Włącz się | banggood

kwietnia 16, 2016

Hej!

             Co tam u Was? Nie chcę się powtarzać jak wiecie u mnie nauka, nauka i jeszcze raz nauka. Ale już 29 kwietnia zakończenie roku szkolnego, matury i mam przed sobą najdłuższe wakacje życia. Chciałabym je wykorzystać jak najlepiej. Na pewno chciałabym pojechać gdzieś wypocząć. Odpoczynek jak najbardziej jest mi potrzebny. Kolejną sprawą na wakacje jest dopieszczenie, dopracowanie bloga. Chciałabym pisać różnorodne posty, a miejmy nadzieję w wakacje będę miała więcej motywacji i energii do działania. 
           Ten czas tak szybko leci. Ten rok szkolny minął mi bardzo szybko. Całe życie mija mi w zatrważająco szybkim tempie. Co mnie trochę martwi. Dlatego trzeba korzystać z życia. Podjąć ryzyko, wyzwanie. Nie zastanawiać się godzinami nad decyzją. Nie żałować. Działać, działać i jeszcze raz działać. 
          Po wakacjach zaczynam kolejny etap swojego życia. Samodzielnego życia. Dlatego trzeba doceniać momenty, chwile. Trzeba być wdzięcznym za naszych bliskich, przyjaciół. Za to, że możemy chodzić, żyć, śmiać się. Może to będzie moje zadanie na wakacje. Bardziej cieszyć się chwilą. Przestać narzekać. Wziąć się w garść i działać. Nie można przesiedzieć całego życia z telefonem w ręku. Wyłącz się z Internetu a włącz się do życia.
         Chciałabym wrócić do czasów, kiedy nie miałam telefonu albo kiedy nie miałam w telefonie Internetu. Życie byłoby takie piękne! Takie czyste. Miałabym więcej czasu. A Internet to niestety pożeracz czasu - zresztą każdy z nas to wie. Dlatego może postarajmy się włączyć do życia? Do naszego życia, które mamy tylko jedno. I nie bójmy się ryzyka. Nie bójmy się cierpienia. Bo każde doświadczenie nas czegoś uczy i kształci naszą osobowość i hart ducha. 
Misja do wykonania - ciesz się chwilą i włącz się do prawdziwego życia

Zapraszam do obejrzenia sporej dawki zdjęć oraz na moje social media:
- FB Fotografia sposobem wyrazu
instagram - natalovvka
snapchat - natalowka

 A tu koszula w wersji sukienki - na stronie jest sprzedawana jako sukienka. Mogłaby być ciut dłuższa, ale i tak bardzo mi się podoba.

Kilka słów o stylizacji - wszystkie rzeczy pochodzą ze strony banggood.com 
Są bardzo dobrej jakości. To moje najlepsze zamówienie z tego typu stronek. Kurtka ma dobry nie gniecący się materiał i piękny intensywny kolor. Koszulo-sukienka również wykonana z dobrego materiału. Spodnie niestety przyszły na mnie o wiele za duże. Brałam minimalnie większe, a jak je założyłam to wyglądałam w nich jak po zrzuceniu wielu kg - jak na zdjęciach z metamorfoz. Na szczęście moja mama mi je przerobiła i już dobrze leżą. Szpilki są cudne. Niestety na stronie pokazano, że można nosić je na dwa sposoby - a w rzeczywistości można je nosić tylko w jednej wersji. Torebka - jak dla mnie absolutny hit - ostatnio mam bzika na punkcie kreatywnych torebek. I szykujcie się, bo będą kolejne wpisy z ciekawymi torebkami. Ta stokrotka jest w miarę pojemna i taka wiosenna. Zegarek - przyszedł starannie zapakowany tak, aby nic mu się nie stało w transporcie. To mój zdecydowany ulubieniec - niestety jest sporo za duży, ale pójdę do zegarmistrza i zmniejszę bransoletę. Naszyjnik stokrotki jest słodki.
Rzeczy są cudowne, takie same jak na stronie. Serdecznie Wam polecam :)
Zgadzacie się z moim zdaniem? Podoba Wam się moja stylizacja? dajcie znać w komentarzu :)

