Wyjazd | pakowanie

lipca 08, 2016

Wakacje - nieodłącznie wiążą się z podróżami - małymi i dużymi, na krótsze i dłuższe dystanse, w Polsce lub zagranicę. Każdy z nas wyczekuje wyjazdu z niecierpliwością. Niestety z podróżami łączy się jedna przykra sprawa - pakowanie. Zawsze sprawia wiele trudności. Nie wiemy co zabrać, w co to zapakować. Często zdarza się, że czegoś zapomnimy. Sama średnio lubię się pakować. Na szczęście z odpowiednimi torbami i innymi gadżetami ta czynność może stać się łatwiejsza i przyjemniejsza. Wiele podróżuje i mam już dosyć spory zasób przydatnych toreb, walizek w różnych rozmiarach oraz innych użytecznych akcesoriów. Warto w takie się zaopatrzyć, bo naprawdę ułatwiają organizację naszej walizki/torby i pozwalają łatwo znaleźć daną rzecz.
           Niestety ceny bagażu w marketach są bardzo wysokie. Kilkaset złotych za walizkę to często spory wydatek, zwłaszcza dla osób, które nie podróżują za często.

Jeśli chcemy zrobić tanie zakupy związane z podróżą polecam zajrzeć na strony internetowe. Ja postanowiłam przejrzeć asortyment cndirect.com i sądzę, że jest wiele rzeczy, które są idealne na wyjazdy.

Przedstawię Wam moje must-have na wyjazdy :) 
1. WALIZKA / TORBA 
Najważniejsza rzecz. Warto zakupić torbę w rękę n krótsze wyjazdy - są lekkie i poręczne. często Przydają się na podróż samolotem, gdzie mamy ograniczony bagaż. Walizka na kółkach - wygodna, nie męczymy się - bo ją wozimy.
 


2. PAKOWANIE 
Warto kupić specjalne torby, aby dobrze zorganizować przestrzeń w torbie. W walizkach z reguły mamy specjalne przegródki. ten  zestaw toreb z cndirect.com jest świetny - różne wielkości, aby pogrupować i zapakować wszystko, co nam potrzebne.
Niebieska torba to przenośna lodówka - zatrzymuje ciepło bądź chłód. Idealna, by zachować świeżość produktów.
 

New 6PCS Travel Luggage Bag Clothes Organizer 

3. KOSMETYCZKI

Kolejny ważny element bagażu. Lubię te kosmetyczki wieszane - mieszczą sporo rzeczy, które możemy posortować rodzajami. Ta czarna jest super, bo jak jedziemy w kilka osób, to każda osoba może mieć swoją przegródkę.

 

Toiletries Hanging Organizer Travel

W groszki jest bardzo urocza, a te małe pastelowe idealne do torebki na najważniejsze kosmetyki :)


Mam nadzieję, że z moją małą pomocą wiecie, jak się pakować i gdzie znaleźć akcesoria w niskich cenach.

A Wy lubicie się pakować?

snapchat - natalowka | instagram - natalovvka

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Nas wnet czeka pakowanie, ponieważ wyjeżdżamy :) Na naszym blogu na pewno pojawią się relację z podróży :3 Genialny wpis <3 Bardzo pomocny ! Pozdrawiamy i ślemy buziole :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydatny post dla osób, którym pakowanie sprawia trudność. Ja, osobiście lubię się pakować, nie lubię tego wtedy, gdy mam się pakować na powrót :P
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, bardzo mi pomogłaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja strasznie nie lubię pakowania :/ Cały czas myślę, że coś zapomniałam :c

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam się pakować, gorzej potem z rozpakowywaniem :P Post bardzo dobrze napisany i przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubie się pakować :(
    marrstyle.blogspot.com możesz poklikac w ostatnim ?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pakowanie mnie niedługo czeka także wszystkie rady się na pewno przydadzą :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydatny post :) Bardzo przejrzyście zrobiony co jest dużym plusem :)
    Zapraszam-Mój blog
    PS: odpowiadam na obserwacje i komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na razie nigdzie nie wyjeżdżam ale za rok czeka mnie bardzo ciekawa podróż, więc rady z pakowaniem się przydadzą :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne tam walizki można kupić :) Ja średnio lubię się pakować , wole już być spakowana i jechać :D


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń