Upały |

czerwca 26, 2016

Nadeszła fala upałów. U mnie na szczęście już przystopowała. Dziś była bardzo fajna, znośna temperatura, wiaterek i deszcz. Kiedy są upalne dni, często mamy problem co ubrać. Moim zdaniem najlepsze na takie pogodę są kombinezony. Wygodne i wystarczy do nich buty i torebka oraz biżuteria i stylizacja gotowa. W tym sezonie strony internetowe oferują nam wiele typów kombinezonów - z ramiączkami, bez ramiączek, z odkrytymi plecami, z długimi spodniami, jednolite, we wzory. Wybór jest ogromny. 

Dziś chcę Wam pokazać kilka kombinezonów, które wpadły mi w oko. Ja jak wiecie uwielbiam pastelowe kolory i pokażę Wam takie kombinezony. W swojej kolekcji kombinezonów mam czarny z odkrytymi plecami , który ma długie nogawki, który prezentowałam jakiś czas temu na blogu, czarny na lato oraz biało-czarny we wzorki. Już czekam na kolejne kombinezony, więc kolekcja znacznie się powiększy :)

 
KLIK     |      KLIK      |      KLIK      |      KLIK      |     KLIK

Poza tym u mnie wszystko w porządku, wakacje trwają w najlepsze. Pracuję i czekam na wyniki matury, które już niedługo będą mi znane (5 lipca)

Udanego tygodnia! :)

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Ja to nie wiem co zakładać w takie upały, ponieważ cały czas gorąco. Piekne ubrania! :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. te błękitne kombinezony są prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe rozwiązanie, jeśli chodzi o typowy problem. "W co się ubrać?!"
    Bardzo ładne ubrania wybrałaś :D


    Zapraszam do mnie! ♥
    colorful-dreams9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńka ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne są :) 5.59 6.62 6.19'
    marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Również muszę zaopatrzyć się w jakiś kombinezon. Te co wybrałaś bardzo mi się podobają, poklikane ;)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Kombinezony są mega! Poklikane.

    https://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja za upalami nie przepadam,ale coz takie uroki lata :D Co do kombinezonow to swietna alternatywa dla spodenek i bluzk.Nie trzeba wtedy kombinowac co z czym połaczyc :)
    http://aparatkaa97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy przepiękny, ale niestety nie pasują mi takie kroje... mam zbyt szerokie ramiona :(

    OdpowiedzUsuń