Morze |

czerwca 28, 2016

Wczorajszy wypad nad morze był bardzo spontaniczny - przyjechała do nas rodzina z Litwy  i bardzo chcieli pojechać nad polskie morze. Do Morza Bałtyckiego mam bardzo blisko - tylko 18 km. Pogoda jak dla mnie idealna - ciepło, wiaterek - taką pogodę najbardziej lubię :) niestety po krótkim wypadzie nad morze, musiałam jechać do pracy, więc tylko przez chwilkę mogłam nacieszyć oko plażą i morzem. Dobrze, że miałam na drugą zmianę i miałam możliwość spędzić czas z Zariną, którą widzę raz na kilka lat. Fajne są takie niespodziewane odwiedziny. A czy do Was wpada ktoś z daleka niespodziewanie?
Na zdjęciach widzicie Zarinę oraz moją mamę - autorkę większości zdjęć na moim blogu - tych zdjęć, naz których mnie widzicie :D
 Żaden wypad nie obędzie się bez selfie :)

Wypad nad morze skłonił mnie do przygotowania wishlisty ze strojami kąpielowymi. Ja nie przepadam za leżeniem na plaży i opalaniem się. Najbardziej lubię pływać a i to bardziej lubię robić na basenie. Jednakże kiedy jestem na wyjeździe za granicę, jestem w stanie skusić się na kąpiel w morzu w pięknej, egzotycznej scenerii. Ostatnio widzę w sklepach wiele ładnych kostiumów. Niestety ceny są mniej ładne. Z pomocą przychodzą nam chińskie stronki internetowe, na których można kupić stroje kąpielowe w niskich cenach. 
Na wholesalebuying.com jest spory wybór stroi kąpielowych. Jednoczęściowe, dwuczęściowe, na ramiączkach, bez ramiączek, z wycięciami, kolorowe, wzorzyste, jednolite - czego dusza zapragnie. Moim zdaniem na tej stronce jest największy wybór kostiumów - przekonajcie się sami!
Zobaczcie, co mi przypadło do gustu :)

 KLIK     |    KLIK    |    KLIK    |    KLIK    |    KLIK    |    KLIK    |    KLIK    |    KLIK

Mam jeszcze dla Was kod rabatowy - 8% na zakupy na wholesalebuying.com 
wb8vechat

Udanych zakupów :)


You Might Also Like

11 komentarze

  1. stroje piekne ale dla mnie numerem jeden jest białe pareo ;-) Cudne

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę, że do morza masz tylko 18 km. Ja muszę pół Polski przejechać.
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  3. O nawet ja tu jestem ? 😀
    Cudny dzień z rodziną z Litwy 😆

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kostium 2 świetny :)



    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ojj ja nad morze mam dosc daleko:((

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo :) Super rozpoczęłaś wakacje ^^ Oby tak dalej :D Oczywiście SELFIE musi być :D My możemy sobie pomarzyć o wyjeździe nad morze, ponieważ mieszkamy na drugiej cześci polski w górach :D Hehe ^^ Świetny wpis ;) Jak Ci mijają wakacje ? :3 Pozdrawiamy i ślemy wielkiee buziole :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam polskie morze. :) Śliczne stroje i zdjęcia! <3
    Pozdrawiam ♥
    NOWY POST na zone-of-smile.blogspot.com (klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie śliczne zdjęcia! <3
    Oczywiście obserwuję :)
    <a href='http://julixx-blog.blogspot.com">Julixx-blog(Kliknij)♥</a>

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko 18 km do morza ? aaaaaaaaaaaaaaa mega zazdro!
    ja pol Polski muszę przejechać, aby tam się znaleźć, dlatego jak już tam jestem, to celebruję te chwile na maxa, bo dosyć rzadko się zdarzają :/

    super wyglądacie, buźki usmiechnięte, czego chcieć więcej :)

    6,39$, 4,70$, 6,05$, 3,82$
    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczery klik w sukienkę Sheinside oraz bluzkę z poprzedniego posta? :)
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń