Soufeel |

czerwca 24, 2016

Każda z nas uwielbia błyskotki. Lubimy nosić biżuterię ze srebra. W niej czujemy się elegancko i z klasą. Dziś chcę Wam pokazać bransoletkę ze srebra próby 925 od Soufeel.
Paczka przychodzi bardzo szybko. Bransoletka jest zapakowana w woreczek, następnie w kopertę bąbelkową a następnie do pudełka i potem do koperty. W pudełeczku znajduje się bransoletka oraz charmsy w strunowych woreczkach oraz ściereczka do czyszczenia biżuterii. Otrzymujemy także certyfikat, że biżuteria jest wykonana ze srebra próby 925. Biżuteria jest w okazyjnie niskich cenach. Wysyłka za zamówienie za ponad 59$ jest darmowa. Mamy 365 dni na ewentualny zwrot lub wymianę biżuterii. Na stronie znajdziemy wiele różnych charmsów. Są pogrupowane w kategorie. Możemy stworzyć spersonalizowane zawieszki. Jest bardzo wiele możliwości - więc z każda z nas może wybrać coś dla siebie.  
         Pokażę dziś moją bransoletkę - w pastelowych kolorach oraz ze specjalnym motywem, który upamiętnia moje ostatnie "naście"



Jak widzicie biżuteria jest starannie wykonana. Mi bardzo się podoba. Serdecznie Wam ją polecam!


KOD RABATOWY
BLOG5
5% na zakupy w sklepie SOUFEEL



Udanego weekendu!

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Ja również miałam okazję przetestować ich biżuterię i jestem zachwycona. Te bransoletki są po prostu cudowne! *-*

    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletka prezentuje się bardzo ciekawie :)Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rok temu tez dostalam taka:))

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne są te drobiazgi ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest podoba mi si to, że zapięcie jest serduszkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka cudna! Też mam <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda naprawdę niesamowicie!

    https://strong-power.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja od trzech tygodni czekam na swoją paczkę, niestety zaginęła na dwa tygodnie na poczcie w Warszawie (jak dobrze, że istnieje opcja śledzenia przesyłek). Nie mogę się już doczekać i mam nadzieję, że za kilka dni będę ją już miała. :) Twoja jest świetna!

    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też już miałam okazję ją zamówić :)
    Jest przepiękna :*


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetną ją wybrałaś! Wow :D U mnie w sumie taki sam post :D Moze wpadniesz spojrzeć jakie ja zawieszki wybrałam ? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dostałam jeszcze PRZEPIĘKNE pudełeczko <3

    OdpowiedzUsuń