Recenzja | Twinkledeals cz.2

sierpnia 10, 2016

 Przyszła pora, aby pokazać Wam resztę nowości ze sklepu twinkledeals.com Jak wiecie z zamówienia jestem bardzo zadowolona. Szybko czas przesyłki, dobra jakość produktów, produkty identyczne jak na stronie i rozmiarowo też nawet się zgadzają.
Top w urocze palmy. W te wakacje choruję na motyw palm. Bardzo mi się podoba, więc nie mogło takiej bluzki u mnie zabraknąć. Top jest lekki, miły w dotyku. Ma ciekawe wycięcia po bokach - idealne na lato.

spodnie - h&m | buty - converse
Ta bluzeczka kusiła mnie od dłuższego czasu. Niby zwyczajna, ale dzięki kwiatkom na dole jest słodka. uwielbiam takie małe detale, które nadają rzeczy "to coś".
Bluzka jest wykonana z przyjemnego materiału i również wygląda identycznie jak na stronie (tak wiem, powtarzam się, ale taka prawda).
spódnica - orsay | sandały - cndirect.com
Bluzka - elegancka i też odpowiednia na co dzień. Zapinana na zamek. Świetnie wygląda zestawiona ze spódniczką. Bluzka przyda mi się na spotkania z rodziną jak i do codziennego użytku.
spódnica - primark | szpilki - nn



 TWINKLEDEALS |  INSTAGRAM 




You Might Also Like

2 komentarze

  1. Cudne te ciuszki .... a te kwiatki na szarej są urocze :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne ubrania *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń