Mniam | Twinkledeals

sierpnia 30, 2016

 Mniam! Każdy z nas lubi słodkości. jedni jedzą je bardzo często, inni trochę mniej. Ja ograniczam spożywanie słodkich przekąsek (choć ostatnio nawet jogurt naturalny jest dla mnie za słodki) :D
Dla osób, które lubią słodkości, ale nie raczą się nimi za często - mam świetne alternatywę - donut - koło ratunkowe. Przeglądając wiele fotek na insta z donutem w roli głównej- bardzo chciałam go posiadać. i Oto jest mój! Bardzo ładny, szkoda, że nie różowy, ale niestety były wyprzedane. Mógłby być większy, ale już mam pojęcie za jakim donutem rozglądać się następnym razem. Biorę go ze sobą na wakacje i mam nadzieję, że uda mi się z nim zrobić jakieś fajne, letnie zdjęcia.  Donut to część mojego zamówienia z Twinkledeals. Rzeczy jak zawsze bardzo dobrej jakości. Przesyłka jest darmowa. Oprócz donuta otrzymałam okulary marmurki, bransoletkę z motywem marmurka oraz torebkę, która przypomina ramoneskę z ćwiekami. Wszystko oryginalne i bardzo modne - dla mnie bomba.
Z rzeczy jestem bardzo zadowolona i bardzo je Wam polecam.
bluzka - new look | spodenki - wrangler | sandały - cndirect 


dodawajcie mnie na snapie i insta - szykuje się ogromny spam! <3
 

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Donut rewelacja Jestem pod wielkim wrażeniem Faktycznie mógłby byc większy Ale i tak jest super i baaaardzo apetyczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na samym początku myślałyśmy, że ten donut to poducha ;D A tu takie zaskoczenie :D Hehe ^^ Torebka bardzo fajna, a taką geometryczną bransoletkę mamy w planach kupić :D Słyszałyśmy o tej firmie, lecz z nimi nie współpracujemy, a szkoda :D Mają super asortyment :) Oczywiście poklikane ;) W wolnej chwili zapraszamy do nas ;* agssymi.blogspot.com Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny design tego kółka!

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale swietne rzeczy. Kółko mega :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. To koło jest genialne! Do schrupania. :D

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te kółko od razu skojarzyło mi się z Homerem :D torebka też niczego sobie :)
    https://check-it-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne koło do pływania

    https://skucinskaemi.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są te dmuchane koła! W następnym roku muszę sobie takie sprawić :)

    Pozdrawiam
    dandiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uczciwie poklikałam! Zawsze chciałam mieć takiego donut'a :)
    **************************************************************************
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    DREAMSSTATION- KLIK
    Mogłabym poprosić o 5 klików? Byłabym bardzo wdzięczna za pomoc :)

    1. KLIK
    2. KLIK
    3. KLIK
    4. KLIK
    5. KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju, ten donut jest świetny! Może rzeczywiście mógłby być nieco większy, ale mam nadzieję, że mimo wszystko Ci się sprawdzi x
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń