Wiosna | dresslink

kwietnia 02, 2016

Hej!

              Dziś jest piękna pogoda. Ciepło, słonecznie. Po próbie scholi wybrałam się z mamą na działkę i zrobiłyśmy masę zdjęć. 

             Dzisiaj zobaczycie 4 stylizacje. W nich goszczą moje najnowsze rzeczy z dresslink.com
Jeśli jesteście ciekawi co sądzę o tych ubraniach to zapraszam do lektury :)
            A Wy co dziś robiliście? Jaka była u Was pogoda? Mam nadzieję, ze również było bardzo wiosennie i wykorzystaliście ten czas maksymalnie!



Moje zamówienie:

Wygląda tak samo jak na stronie. Ładnie wykonany. Piękny wzór. Rękawy są trochę gryzące, ale po czasie zapomina się o tym.
Bardzo polecam!
 bluzka - primark | spodnie - soldo
Dobry materiał i rozmiar. Nie jest wyzywająca a wiązanie jest pełen uroku. Mogę szczerze polecić :)
 A tu chcę pokazać jaką jestem siłaczką - utrzymuję się tylko na rękach :D
 pasek - auchan | spodnie - stradivarius | buty - converse

Ładna, ale niestety trochę krótka. Na stronie wygląda na o wiele dłuższą. Poza tym dobry materiał, urocza koronka oraz wycięcie na plecach.
 spodnie - primark | pasek - auchan | buty - converse

Zamówiłam ją za 0,01$ i doszły do tego koszty przesyłki. I dobrze, że tylko tyle. Ma swój urok, ale niestety prześwituje. Jest kiepsko skrojona tak, że mam prawie cały biustonosz na wierzchu. Kwiatki są znacznie mniejsze niż na stronie - choć to akurat widziałam przy zamawianiu dzięki realnych zdjęciom. Na szczęście moja mama ma zdolności krawieckie i przerobi mi ją na bluzkę czy tunikę - będzie idealna na lato. To nie sukienka. Choć jest zamysł bardzo mi się podoba.

 Która stylizacja najbardziej Wam się podoba?
trzymajcie się! :)

SNAPCHAT - NATALOWKA
INSTAGRAM - NATALOVVKA


You Might Also Like

16 komentarze

  1. Świetne ciuszki! ♥ Śliczny desing bloga! :)
    Obserwuję i będę wpadać tu częściej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wlasnie dlatego rzadko kiedy zamawiam z takich sklepów, ze wzgledu na jakość.
    Nigdy nie wiadomo co naprawdę nam przyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ładna bluzka ta pierwsza:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zamóienie! Powstały piękne stylizacje :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. długo szukałam takiej czarnej bluzki ;) oczywiście kliknęłam ;D pozdrawiam :*
    moj blog

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zamówienie i piekne stylizacje z tymi ubraniami :*
    zapraszam do mnie :)
    https://ruudegirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne stylizacje <3
    Poklikałam w linki :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka przepiekna ta sukienka ! Bardzo mi się podoba :3
    Zaś ta czarna koszulka z wiązaniem jest niezwykła !!! Z chęcią bym taką kupiła ! :)
    Kliknięte :)
    Mój Blog Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta czarna bluzka boska !

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/2016/04/key-to-happines.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja siedziałam nad projektem z matematyki, szkoła daje tak w kość, że nawet w sobotę brak czasu na cokolwiek.
    Co do stylizacji to świetna!
    http://julietguliet.blogspot.com/ zapraszam na mojego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Druga styliacja genialna oraz ta czarna bluzka! :) A pogoda tak samo ładna jak u Ciebie :)
    Pozdrawiam!

    ROZDANIE NA BLOGU! - Klik! =)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne ubrania i fajne zdjęcia.
    http://pjankowska1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta druga stylizacja- bomba :) świetne spodnie :)
    http://izblogmod.cba.pl

    OdpowiedzUsuń