Makijaż | BPS

września 04, 2016

Dziś wpis z recenzją paczki z bornprettystore.com
Tym razem nie postawiłam na biżuterię, jak to bywało najczęściej.  Zdecydowałam się na pędzle i szminkę. W mojej kosmetyczce brakuje dobrych pędzli. Ostatnio zamówiłam kilka zestawów, aby móc je przetestować i zdecydować, które mi odpowiadają.
Chcę, by mój makijaż był coraz lepszy i urozmaicony, a do tego przydadzą się w miarę dobre pędzle jak na początek przygody z makijażem. Pędzle mają ciekawy, niespotykany kolor. Wizualnie mi się podobają. Przyszły dobrze zapakowane. Są dosyć miękkie. Jeszcze ich nie testowałam, ale niedługo to zrobię.
Oprócz pędzli zamówiłam szminkę. Jest dwukolorowa. Kolor jest delikatny. Pozostawia po sobie miłe wrażenie na ustach. Jest bezzapachowa. Mi kolor odpowiada. Dobry na co dzień.



Pamiętajcie o kodzie rabatowym do BPS:
LINK 2

Zapraszam na moje social media:

You Might Also Like

4 komentarze

  1. fajna pomadka Takich jeszcze .. wstyd sie przyznać nie widziałam u nas w sklepach - może za mało patrze ???/

    OdpowiedzUsuń
  2. alez te pomadki są w rewelacyjnych kolorach super

    http://www.bornprettystore.com/double-colored-stick-perfect-natural-cream-moisture-gloss-colors-p-13871.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne pędzle+ super pazurki ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pędzle! Pomadka jaka fajna, dwa kolorki :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń