Domowo | banggood

sierpnia 03, 2016



Dziś kolejna część domowych inspiracji ze stronek internetowych. Lubię przeglądać strony internetowe, zdjęcia, aby zainspirować się i zaczerpnąć pewne pomysły i przemycić je do siebie. Już niedługo studia i chcę, by mój pokój był taki "mój", dlatego rozglądam się za różnego typu akcesoriami. Na chińskich stronkach jest wiele ciekawych rzeczy do domu. Jestem ciekawa jaka jest ich jakość i wykonanie. Może już niedługo się o tym przekonam. A może Wy macie takie produkty z tego typu stronek? Polecacie, lubicie? Z chęcią dowiem się co kupujecie na Internecie, co jest godne polecenia a co nie. Czekam na komentarze!


 Rzeczy na zdjęciach pochodzą ze strony banggood.com Na zdjęciach wyglądają cudnie - co sądzicie o tych rzeczach?




A Wy lubicie kupować akcesoria do domu?



You Might Also Like

8 komentarze

  1. Donuty sa swietne strasznie apetyczna poduszka - do schrupajia :)
    Zapraszam: zwyklejmamy.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  2. Te poduszki są świetne, z chęcią przygarnęłaby tą w kształcie arbuza! *_* Poklikałam. :)
    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dywan mi się spodobał ;) Jest w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne rzeczy! Poduszki najlepsze <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Poduszki w kształcie pączków to sztos! :D
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Banggood ma ciekawy asortyment :) Poklikałam
    https://marrstyle.blogspot.com/2016/08/zaful-and-banggood.html Mozesz poklikać ? :)

    OdpowiedzUsuń