Zaobserwowane | kwiecień 2016

kwietnia 09, 2016

Hej!
 

       Co tam u Was? U mnie całkiem dobrze. nauki z dnia na dzień co raz więcej, ale z tego powodu nie będę rezygnować z bloga. Przecież jakaś odskocznia od nauki musi być, prawda?
       Dziś chcę Wam pokazać wiosenne zdjęcia. Mianowicie zapowiadam powrót serii 'Zaobserwowane'. Ktoś ją pamięta? Cieszycie się?

      Ta dam ta dam - i oto są :) Świeżutkie fotki - uwielbiam obserwować jak na działce rodzi się życie. Powoli zaczyna być kolorowo, radośnie. Ach wspaniale! :)


      A teraz zostawiam Was z wishlistą ze sklepu cndirect.com Przepraszam za ostatni natłok wishlist, ale obiecuję, że wkrótce po natłoku nauki i maturze pojawią się posty o różnorodnej tematyce.

        Cndirect.com to kolejna ze stronek internetowych, która oferuje ubrania, gadżety w niskich cenach. Często można trafić na istne perełki. Pokażę Wam, co mi wpadło w oko :)

Torebki w intensywnych kolorach fajnie ożywiają stylizacje i bardzo kojarzą mi się z wiosną. Spódniczka w groszki jest urocza, a spódnica na szelkach to ciekawy element outfitu. Bluzka w kartoniki z mlekiem jest bardzo 'zabawna' i podoba mi się jej nadruk. 

Całuski xoxo

You Might Also Like

23 komentarze

  1. Fajne rzeczy :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka i T-shirt bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka jest świetna !! :)

    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka ładna, choć kolor nie mój trochę, ale i tak mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie świetne te rzeczy <3 Takie kolorowe i bardzo wiosenne <3


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia!
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne fotki, lubię takie oglądać, linki kliknięte.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczne zdjęcia! Czuć wiosnę :3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wiosnę! Krokusy to moje ulubione kwiatki wiosenne :)!
    Www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia! Zrobiłam dwa podobne wpisy u siebie na blogu. Zapraszam - nie gryzę :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia, bardzo ładna jakość, a zwierzęcy model jest przesłodki! <3

    Poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. też ostatnio kwiatuszki fociłam :) lubię takie zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne wiosenne zdjęcia!
    Zapraszam do siebie, może coś ci wpadnie w oko
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2016/04/again.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie najlepsze jest pierwsze zdjęcie kotka, choć ja skadrowała bym je, żeby kotek był bliżej środka :)
    http://invisibl3e.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Robisz cudowne zdjęcia :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne zdjęcia, takie wiosenne kwiatuszki, aż miło popatrzeć na nie po tych kilku deszczowych dniach :) ale i tak najbardziej podoba mi się kocio :3 jak ja bym mogła kotka nie pochwalić skoro jestem największą kociarą na świecie? ^^
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia :) Tak tu wiosennie ^^ Kotek uroczy :* OBSERWUJEMY I MAMY NADZIEJE ŻE TY TAKŻE DO NAS ZAJRZYSZ :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia!
    U mnie znajdziesz o podobnej tematyce :)
    Zapraszam :)
    http://my-stf.blogspot.com/2016/04/flower-power.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudownie,aż chce się żyć :) Piękne zdjęcia, poklikane.

    OdpowiedzUsuń