Recenzja | Zaful

sierpnia 04, 2016

Jak Wam mija tydzień? Mi niestety na leniuchowaniu. Pogoda w kratkę, raz deszcz, raz słońce. I ciężko jest cokolwiek ze sobą zrobić. Przyszło do mnie dużo nowości i przez zmienną pogodę nie mogłam ruszyć na zdjęcia. Codziennie krzyżowała mi plany. Jak rano było w miarę ok to później lało. Ale dziś mi się udało i mam Wam do pokazania kilka stylizacji. Dziś zobaczycie nowości od strony www.zaful.com Przesyłka dotarła do mnie bezpiecznie, ubrania były zapakowane w woreczki. Rzeczy są dobrej jakości - wszystko na plus.
Pierwsza stylizacja jest na sportowo. Top w palmy bardzo mi się podoba. Palmy kojarzą mi się z wakacjami, dlatego nie mogło w mojej szafie zabraknąć bluzki w palmy. Jest dobrze wykonana, z miłego materiału. Palmy oraz ich tło mają wyraziste kolory.
Do bluzki dobrałam luźne spodnie oraz slip-ony. Całość tworzy miejski, sportowy look na co dzień.
 top - KLIK | spodnie - orsay | slip-ony - banggood
 Druga stylizacja składa się z prostej, czarnej sukienki. Sukienka jest wykonana z lekkiego materiału, który moim zdaniem świetnie sprawdzi się na plaży. Idealnie posłuży nam jako narzutka na stój kąpielowy - będzie ładnie wyeksponowany przez wycięcia pod pachami. Jeśli jesteście bardziej odważne to taka sukienka sprawdzi się na upalne dni, aby nosić je na co dzień. Ogólnie sukienka wygląda jak na stronie, jest w niskiej cenie.

 sukienka - KLIK | naszyjnik - bornprettystore.com

Ubrania ze strony www.zaful.com są godnie polecenia. Wyglądają tak samo jak na zdjęciach, zgadzają się wymiary, są dostarczane bezpiecznie.


ZAFUL | INSTAGRAM | FACEBOOK 

 
Podobają Wam się stylizacje? Znacie tą stronkę?
 

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Jaka śliczna ta czarna sukienka <3
    :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice pictures, I like the dark blue dress, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie sukienka wybitnie palzowa a te palmy wygladaja cudnie i wakacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka mi się bardzo podoba, ale właśnie raczej na plażę niż do codziennego hasania po ulicach. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te ciuszki :)
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Obydwie stylizacje świetne, cudowny top :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń