Długi weekend |

kwietnia 30, 2016

Hej!

         Witam Was po dłuższej przerwie. Ostatnio tyle się dzieje, a w maju ilość zdarzeń osiągnie punkt kulminacyjny. Wielu z Was zaczęło od wczoraj majówkę. Ulubiony czas szczególnie dla uczniów szkoły średniej, którzy wracają do szkoły dopiero 9 maja. Niestety nie dla wszystkich. Maturzyści w tym ja 4 maja zaczynają maraton maturalny. O zgrozo! Już chcę być po. A mój maraton kończy się 18 maja!
         Wczoraj zakończyłam liceum. Kolejny etap edukacji za mną. Pogoda była naprawdę świetna. Spędziłam czas w świetnym towarzystwie. Być może niedługo zobaczycie kilka zdjęć ze świętowania ukończenia szkoły średniej. Przecież każda okazja jest dobra do wyjścia ze znajomymi. Pamiętajcie, że trzeba świętować małe i duże sukcesy. Warto wzmacniać więzi międzyludzkie i po prostu wychodzić z domu. Każdy musi się czasem rozerwać!

Może niektórzy widzieli co u mnie się dzieje z social mediów, na które serdecznie Was zapraszam - instagram: natalovvka i snapchat: natalowka
        Dziś chcę Wam pokazać 3 wiosenne stylizacje. Dwie z nich są bardzo dziewczęce, idealne na wiosenne dni. Jedna jest elegancka i w sam raz dla maturzystów. Zapraszam do oglądania zdjęć! A zdjęcia wykonane na działce, które teraz emanuje pięknymi kwiatami :)

  
Koszula jest świetna. Świetnie wygląda do spodni jak i założona jako sukienka. Bardzo polecam :)
KOSZULA - KLIK
Bardzo ładna. Perełki są bardzo urocze
 sukienka - KLIK | spodnie - banggood | bransoletka - KLIK | buty - LC Waikiki
   
Spódnica na szelkach to mój absolutny ulubieniec. Jest taka dziewczęca. Wykonana z dobrego materiału, nie gniecie się!
Bardzo kolorowy. Kolorki ładnie się mienią i wyglądają bardzo efektownie.
 spódnica - KLIK | bluzka - primark | naszyjnik - klik | buty - LC Waikiki

Koszula zakupiona za 0.01$ Istny ideał. Dobry rozmiar, materiał. Elegancka. Pięknie wykończona. Z pewnością ubiorę ją na matury - świetny zakup za taką cenę :) Nawet w standardowej cenie jest warta pieniędzy!
   
Ostatnio często ją nosze. Delikatna, ładny kwiat lotosu. 
koszula - KLIK | spodnie - banggood | bransoletka - KLIK
Kochani życzę udanej majówki. Wypocznijcie. Wykorzystajcie ten czas na 200% Tylko nie obijajcie się o cztery ściany. Nacieszcie się słoneczkiem. Ci, co wracają  po maturach do szkoły, zobaczą że czas do czerwca minie. Mój rok szkolny już się zakończył i Wasz także szybko dobiegnie końca :)
Ja też spróbuję choć trochę skorzystać z majóweczki i tego życzę reszcie maturzystów.
PS Mam dla Was kod rabatowy do bornprettystore.com
Wiosna to idealny czas, by kupić sobie nową biżuterię!

Łapcie kod:
 
http://i57.tinypic.com/30mnxy0.jpg

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Cudowna koszula x
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia!:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/2016/04/sunny-or-rainy-do-something.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Good pictures, have a good weekend

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rzeczy! Powodzenia na maturze!
    Obserwuję i pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaa! Ślicznie wyglądasz. Powodzenia :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne stylizacje! Powodzenia na maturach! ;)
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga stylizacja jest najlepsza. Urzekła mnie ta sukienka! :)
    Powodzenia na maturze :)

    Pozdrawiam,
    > http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ <

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie! Śliczna jest ta spódniczka w kwiaty :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń