Back to school | trendsgal

września 01, 2016

Dziś mamy 1 września. Większość młodzieży poszła na rozpoczęcie roku zkolnego. Ale ja nie. Ja mam kolejny miesiąc wakacji. Najdłuższych wakacji mojego życia. I chcę wykorzystać ten miesiąc jak najlepiej. We wtorek wyjeżdżam - z wyjazdu będzie fotorelacja na snapie - natalowka oraz instagramie - natalovvka - koniecznie dodajcie, aby być na bieżąco. 
To dziwne uczucie, kiedy we wrześniu spokojnie siedzę w domu, popijam cappuccino i nie mam żadnych zmartwień związanych ze szkołą. Widziałam dziś tyle uczniów w galowych strojach. A ja szłam jak gdyby nigdy nic, jakby zawsze było tak, że wrzesień mam wolny. Do dobrego człowiek za szybko się przyzwyczaja.
Życzę Wam, aby nadchodzący rok szkolny przyniósł Wam wiele doświadczeń - zarówno pozytywnych jak i negatywnych. Uczcie się na swoich błędach,. Nie marnujcie czasu. Uczcie się systematycznie. Jeśli zdajecie w tym roku egzaminy gimnazjalne czy maturę - nie zostawiajcie nauki na ostatni moment. I po prostu wykorzystajcie ten rok jak najlepiej - uczcie się, pielęgnujcie znajomości i znajdźcie balans między nauką a przyjemnością.
Dziś przygotowałam dla Was kolaż ze stylizacją ze strony trendsgal.com Mają ciekawy asortyment. Wybór jest ogromny. Mi w oko wpadły rożne torebki, bomberki czy spodnie. Ciekawe jak z jakością towarów z tej stronki.

 
Outfit składa się z hitu sezonu - bomberki, crop topu, boyfriendów, sportowych butów oraz czarnej torebki. Prosta stylizacja idealna na co dzień. Jestem zakochana w bomberkach, krótkich bluzkach i boyfriendach - po zgubieniu kg - czuję, że mogę nosić zupełnie inne rzeczy niż wcześniej i mogę nosić szerszą gamę ubrań. Dlatego jeśli coś Wam w sobie nie pasuje - zmieńcie to - teraz jest idealny moment - kiedy mamy napięty grafik, łatwiej jest nam się zmotywować! :)

TRENDSGAL | BUYER SHOW

 

You Might Also Like

6 komentarze

  1. super
    Zazdroszcze takich długich wakacji ... ja tak nie miąłam poszłam do pracy w sierpniu :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ciuszki, kliknięte.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy! Poklikałam :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega ta stylizacja! Poklikałam :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nauka systematyczna jest ważna, ale bez przesady xD Czasem się po prostu nie da! Świetne zestawienie ciuchów, najbardziej mi się podoba ta bluzo-kurtka xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikałam, bardzo ładne rzeczy wybrałaś! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń