Beztrosko |

lipca 25, 2016

Lato, lato, lato. Moje wakacje w tym roku są bardzo długie i wydaje mi się jakby już trwały i trwały i trwały. Czuję taką beztroskę. Zapominam, że skończyłam szkołę średnią i niedługo zaczynam nowy etap w moim życiu. Nowy, nieznany mi etap.
Poza tym zamówiłam sobie tyle kombinezonów i letnich rzeczy, a nie wiem czy zdążę wszystko ponosić :D Dziś pokażę Wam kolejne nowości. Biały kombinezon z falbanką jest uroczy. Jednak zamawiajcie uważnie - patrzcie na cm - mój jest za luźny i przy szybkich ruchach góra mi opada.
Do kombinezonu dobrałam jasne sandały na grubym obcasie oraz kwiatkowy naszyjnik, który bardzo lubię.
kombinezon - KLIK | buty - sinsay | naszyjnik - bornprettystore.com
Druga stylizacja - z nutą elegancji i szyku. Sukienka jest uszyta z dobrego gatunkowo materiału. Ma piękne falowane wykończenia.

 sukienka - KLIK | szpilki - primark | kolczyki - bornprettystore.com


KOLCZYKI - KLIK
Takie wesołe kolczyki. Są wysyłane losowo, więc to, co otrzymamy, jest wielką niewiadomą i niespodzianką.

Otrzymałam ostatnio strój kąpielowy - niestety nie nadaje się na moją figurę. W biuście za bardzo się rozchodzi a majteczki są bardzo, ale to bardzo skąpe. Szkoda, bo jest taki ładny.

A dla Was wakacje się dłużą i trwają wiecznie? Też kupujecie tyle letnich rzeczy?

Przypominam o kodzie rabatowym do bornprettystore.com
http://i57.tinypic.com/30mnxy0.jpg

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Nice pictures

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasyka biel i czerń W obu kolorach wyglądasz super
    a kolczyki takie wesołe, na luzie akurat na letnie dni ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten biały kombinezon jest śliczny ale niestety troszkę to widać, że jest za luźny :(
    Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjęcia
    http://modnagysia.blogspot.com/…/hej-3-dzis-mam-dla-was-tro…

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są bardzo ładne i wyostrzone,widać to co najważniejsze jednak za bardzo są do sobie podobne
    Www.szerily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja jedna i druga, wyglądasz pięknie <3 kliknięte
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie ;) piękne zdjęcia ;)
    http://anthonytom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kombinezon i urocze kolczyki :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz w tej sukience :)
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    DREAMSSTATION- KLIK


    MOGĘ PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJĘ :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki śliczny kombinezon <3


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kombinezon, i ten strój kąpielowy taki cudowny, szkoda, że nie na Twoją figurę :(
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny kombinezon :)

    pozdrawiam:)

    http://styleveline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne ciuszki! Super kombinezon i sukienka oraz wspaniała biżuteria. ;) Uwielbiam lato, a w tym roku nie kupywałam zbyt wielu letnich ciuszków. :(

    OdpowiedzUsuń
  14. kombinezon i sukienka przepiękne <3 struj boski, więc szkoda że się jednak nie nadaje :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę tak długich wakacji! Kombinezon cudny :)
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia. Stylizacje bardzo mi się podobają. Biały kombinezon genialny *.*

    Zapraszam również do siebie: okiem-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny ten stój, szkoda bo jest naprawdę bardzo ładny ;)

    WYGRAJ PROMOCJE TWOJEGO BLOGA NA MIESIĄC ♥
    Kinga Dobrowolska–blog
    Zapraszam kochani ♥

    OdpowiedzUsuń