Pierwsze |

września 19, 2016

 W powietrzu już czuć jesień. Chłodny wiatr. Zimne poranki. Szybko zachodzące Słońce. Coraz krótsze dni. A ja jeszcze żyje wakacyjnym ciepłem, które doświadczyłam na wyjeździe. Tydzień w krótkich spodenkach, zwiewnych bluzkach i sandałkach robi swoje. Ale się cieszę, że w Polsce jest chłodniej - co za dużo to niezdrowo.Dziś pokażę Wam świetną kurtkę na jesień - ramoneska w kwiatki. Jestem nią zauroczona. Dobra jakość, świetne wykonanie. Dobra rozmiarowo. Oprócz kurtki chcę Wam pokazać etui na pieniądze, portfel. Wykonane z plastikowego/gumowego materiału, więc łato utrzymać je w czystości. Fajny wzór. Nowości pochodzą z zaful.com

           

A Wy czujecie już "ten" klimat, ten czas?

You Might Also Like

7 komentarze

  1. świetnie wyglądasz :)
    Kochana jeśli możesz kliknij w link w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kurtka, sama zastanawiałam się nad jej zakupem. :) Oczywiście kliknęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne etui! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne etui!
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie wyglądasz po urlopie - wakacje Ci służą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Etui bardzo ładne, a i kurteczka ciekawa :)
    Pozdrawiam,
    www.kawa-z-mlekiem-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń