Jesienne stylizacje | Sammydress

września 28, 2016


Jesień, jesień. wszędzie tylko o jesieni. U mnie też. Szukam inspiracji na jesienne zakupy. Z reguły najczęściej stawiam na spodnie - nawet jeśli chodzi o wiosnę czy lato. Tym razem uznałam, ze może warto zakupić jakieś spódniczki. przecież nawet jak jest chłodno i ponuro można się bawić ubraniami. mam tyle ubrań, a większości nie noszę. Pokaże na blogu, a potem wszystko idzie do szafy i o tym zapominam. czas to zmienić! Trzeba bawić się modą, eksperymentować. Zawsze jakiś sposób na jesiennego lenia czy nudę. Poza tym zawsze lepiej zaplanować stylizację dzień wcześniej. Rano w pośpiechu do pracy, szkoły czy na uczelnię ubieramy co popadnie, a tak nie może być. To jak ogarniamy się i dbamy o swój wizerunek?

dziś pokażę wam dwie jesienne stylizacje - ze spódniczkami w roli głównej. Bardzo podoba mi się ich fason i materiał. Może wkrótce znajdą się u mnie w szafie..

 KLIK      |     KLIK     |     KLIK     |     KLIK     |     KLIK     
A Wy co najczęściej ubieracie jesienią? Popadacie w "modową" rutynę?

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Jakoś średnio mnie przekonują spódniczki, ale chętnie przeglądnęłabym inne inspiracje jesienne :)

    OdpowiedzUsuń