Dawka inspiracji | pokój

września 22, 2016

Będąc w temacie mojego miejsca - pokoju, dziś chcę Wam pokazać inspiracje. Lubię przeglądać różne strony internetowe, aby zainspirować się, aby znaleźć ciekawe pomysły na moje miejsce.
Takie strony często pomagają mi ukierunkować mój styl. Oprócz tego lubię jeździć do Ikei czy innych sklepów typu Pepco, aby zasięgnąć ich pomysłów. Poza tym niedługo  jadę na zakupy do Ikei :D
Lubię oglądać pokoje w Ikei, ich aranżacje, bardzo to lubię robić - ale raz na jakiś czas. jak za często sie ogląda, to robi to się nudne i męczące - zresztą jak z wszystkim - co za dużo to niezdrowo.

 KLIK
 KLIK
 KLIK
 

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Super pierwsza duża szafa i pólka na buty :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. takie miejsce na buty bym musiała sobie sprawić ;) Poklikane ;>

    Możesz poklikać u mnie w najnowszym poście?
    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Te krzesła są boskie <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie stolik pod laptopa to podstawa :D

    OdpowiedzUsuń