Szaleństwo |

maja 08, 2016

             Ostatnio szaleję za pięknymi torebkami. Muszą być kolorowe, zwariowane, nietypowe. lubię się wyróżniać, nie lubię być taka jak wszyscy. Według mnie torebki są bardzo istotne w każdej stylizacji. Jak już widzieliście na blogu, ostatnio przygarnęłam uroczą torebkę stokrotkę i pięknego pieska. I na  tym nie koniec. Zamówiłam kolejne ciekawe torebki.
             Lubię się bawić modą i sądzę, że takie kreatywne torebki to jest coś. Zwłaszcza teraz kiedy jest lato warto kupić sobie torebki w pastelowych kolorach lub bardziej intensywnych. Trzeba szaleć i eksperymentować.
             Dziś pokażę Wam moje propozycje torebek. Zakochałam się w tych pastelowych i w tym kreatywnych. 


  • Torebka w pastelowym odcieniu fioletu (TUTAJ) - piękna, dosyć duża. Jak dla mnie ma w sobie klasę.
  • Różowa torebeczka (TUTAJ) - mała, zgrabna, wygląda na wykonaną z dobrego materiału 
  • Torebka babeczka (TUTAJ)- na tą właśnie czekam. Jest przeurocza. Lubię jeść babeczki. 
  • Torebka lód (TUTAJ) - jest moda na etui na telefony w formie loda, to nadszedł też czas i na torebki 
  • Miętowy plecaczek (TUTAJ) - bardzo ładny, pastelowy, ciekawy zamiennik dla torebki 
  • Torebka kot (TUTAJ) - jak dla mnie przypomina kotka, dostępna w innych wariantach kolorystycznych  
  • Torebka biedronka (TUTAJ) - słodka, także dostępna w różnych kolorach

Podobają Wam się moje propozycje? Lubicie nosić szalone torebki czy wolicie stonowane kolory i standardowe kształty?

Miłego tygodnia - ja uciekam się relaksować i jeszcze trochę pouczyć - już tylko 3 matury przede mną :)

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Piękne torebki ! :D Takie kreatywne ;) Miętowy plecaczek jest śliczny *0* Torebka kot urocza ! <3 Świetny post. Pozdrawiamy :) Poklikasz u nas ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego kotka to sama bym przygarnęła!

    OdpowiedzUsuń
  3. Babeczkowa jest boska i marzy mi się od dłuższego czasu :) w końcu sobie ją zamówię. Oczywiście poklikane

    OdpowiedzUsuń
  4. O jeju, przecudne torebki! *,* Zakochałam się w tym plecaczku oraz w torebce lodziku. *,*

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikałam :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są takie świetne *_* ♥

    http://lucy-lusia2.blogspot.com/
    Proszę Cię bardzo ,aby ( jak możesz) kliknęła w linki w ostatnim poście !

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne jedną piekniejsza od drugiej ;-)

    OdpowiedzUsuń