You Might Also Like

33 komentarze

  1. Piękne stylizacje :) ! Takie wiosenne ;3 Zapraszamy do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula w wersji jako sukienka z tymi butkami wygląda bajecznie :D W wersji ze spodniami zmieniłabym buty na bardziej proste ;)
    Też brakuje mi tego życia bez internetu i telefonów, najważniejsza wtedy była rodzina, znajomi, zabawa na dworze :D Pozdzierane kolana i łokcie, zielone spodnie na kolanach od gry w piłkę i nie tylko :D My to mieliśmy dzieciństwo, obecnie dzieciom trochę współczuję, bo od najmniejszego są otaczani telefonami, komputerami i tabletami :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ta stylizacja. Wielkim plusem jest również to, że oceniłaś jakość tych ubrań. :)
    Co do tego postu. Ja jakoś nie wyobrażam sobie życia bez internetu czy telefonu. Owszem raz na jakiś czas robię sobie tzw. "tydzień bez technologii", ale na stałe nie potrafiłabym. Mam kontakt z wieloma ludźmi przez telefon, którzy mieszkają daleko.
    Co do roku szkolnego, widzę, że nie tylko mi tak szybko zleciał ten czas. Jeszcze nie tak dawno rozpoczynałam 3 klasę gimnazjum, a już za 2 miesiące ją kończę.
    http://wygladala--agnieszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej moją uwage przykuło zdjęcie z butami i czarnymi spodniami w pierwszej stylizacji!
    Po prostu cudo!

    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacja świetna, cudne buty!!!:)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Coraz więcej nastolatków nie mogłaby przeżyć bez internetu. Teraz liczą się lajki pod profilowym, modne buty i iPhone, w dzisiejszych czasach trudno jest znaleźć osobę, która ma wartościowe wnętrze. Smutne.
    Śliczne stylizacje. Bardzo mnie urzekła, ta ze stokrtokową torebką w rolo głownej- cudowna! *-*
    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta torebka taka wioseena tak samo jak i chocker - moje 2 ulubience z tego posta ale reszta rowniez prezentuje sie bosko !


    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna stylizacja, świetnie się w niej prezentujesz. :)

    http://karox96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo wiosenna i oryginalna stylizacja! pięknie :)
    http://skcreateanddesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. no tak, niektorzy musza to sobie w koncu uswiadomic :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice pictures

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna ta torebka! *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja cała obłędna <3 i te buty piekne ;) poklikane :))
    http://allegiant997.blogspot.com/2016/04/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznee stylizacje ! ;D
    http://nataliaa-skibinskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajna, wiosenna i pozytywna stylizacja oraz zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna ta kurteczka, mam podobną tylko białą ;)
    Ps. Mogę prosić o kliknięcie w 3 ostatnie linki ?;)Bardzo mi pomożesz.
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/04/zamowienie-z-wholesalebuying-i.html
    Buziaki ;);*

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz, dodatkowo to tło do zdjęć :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Urzekła mnie torebka, fenomenalnie pasuje do całości lecz niestety buty tutaj przez swoje zapięcie "krzyże" niszczą całość .

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne stylizacje! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Robisz świetne zdjęcia i nie zmarnuj tego talentu, poza tym masz bardzo dobry obiektyw :)
    jakbyś była zainteresowana to ja też mam stronkę o fotografii na facebooku: Natalia Cieślak Fotografia

    nataliaa-cieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten rok szkolny minąl baaardzo szybko, jeszcze rok temu składałam papiery do liceum, a teraz kończe juz pierwszą klasę. Powodzenia na maturze!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia, idealnie wpisują sie w styl wiosenny :))
    może obs za obs ? Jeśli tak zacznij i zawiadom na blogu ! Anishia15.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne buty, tylko według mnie najpierw powinnaś zmniejszyć bransoletkę a dopiero potem robić zdjęcia :)

    http://swinkakloska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana zachwycasz <3 Wyglądasz wspaniale, świetna kurteczka. poklikałam.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiekne stylizacje! Sama chcialabym z nimi wspolpracowac :D

    mvrcelia.blogspot.com zapraszam na nowy post :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj wykorzystaj te wakacje, bo potem już różnie bywa. :D Jaka pozytywna torebka i te kwiatki na szyi, super!

    OdpowiedzUsuń
  27. Matury , matury. Też będę musiała się z nimi męczyć jednak mnie po tym nie czekają wakacje a od razu mam zamiar zacząć pracować :) Stylizacje są bardzo ładne! :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Super!

    http://one1street.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń