Następny |

sierpnia 11, 2016


Dzisiejsze miejsce do zdjęć wzbudziło we mnie sentyment. Ogólnie ostatnio bardzo bierze mnie na sentymenty i wspomnienia. Zdjęcia stylizacji, która zaraz zobaczycie, wykonałyśmy niedaleko mojej szkoły - dosłownie trzy kroki. I właśnie wtedy dotarło do mnie, że zakończyłam pewien etap swojego życia jakim jest nauka w liceum. Już więcej nie zasiądę w tej szkolnej ławce, nie będę słuchała Diabłowęzła na przerwie, nie będę narzekała na natłok zadań czy na nauczycieli. Moja przygoda już się zakończyła i to w maju, a do mnie dopiero teraz zaczyna to docierać. 
I już w październiku zaczynam następny rozdział mojego życia - jaki będzie, już wkrótce się okaże, co mi jest dane i przeznaczone.
 

Na zdjęciach widzicie kolejne nowości ze sklepu internetowego cndirect.com Ja mam szczęście do trafiania na rzeczy bardzo dobrej jakości - koszula, buty, bransoletki oraz okulary to świetne rzeczy. Koszula jest bardzo biła, lekka. Buty wygodne, rozmiarowo też dobre, lekkie. bransoletki są ładnie wykonane, a okulary nie są za luźne i dobrze trzymają się na głowie.

______________________________________________


A Wy macie sentyment do pewnych miejsc? Czy zaczynacie nowy etap?

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Wszystko sie kiedys kończy i coś nowego sie zaczyna ... taka kolej rzeczy
    Będzie wszystko dobrze Dasz radę Potraktuj to jako kolejne wyzwanie zyciowe ....
    i zawsze pamiętaj ... co nas nie zabije to nas wzmocni :-)
    Stylizacja urocza a pieski cudne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. I'm absolutely in love with the doggy printed blouse, I adore dogs! And it looks super cute on you too. :)
    Would you like to follow each other? I'm following you from now. :*

    http://couturecase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dopiero za rok zakończę gimnazjum, świetna stylizacja ;)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka śliczna koszula <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia, koszula meeeega <3 No śliczna po prostu :))

    Zapraszam :)) http://true-life-from-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń