Moje miejsce | cz.2

września 22, 2016

Moje miejsce. Moje małe miejsce. Jedyne i niepowtarzalne. Już kiedyś Wam je pokazywałam. Było troszkę inaczej, ale tylko troszkę - jak chcecie zobaczyć jak było, to zapraszam do wpisu KLIK
Na wiosnę zmieniłyśmy z mamą dodatki i w pokoju teraz jest bardzo jasno, delikatnie. Jasny róż teraz króluje. Ostatnio mam zajawkę na poduszki, wymyślne poszewki. Już przyszło do mnie kilka ciekawych poszewek i wiele innych fajnych gadżetów - jeśli chcecie mogę napisać taki post - co o tym myślicie?
A teraz zapraszam na kilka zdjęć mojego pokoju.
Ostatnio podczas mojego wyjazdu dotarły do mnie poduszki donuty. Jestem w nich zakochana. są dosyć spore. Bardzo starannie wykonane. Dosyć miękkie. Ładnie pachną i są bardzo miłe w dotyku.

Ostatnio doszła do mnie także buteleczka na perfumy. Mała, poręczna, idealna do torebki. Wlewamy swoje ulubione perfumy i możemy je mieć zawsze przy sobie. Buteleczka jest dostępna w kilku kolorach i kolory są wysyłane losowo.
Pamiątka z wakacyjnego wyjazdu, z którego niedawno wróciłam - kto wie skąd?
Proszę napiszcie mi jakie posty chcielibyście u mnie zobaczyć. Planuję posty z moich wakacyjnych wyjazdów i kilka postów ubraniowych, mam jeszcze inne posty w zanadrzu, ale jak macie jakieś ciekawe pomysły dajcie znać. Zapiszę je sobie i mam nadzieję, że zrealizuję.
 

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Fajne te rzeczy, klik - 54,90zł, 6,01zł :)
    Mogłabyś kliknąć w linki TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie te poduszki sa słodkie- takie do schrupania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te donuty są świetne, poklikne ;>


    Możesz poklikać u mnie w najnowszym poście?
    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, te pączuchy są sztos! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia!
    Zaobserwowałam i będę wdzięczna za rewanż :)

    Zapraszam Cię do mnie:
    -> Blog: "Drobnostek świat" :)

    Napisz Kochana co dziś Cię dobrego spotkało?!
    Niech ten dzień stanie się lepszy! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne to twoje miejsce :) A poduszki donuty są świetne!
    Imbirkowy blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale podyszk są genialne <3
    Możesz napisać o propozycjach tzn inspiracjach wnętrz :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna poduszka :D
    klikniete
    Mogłabyś u mnie poklikać ? :) marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń