka dobrze leży, zapięcie działa bez zarzutów. Zawieszki cudnie się prezentują. Naszyjnik jest delikatny, uroczy, z klasą - lubię takie spersonalizowane rzeczy. Kolejną spersonalizowaną rzeczą jest jedna z zawieszek bransoletki - serduszko ze zdjęciem - przedstawiającym mnie w Turcji, w Pammukale - uwielbiam podróże i to piękne miejsce i chciałam mieć taką pamiątkę po tej wycieczce. Charmsy świetnie prezentują się razem na jak i osobno. Sama bransoletka również pięknie wygląda.
Serdecznie polecam firmę Soufeel i zapraszam do obejrzenia mojej biżuterii, która idealnie sprawdzi się na prezent i nie tylko.



Tak prezentuje się moja biżuteria od Soufeel . Jestem nią zachwycona i oczarowana. Polecam markę i zapraszam do odwiedzenia jej strony.

Mam dla Was kod rabatowy, który daje Wam 5% rabatu - korzystajcie :)
BLOG5

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Podoba nam się ta biżuteria!
    Z miłą chęcią dodajemy Twój blog do obserwowanych :)

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze idealna biżuteria od Soufeel! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna biżuteria! Naszyjnik z imieniem super :)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne błyskotki!! :-) delikatne ale takie wyraziste :-)

    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post :)
    http://aagnesblog.blogspot.com/2016/09/jealousy-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale przepiękna biżuteria! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetny ten kokoso-słoń haha :)
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne rzeczy, szczególnie słoń :D Nigdy nie słyszałam o tej stronie.
    Imbirkowy blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Słonik jest uroczy i taki słodki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę jest piękna :)
    Mogłabyś u mnie poklikać ? :) marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń